۲۳۹۱۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروزی پرگل دورتموند مقابل هرتابرلین

بروسیا دورتموند در ادامه روند موفقیت آمیزش در فصل جدید، لحظاتی پیش موفق شد هرتابرلین را در زیگنال ایدونا پارک با نتیجه ۳-۱ شکست دهد.

ورزش سه: شاگردان توماس توخل در ادامه نتایج خوب شان در رقابت های این فصل، امروز مقابل هرتا هم به پیروزی رسیدند و با ۹ امتیاز، در صدر جدول بوندس لیگا قرار گرفتند.

در ابتدا بازیکنان هرتا برلین دفاعی و محافظه‌کارانه بازی می‌کردند و دورتموندی‌ها را در پیاده کردن برنامه‌های خود ناکام گذاشتند. آنها دقیقه ۲۰ بعد از دفع ناقص توپ توسط متس هوملس فرصت خوبی به دست آوردند تا توسط دریدا دروازه دورتموند میزبان را تهدید کنند اما رومان بورکی آماده درون چارچوب ایستاده بود و این موقعیت را خنثی کرد. هفت دقیقه بعد دورتموندی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند که هوملس با همکاری شینجی کاگاوا توانست گل نخست را به نام تیم میزبان ثبت کند.

در ادامه زنجیره دفاعی هرتا همچون سدی برابر شاگردان توماس توخل قرار داشت و نمی‌گذاشت بازی روان و رو به جلویی شاهد باشیم و به تبع آن فرصت جدی و خطرناکی هم رخ نداد. نیمه اول با همین شرایط به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم ورق برگشت و دورتموندی‌ها به آب و آتش می‌زدند. رویس و آوبامیانگ در نیمه زمین حریف، آماده و مترصد فرصت ایستاده بودند. دقیقه ۵۱ باز هم کاگاوا فرصتی را برای ماتیاس گینتر ایجاد کرد، او به آوبامیانگ پاس داد و این بازیکن اهل گابن که پیش از آغاز فصل جدید به هواداران زردپوشان وست‌فالن قول داده بود در این فصل حداقل بیست گل به ثمر برساند، موفق شد دومین گل دورتموند در این مسابقه و سومین گل خودش در فصل جاری را وارد دروازه هرتا برلین کند.

برلینی‌های میزبان تا بیست دقیقه بعد از نیمه دوم هنوز فرصتی برای عرض اندام در میدان پیدا نمی‌کردند. دقیقه ۷۶ مارکو رویس روی موقعیتی که مخیتاریان استادانه ساخته و پرداخته کرد، فرصت داشت تیمش را سه گله کند اما این اتفاق نیفتاد تا یک دقیقه بعد دریدا شوت سرکشی را روانه دروازه دورتموند کند، بورکی این توپ را به طور ناقص دفع کرد اما سالومون کالو آن را تصاحب کرد و در حالیکه در موقعیت افساید ایستاده بود به آن ضربه زد و موفق شد نتیجه را ۲ بر ۱ کند.
این نخستین گل دریافتی دورتموند در فصل جدید بوندسلیگا بود. بازیکنان دورتموند که اعتقاد داشتند داور باید این گل را مردود اعلام می‌کرد، در دقایق پایانی عصبی حمله می‌کردند و هیچ کس جلودارشان نبود تا اینکه دقیقه 90 آدریان راموس توانست سومین گل دورتموند را به ثمر برساند و به این ترتیب زردپوشان وست‌فالن سومین دیدار خود در فصل 16-2015 بوندسلیگا را هم با پیروزی پشت سر گذاشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج