جاباما
۲۳۹۰۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گفت و گو با پژمان بازغی، پرسپولیسی دوآتیشه

همیشه گفت و گوی فوتبالی با هنرمندان حال و هوای خاصی دارد. به خصوص آنهایی که بی پرده از علاقه خود به یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت پرده بر می دارند.پژمان بازغی هنرپیشه معروف و محبوب سینما و تلویزیون ایران یکی از آن قرمزهای دو آتیشه است.

گفت و گو با پژمان بازغی، پرسپولیسی دوآتیشه



مجله خانواده سبز - اکبر کریمی: همیشه گفت و گوی فوتبالی با هنرمندان حال و هوای خاصی دارد. به خصوص آنهایی که بی پرده از علاقه خود به یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت پرده بر می دارند. پژمان بازغی هنرپیشه معروف و محبوب سینما و تلویزیون ایران یکی از آن قرمزهای دو آتیشه است.

بازغی میگوید: «ماجرای پرسپولیسی شدن من از سال 67 زمانی که برای اولین بار به استادیوم برای دیدار جام حذفی دو تیم شاهین اهواز و پرسپولیس تهران رفتم شروع شد. در آن بازی تیم قرمزها با گل دوم آقای کرمانی مقدم شاهین اهواز را دو بر یک از پیش رو برداشتند، اما در مجموع حذف شدیم. می توان گفت این اولین خاطره من از تیم محبوبم است و این شد که از تاریخ تقریبا 7 یا 8 فروردین 67 یک پرسپولیسی دوآتیشه هستم و تا به امروز نشده که از این تصمیم ناراضی و یا پشیمان شده باشم.» آنچه می خوانید ماحصل گپ ما با پژمان در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس است.

گفت و گو با پژمان بازغی، پرسپولیسی دوآتیشه

آشتی علی ها، نشد

هر سال به همت پژمان جمشیدی جام رمضان با حضور تیم هنرمندان و خوانندگان به رسم شب های رمضان برگزار می شود و یکی از مزایای این مسابقات دیدار دوستان قدیمی و پیشکسوتان است، امسال ما به این فکر افتادیم که صرفا برای بازی فوتبال در کنار یکدیگر جمع نشویم و کمی هم به کارهای فرهنگی بپردازیم، این شد که تصمیم گرفتیم این کار فرهنگی را با آشتی دادن علی دایی و علی کریمی دو بزرگوار فوتبال کشورمان که تمام پرسپولیسی ها از آنها خاطره دارند آن هم علی دایی که چه در زمان بازیکنی و چه در زمان مربیگری و علی کریمی که از زمان بازیکنی تا به حال، الگوی بسیاری از جوانان است شروع کنیم، البته باید اعتراف کنم که به نتیجه ای نرسیدیم.

از ماندن کارلوس کی روش خوشحالم

ما در جام جهانی گذشته تنها یک مساوی گرفتیم و پرونده این تورنمنت بسته شد، اما مهم ترین اتفاقی که در این بین شاهد آن بودیم پافشاری و تسلطی که کی روش بر روی خواسته هایش داشت، بود.

گفت و گو با پژمان بازغی، پرسپولیسی دوآتیشه

این مردم حتی بر روی جنس لباس بازیکنان به نسبت مکانی که بازی می کنند، فکر می کند و این نشانگر این است که کارلوس کی روش بر تمامی جزئیاتی که دست به دست می دهند و موفقیت یک تیم را رقم می زنند، توجه دارد، به شخصه از این که کی روش بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان به فعالیت می پردازد بسیار خوشحالم و برای او آرزوی موفقیت می کنم.

به این تیم امید دارم

اگر بخواهیم از پرسپولیس امسال صحبت کنیم، باید بگویم که برانکو ایوانکویچ به این دلیل که سرمربیگیری تیم ملی را در سال های گذشته برعهده داشته، شناخت خوبی بر روی فوتبال ما و بر جنس بازی فوتبالیست ها دارد، برانکو علی رغم تمامی حواشی که وجود داشت تیم خوب و جوانی را تشکیل داده و تمام امیدم این است که در هدایت این تیم موفق ظاهر شود.

مشکل ما مدیریتی است

به نظر من مشکل اصلی پرسپولیس به سرمربی های گذشته همچون علی دایی، حمید درخشان، حسن عبدی و برانکو که هرکدام جزو مربیان و بازیکنان بزرگ این کشور بودند بر نمی گردد بلکه مهم ترین مشکل این تیم به مدیریت آن بر می گردد، تزلزلی که در مدیریت تیم پرسپولیس وجود داشت باعث شد تا از هم پاشیدگی در تیم به وجود بیاید و انسجام لازم را نداشته باشد.

ناهماهنگ بودیم

در ۲ بازی نخست با تمام ناهماهنگی هایی که بین پست های مختلف وجود داشت با این حال بازی خوبی را رقم زدند و در مجموع می توان گفت، بازی، یک بازی تمام پرسپولیسی با گل زیر ۲۰ دقیقه ای بود، زیبایی دیگری که در این تیم به چشم می خورد بازی جوانان در کنار پیشکسوتان بود، در جایی می بینیم که محسن بنگر انتهای خط دفاعی بازی می کند و تنها دلیل خوردن ۲ گل را می توان ناهماهنگی بین بازیکنان دانست، که امیدوارم با بهبود مدیریت درون زمین تیم بیش از پیش رو به راه شود.

گفت و گو با پژمان بازغی، پرسپولیسی دوآتیشه

استقلالی ها ۶تایی ها یادشان نرود

عدد ۶ نماد باشگاه پرسپولیس است و بزرگ ترین اسلحه ما برای کری خوانی با استقلالی ها. البته بر ۳ بر دو مقابل استقلال با سه گل ایمون زاید در ۱۰ دقیقه، یکی از فراموش نشدنی ترین خاطرات دربی سرخابی هاست. آن بازی خیلی مزه داد و تا سال ها خاطره اش فراموش نمی شود. ما در فصل قبل هم در دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست دادیم و با این که تیم شرایط خیلی خوبی نداشت، اما مرهمی بود بر دل هواداران. امیدوارم در این فصل نیز خاطره ایمون زاید با حضور پرویز مظلومی روی نیمکت دوباره تکرار شود!!

لذت کری خوانی سرخابی یک چیز دیگریست

در بین دوستان هنرمند، امیر جعفری، سام درخشانی و پوریا پورسرخ استقلالی هستند. اما من و کامبیز دیرباز پرسپولیسی و همیشه یک کری خوانی لذت بخش بین ما وجود دارد، ولی در واقعیت باید بگویم به خاطر گرفتن یک ۳ امتیاز و شادی رفت و برگشت، نباید شاهد اتفاقاتی در زمین باشیم که مجبور شویم چشمان کودکان مان را بگیریم تا شاهد این اتفاقات نباشند. البته من خودم می بینم، بعد این که تشخیص دادم صحنه مناسب نیست چشم بچه ام را می گیرم (با خنده).

گفت و گو با پژمان بازغی، پرسپولیسی دوآتیشه

حرمت ها شکسته شده

نکته مهمی که در مورد تیم پرسپولیس می خواهم بگویم این است که در گذشته رنگ و حرمت لباس پرسپولیس خیلی اهمیت داشت، مثال بارز این مسئله در تاریخچه پرپسولیس حک شده که شما بازیکنی را نمی توانید پیدا کنید که زیر ۴-۳ سال از این تیم دل کنده و رفته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج