۲۳۹۴۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بورس فاز منفی گرفت

بورس تهران در معاملات امروز خود از استراحت دو روزه بازگشت و دوباره وارد کانال نزولی شد.

خبرگزاری ایسنا: معاملات سومین روز هفته در حالی به پایان رسید که در این روز متغیرهای بازار بار دیگر قرمز پوش شدند وحجم و ارزش معاملات با افت مواجه شد.

با این اتفاق بورس تهران که در دو روز گذشته روند نسبتا رو به رشدی را طی کرده بود، مجددا به فاز منفی رفت و با کاهش قیمت ها و افزایش فشار فروش رو به رو شد به طوری که شاخص بورس تهران در پایان معاملات امروز ۲۴۱ واحد افت کرد و به ۶۴ هزار و ۲۲۵ واحد رسید.

در معاملات امروز نماد معاملاتی شرکتهای سرمایه‌گذاری غدیر با ۸۶ واحد، نفت بهران با ۷۱ واحد و پتروشیمی جم با ۲۷ واحد، بانک ملت با ۲۰ واحد و حفاری شمال با ۱۸ واحد بیشترین تأثیر منفی را در شاخص کل بورس گذاشتند. در این میان شرکت‌های خدمات انفورماتیک، بانک اقتصاد نوین و زامیاد بالاترین تأثیر مثبت را در شاخص کل بورس گذاشتند و مانع افت بیشتر این متغیر شدند.

امروز نیز با وجود وضعیت منفی بورس و افزایش تقاضای فروش از سوی حقیقی‌ها، شرکتهای قندی مانند روزهای گذشته از استقبال سهامداران برخوردار شدند و بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص دادند به طوری که شرکتهای قند اصفهان، پتروشیمی شیراز، کارخانجات قند قزوین و پاکشو بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص دادند از سوی دیگر شرکتهای نفت بهران، فولاد خراسان و سیمان اصفهان در زمره شرکتهای دارای صف فروش قرار گرفتند.

در بازار کم رمق امروز با افت قیمت‌ها و تداوم رکود، حجم و ارزش معاملات هم افت کرد به طوری که در مجموع ۴۹۹ میلیون سهم به ارزش ۹۱ میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه تا سطح ۲۷۶ هزار میلیارد تومان افت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج