۲۳۹۲۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کنایه معنادار منتجب نیا به وزرای روحانی

رسول منتجب نیا در مصاحبه با روزنامه شرق، گفت: ای کاش وزرا و معاونان رئیس‌جمهور این ایثار را داشته باشند که خودشان را سپر بلای او کنند و نه برعکس.

رسول منتجب نیا در مصاحبه با روزنامه شرق، گفت: طبیعی است که می‌توان انتقادهایی نیز متوجه عملکرد دولت دانست و معتقدم آنها باید از انتقادهای سازنده استقبال کنند.

یکی از این انتقادات این است که به بخشی از مطالبات مردم توجه شایسته و درخوری نشده است. برای مثال در زمینه فضای سیاسی دولت هنوز توفیق بسیار بالایی کسب نکرده، اگرچه همان‌طور که اشاره شد تحولی در این زمینه ایجاد شده است.

یکی از دیگر مسائلی که می‌شود نقطه ضعف دولت دانست این است که در دولت یازدهم هماهنگی، انسجام و یکپارچگی کمتری مشاهده می‌شود. به‌عبارت‌دیگر دکتر روحانی در ذهنیت جامعه یک‌نفره و تنها، در حال دنبال‌کردن یک مسیر سخت و دشوار است.

گویی تنها روحانی است که پاسخ‌گوی مردم و ضامن تأمین مطالبات آنهاست. درصورتی‌که وزیران، معاونان و مشاوران رئیس‌جمهور باید در تأمین و تضمین مطالبات مردم و تحقق شعارها و وعده‌ها سهیم و دخیل باشند، اما شاهد هستیم برخی مسئولان در این زمینه کوتاهی می‌کنند یا با رئیس‌جمهور همراهی کمتری دارند و جالب اینجاست که در برابر هجمه منتقدان مخرب این رئیس‌جمهور است که باید خودش را سپر بلای دولت و زیرمجموعه‌اش قرار دهد. ‌

ای کاش وزرا و معاونان رئیس‌جمهور این ایثار را داشته باشند که خودشان را سپر بلای او کنند و نه برعکس. نقطه ضعف دیگر وجود عناصری در مجموعه دولت است که به هیچ‌وجه دولت را قبول ندارند و دل به دولت گذشته بسته‌اند یا قسم‌خورده دولت گذشته هستند. به‌کارگیری این نیروها در سطح وسیع در مسئولیت‌های کلیدی و حساس قابل توجیه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج