۲۳۹۰۵۱
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

ویدئوی احمدی نژاد با نام «سرباز بهاری»!

هفته گذشته در یوتیوب ویدئویی به نام «سرباز بهاری» از محمود احمدی نژاد منتشر شد که اگرچه مورد استقبال قرار نگرفته و تعداد افرادی که آن را دیده بودند، انگشت شمار بود، جذابیت های خود را داشت. «سرباز بهاری» درواقع لقبی بود که اسفندیار رحیم مشایی به احمدی نژاد نسبت داده بود.

ویدئوی احمدی نژاد با نام «سرباز بهاری»!





هفته نامه صدا: هفته گذشته در یوتیوب ویدئویی به نام «سرباز بهاری» از محمود احمدی نژاد منتشر شد که اگرچه مورد استقبال قرار نگرفته و تعداد افرادی که آن را دیده بودند، انگشت شمار بود، جذابیت های خود را داشت. «سرباز بهاری» درواقع لقبی بود که اسفندیار رحیم مشایی به احمدی نژاد نسبت داده بود.

رحیم مشایی به درخواست دیدار اعضای شورای روابط خارجی آمریکا با احمدی نژاد در یکی از سفرهای او به سازمان ملل اشاره کرده و گفته بود: «اعضای این شورا حدود 30 نفر بودند و هر یک سوالات خود را طوری مطرح می کردند که مشخص بود منتظر بودند دکتر احمدی نژاد از پاسخ به سوالات آن ها عاجز بماند اما این سرباز بهاری همه آن ها را یک به یک نه با امتیاز که با ضربه فنی شکست داد.»

کارگردان ویدئوی «سرباز بهاری» اسماعیل خاک نژاد نام دارد که جز این ویدئو در فضای مجازی نشان دیگری از او نیست و ممکن است اساس شخصیتی حقیقی به این نام وجود نداشته باشد. این ویدئو با مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری احمدی نژاد در سال 84 که می گوید همه استعداد و صلاحیت خود را در راه ایفای مسئولیت هایی که بر عهده گرفته به کار می گیرد، آغاز می شود.

در بخش بعدی ویدئو احمدی نژاد در حال دست دادن با هوگو چاوز، رئیس جمهور ونزوئلا است و صدای احمدی نژاد شنیده می شود که می گوید: «اندیشه های مادی به پایان رسیده است، امروز جهان در یک بن بست نظری است، در انتظار راه جدید است، در انتظار فرهنگ و مکتب انسانی و نجات بخش است. این هم ماموریت تاریخی و هم ماموریت آرمانی و هم ملی است.»

در این تریلر حتی تلاش شده نشان داده شود احمدی نژاد از مذاکره با آمریکا نه تنها استقبال کرده بلکه مقدمات آن را هم فراهم کرده است. او در این کلیپ ویدئویی می گوید: «ما همواره آماده مذاکره بودیم، در چارچوب عدالت و احترام. شما هر روز یک بهانه می آورید، دور هم جمع می شوید یک قطعنامه صادر می کنید.»

در بخش بعدی این تریلر البته احمدی نژاد دست بر هم می کوبد و می گوید: «آمریکایی ها که بیش از سی سال است با ما رابطه اقتصادی ندارند، چی را می خواهند تحریم کنند؟»

در این تریلر تصاویری هم از احمدی نژاد در خانه نارمک دیده می شود که سر کوچه از مردم نامه می گیرد تا نشان بدهد رئیس دولت مهرورز همچنان پرطرفدار است. از دیگر بخش های جالب توجه این ویدئوی 2 دقیقه ای سخنان احمدی نژاد در شبکه یک است که می گوید: «به خدا این دولت پاک ترین دولت تاریخ است.» نکته جالب این است که در این ویدئو نه نشانی از اسفندیار رحیم مشایی یار نزدیک احمدی نژاد است و نه محمدرضا رحیمی و حمید بقایی که پاک ترین دولت تاریخ را زیر سوال ببرند. احمدی نژاد این روزها تلاش زیادی برای بازگشت به عرصه سیاسی دارد. او در فضای مجازی و به ویژه اینستاگرام نیز فعال است و در صفحه ای که در اینستاگرام دارد در مورد مسائل مختلف موضع گیری می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا که این دو تا احمدی نژاد و مشایی چقدر همدیگر رو تحویل می گیرند

    • بدون نام

      "خیال پرداز بهاری"

    • من دیگه رفتم

      سرباز فراری بیشتر بهش میاد البته از نوع پاکش

    • علي

      بابا جمع كنيد ديگه عمرتون همون 4 سال دوم تموم شد. چرا دارين بيخودي دست و پا ميزنين؟

    • احمد

      یادشون رفته چند تا از شاهکارهای مهم سرباز بهاری با پاک ترین دولت تاریخ را بگن
      جناب آقای بابک زنجانی حدود4000میلیارد تومان
      مرحوم امیر منصور آریا حدود 3000 میلیارد تومان
      دکل نفتی ...میلیون دلاری
      بقایی و .....
      دلم از این میسوزه که یه عده هنوز دلخوش به یه یارانه 45 هزار تومانی هستن و میگن ایشون رییس جمهور خوبی بوده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول ایول احسنت که خوب اومدی

    • بدون نام

      این کامنتها هیچ تاثیری در محبوبیت دکتر و مهندس عزیزمان ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج