جاباما
۲۳۹۰۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رومرو: برای جایگاهم در یونایتد می‌جنگم

سرخیو رومرو، دروازه بان منچستریونایتد عنوان کرد که چه دخیا بماند و چه برود، او برای جایگاهش در این تیم خواهد جنگید.

ورزش سه: سرخیو رومرو، دروازه بان منچستریونایتد عنوان کرد که چه دخیا بماند و چه برود، او برای جایگاهش در این تیم خواهد جنگید. دروازه بان آرژانتینی در دیدارهای تیمش تا به اینجای فصل فیکس بوده و این در حالیست که دخیا به خاطر کشمکش انتقالش به رئال، از روی سکوها بازی ‌ها را دنبال می‌کرده است. انتظار می‌رود که سیلسه سن جانشین دخیا در منچستر شود ولی رومرو عنوان کرد که برای جایگاهش در این تیم خواهد جنگید.

او گفت:" همیشه آماده بودم که برای فوتبال بجنگم. مخصوصا قبل جام جهانی ۲۰۱۴، همیشه در حال اثبات خودم بوده ام. تمام تلاشم را کردم که در بهترین فرم به تیم ملی آرژانتین در برزیل ملحق شوم. هیچ چیز شانسی نبود. من تمرینات زیادی در موناکو انجام می‌دادم و هر بار مربی من را نا امید می‌کرد. رانری، تقریبا من را از فوتبال دور کرد. بازی‌های خیلی کمی به میدان رفتم ولی به کمک هم تیمی‌هایم در تیم ملی آرژانتین و سرمربی ام، آلخاندرو سابه یا، قدرت و اعتماد به نفس زیادی پیدا کردم."

رومرو مقابل هلند فان خال در ضربات پنالتی در جام جهانی درخشید. او در این باره گفت:" آنخل دی‌ماریا قبل از پنالتی ها به سراغ من آمد و گفت' به همسرت فکر کن، به دخترت فکر کن به مردمی که تو را دوست دارند فکر کن. قلبت را دنبال کن مسلما به ما کمک خواهی کرد' خاویر ماسکرانو نیز به من گفت که نوبت من رسیده تا تاریخ را عوض کنم زیرا تحت انتقاد و فشار زیادی بازی می‌کردم و این بهترین فرصت بود که ورق را برگردانم. او به من گفت که به یک قهرمان تبدیل خواهم شد. از آن روز به بعد، بسیاری از من عکس و امضا می‌خواهند. توجهات زیادی به خود جلب کردم. بعد از آن موضوع، مردم در خیابان از من تشکر می‌کردند و من از این موضوع خیلی خوشحال بودم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج