۲۳۹۲۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«جنگنده» در فهرست خرید ایران از روسیه

یک منبع خبری روسی با اعلام اینکه در جریان برگزاری نمایشگاه هوا فضای «ماکس ۲۰۱۵» میان تهران و مسکو مذاکراتی برای همکاری های فنی و دفاعی، خرید هواپیما و جنگنده صورت گرفته است.

خبرگزاری ایرنا: یک منبع خبری روسی با اعلام اینکه در جریان برگزاری نمایشگاه هوا فضای «ماکس ۲۰۱۵» میان تهران و مسکو مذاکراتی برای همکاری های فنی و دفاعی، خرید هواپیما و جنگنده صورت گرفته است.

در آخرین روز کار نمایشگاه ماکس ۲۰۱۵ به نقل از منبعی که نامش را ذکر نکرد، گزارش داد: ایران نه فقط به خرید هواپیماهای نظامی و تجهیزات نیروی دریایی بلکه به تولید این نوع سامانه ها علاقه مند است.

منبع نظامی - دیپلماتیک روسی افزوده است: ایران در زمان حاضر مذاکرات در مورد خرید چند جنگنده سوخو۳۰، جت پیشرفته آموزشی یاک-۱۳۰ و همچنین کشتی های سطحی کلاس ناوچه و زیردریایی ها را انجام می دهد.

به گفته این منبع، ایران در زمینه همکاری های نظامی و فنی با روسیه می خواهد فقط خریدار نباشد بلکه به توسعه مشترک و تولید مجاز این تجهیزات در خاک خود علاقه دارد.

نمایشگاه ماکس ۲۰۱۵ که امروز (یکشنبه) در مسکو به کار خود پایان داد، دربرگیرنده نمایش دستاوردهای نظامی و غیرنظامی هوایی، دریایی و زمینی، سامانه ها موشکی و هوا فضا بود که صدها شرکت از ۴۰ کشور مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران در آن حضور داشتند.

هیات بلندپایه علمی و فناوری به ریاست «سورنا ستاری» معاون رییس جمهوری در این حوزه، هیات تخصصی وزارت دفاع و هلال احمر از این نمایشگاه دیدن کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج