جاباما
۲۳۹۳۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صفار هرندی: با یک توافق تسلیم نمی شویم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره توافق هسته ای گفت: با یک توافق هیچ‌گاه تسلیم آمریکا و غربی‌ها نشده و دست و پایمان را جلوی آنها جمع نخواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهدای کارمندی و کارگری مراغه، در مسجد شهدای این شهر اظهار داشت: اگر اجازه داده‌ایم غربی‌ها از تاسیسات هسته‌ای کشور بازدید کنند، خواسته‌ایم به ساده‌لوحان جهان بفهمانیم که فعالیت هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

وی با بیان اینکه قدرت‌های شیطانی حق نظارت بر تاسیسات نظامی ایران را ندارند، افزود: توان نظامی امروز کشور، ثمره خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف علمی در ایران، افزود: بهانه‌جویی آمریکا و غربی‌ها به پیشرفت‌های ایران در زمینه نانو، سلول‌های بنیادی، لیزر و علوم مختلف همچنان ادامه خواهد داشت.

صفار‌‌هرندی افزود: آنها چشم دیدن پیشرفت‌های علمی در ایران را ندارند و متزلزل کردن افکار، نسبت به نظام، برنامه شیطانی جدید دشمن برعلیه مردم ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: دشمنان شیطانی، پس از توافق هسته‌ای با خبرهای دروغ و جنگ روانی در صدد متزلزل کردن افکار عمومی به ویژه خواص زود باور، نسبت به افکار شیطانی آمریکا و غربی‌ها هستند.

صفار هرندی افزود: آنها ایجاد تردید در دل‌ها نسبت به رهبری و برهم زدن وحدت، میان نیروهای انقلاب را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه نداشتن بصیرت می‌تواند سرعت نفوذ دشمن در اندیشه‌ها را بیشتر کند، افزود: تا زمانی که با بصیرت، گوش به فرمان رهبری هستیم، تسلیم نخواهیم شد.

وی با تقدیر از عملکرد قوه قضاییه در برخورد با هنجار‌شکنان، افزود: محاکمه معاون رئیس جمهور سابق و فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به جرم اختلاس ارتشا و در یک مورد جعل و موارد مشابه آن نشان می‌دهد که قانون در ایران با کسی شوخی ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه با گرامیداشت هفته دولت افزود: آنچه که عامل ماندگاری نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر شد، ساده‌زیستی و خدمت به مردم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج