۲۳۹۲۵۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فنگ شویی برای دکوراسیون داخلی شادی بخش

خانه ها پناهگاه و مأمن امن ما هستند و با اندکی تفکر و تلاش می توانند ما را در داشتن ذهنی آرام و چشم اندازی آرامش بخش یاری کنند.

فنگ شویی برای دکوراسیون داخلی شادی بخش





وب سایت چیدانه: خانه ها پناهگاه و مأمن امن ما هستند و با اندکی تفکر و تلاش می توانند ما را در داشتن ذهنی آرام و چشم اندازی آرامش بخش یاری کنند.

فنگ شویی برای دکوراسیون داخلی شادی بخش

فنگ شویی برای دکوراسیون داخلی شادی بخش

در باور فنگ شویی رعایت یک سری اصول ساده در دکوراسیون داخلی منزل می تواند شما را تا حد زیادی به آرامش و خوشبختی درونی نزدیک گرداند. پس سعی کنید انرژی مثبت در منزل تان جاری سازید و از زندگی سالم تر و موفق تری برخوردار شوید. چیدانه در این مطلب می خواهد چند اصول ساده ی فنگ شویی را به شما معرفی کنید تا انرژی های مثبت را در منزل تان پراکنده کنید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

چگونه شلف های چوبی کوچک به سبک صنعتی بسازیم

فنگ شویی برای دکوراسیون داخلی شادی بخش

اضافه کردن قفسه ها و شلف های کوچک به گوشه کنار خانه می تواند دست شما را برای استفاده از وسایل تزیینی که حال و هوای خانه تان را عوض می کند باز تر بگذارد. اما نیازی نیست برای داشتن این شلف ها حتما هزینه های زیاد و سنگین بپردازید. شما به راحتی می توانید با چند تکه چوب دور ریختنی و تعدادی بست فلزی شلف هایی خلاقانه و زیبا بسازید و از آن ها در جای جای خانه تان استفاده کنید. با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه می توانید این کار را در خانه انجام دهید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

کدام مصالح برای سقف شیروانی مناسب تر است؟

فنگ شویی برای دکوراسیون داخلی شادی بخش

به جرأت می توان گفت در میان بام ساختمان هایی که هر روزه با آن ها مواجه می شویم، سقف های شیروانی همواره از محبوبیت خاصی برخوردار بوده اند و توجه زیادی را به خود جلب می کنند. ریشه ی ظهور این سقف ها در مناطقی با آب و هوای خاص و با توجه به نیازهای اقلیمی بوده است اما امروزه در هر نوع آب و هوا و اقلیمی به این سقف های زیبا و جذاب بر می خوریم.

از طرف دیگر انتخاب مصالح مناسب برای سقف علاوه بر حفاظت منزل شما می تواند سبک خانه ی شما را مشخص یا حتی تعریف کند. امروز چیدانه می خواهد تعدادی از گزینه هایی را که برای مصالح این نوع سقف ها می توانید انتخاب کنید پیش روی شما بگذارد. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

طراحی نمای خانه بید آباد هماهنگ با بافت تاریخی در اصفهان

فنگ شویی برای دکوراسیون داخلی شادی بخش

پروژه های برجسته: هنگامی که معماران با پیشنهاداتی برای طراحی ساختمان ها در میان محله ای قدیمی روبرو می شوند شاید اولین دغدغه برای آنها احترام به بافت تاریخی است. اینکه طراحی آنها در عین حال که نمادی از معماری زمان خود است، وحدت و هماهنگی در میان بافت را نیز حفظ کند. الهام گرامی زاده و احسان حسینی معماران دفتر فرایند منطقی در طراحی معماری در طراحی خانه بیدآباد اصفهان تلاش کرده اند تا از این اصل پیروی کنند. همراه با چیدانه به محله بیدآباد و این خانه خانه زیبا بیاید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج