۲۳۹۵۳۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

وقتي پرسپوليسي‌ها شام بيسکويت خوردند

مشکلات مالي باشگاه پرسپوليس آنقدر حاد شده که بازيکنان اين تيم در اهواز به جاي شام بيسکويت خوردند، آن هم در حالي که وزارت ورزش واکنشي به اين اتفاقات نشان نداده است.

خبرگزاری فارس: مشکلات مالي باشگاه پرسپوليس آنقدر حاد شده که بازيکنان اين تيم در اهواز به جاي شام بيسکويت خوردند، آن هم در حالي که وزارت ورزش واکنشي به اين اتفاقات نشان نداده است.

تمرين نوبت صبح پرسپوليس در شرايط عجيبي به پايان رسيد. بازيکنان اين تيم که امروز قرار بود در نوبت صبح و عصر تمرين کنند تنها در نوبت صبح در ورزشگاه درفشي‌فر حاضر شدند و به زدن وزنه پرداختند.

تعدادي از بازيکنان به دليل مشکلات عديده مالي قرار بود بعد از تمرين امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از شرايط بد مالي گلايه کنند تا مشکلات مالي اين باشگاه به صورت رسمي رسانه‌اي شود اما با تماس‌هايي که از سوي برخي از مسئولان باشگاه پرسپوليس با بازيکنان گرفته شده از آنها خواستند تا چند روز آينده صبر کرده و مصاحبه نکنند تا مسئولان باشگاه بتوانند با تهيه پول بخشي از قرارداد بازيکنان را به آنها پرداخت کنند.

اين در حالي است که شايعاتي مبني بر اعتصاب بازيکنان در اين شرايط به گوش مي‌رسد چرا که پيش از اين قرار بود بازيکنان امروز در نوبت صبح و عصر تمرين کنند اما در اقدامي عجيب تمرين نوبت عصر اين تيم تعطيل اعلام شد و با اين شرايط مشخص نيست که تمرين فردا هم برگزار شود يا نه و اين مسائل احتمال اعتصاب بازيکنان را بيشتر کرده است.

مشکلات مالي در باشگاه پرسپوليس به حدي زياد شده که بازيکنان اين تيم ماه‌هاست پولي از باشگاه دريافت نکرده‌اند و بازيکنان جواني مثل علي فاطمي و علي عليپور براي تهيه مسکن دچار مشکلات هستند به طوري که فاطمي شب‌ها در رختکن ورزشگاه درفشي‌فر مي‌خوابد و عليپور هم چند ماهي است که با تهيه مسکن روبرو است.

اوج مشکلات مالي پرسپوليس را شايد بتوان بعد از بازي اين تيم مقابل فولادخوزستان به حساب آورد به طوري که بازيکنان پس از برد مقابل اين تيم اهوازي و در زماني که به فرودگاه آمده بودند تا از اهواز راهي تهران شوند به دليل نداشتن پول نتوانستند شام بخورند و بازيکنان سرخ‌پوش تهراني به جاي شام بيسکويت خورده و جالب اينجاست که هزينه اين بيسکويت‌ها را هم کريم باقري حساب کرده بود!

تمام مشکلات مالي پرسپوليس در اين چند وقت فشار زيادي روي مديران اين باشگاه وارد کرده به طوري که امروز کريم باقري در مصاحبه‌اي اعلام کرد که اگر مديران اين باشگاه نمي‌توانند پرسپوليس را اداره کنند جاي خود را به افرادي بدهند که قادر به انجام اين کار باشند.

با همه اين تفاسير شرايط در باشگاه پرسپوليس به گونه‌اي بغرنج شده که علي اکبر طاهري سرپرست اين باشگاه در مصاحبه‌اي با خبرگزاري فارس رسما اعلام کرد که هواداران نفري ۵ هزار تومان به اين باشگاه کمک کنند تا پرسپوليس نيازي به اسپانسر نداشته باشد. آن هم در حالي که اگر چنين اتفاقي رخ دهد قطعا مشکلات بيشتري گريبان سرخ‌پوشان را خواهد گرفت. در اين ميان وزارت ورزش و جوانان هم فعلا سياست سکوت را هم در پيش گرفته و مشخص نيست چه موضعي در مورد اين شرايط حاد سرخ‌پوشان خواهد گرفت.

مسئله اين است چه در پرسپوليس مي گذرد که تاکنون نتوانسته اسپانسر داشته باشد؟ تيمي که حاميان مالي براي ورود به اين تيم سرو دست مي شکستند اکنون چه شده که نمي تواند اسپانسر جذب کند؟ چه دست هايي پشت پرده است؟ آيا کساني مي خواهند اين تيم مردمي رو به نابودي برود؟ آيا قرار بود اگر بحث خصوصي سازي منتفي شود باشگاه به مشکل شديدتري بربخورد؟ چه کسي پاسخگوي اين شرايط است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      یعنی شما نمیدانید مسبب این بدبختی ها چه کسانی هستند؟ و اصلا چرا سکوت میکنید و فقط به بیان مشکلات این تیم میپردازید شاید هدف بیان مشکلات نباشد که دامن زدن به حواشی است! جرات انتقاد تند از وزارتخانه ای که عامل سقوط این دو تا تیم است را ندارید. خواهشا از اینجور تیرهای تکراری و بیخود هم نزنید که فقط رو اعصاب ما هستید. !

    • بدون نام

      اگرهم هواداران کمک کنند چه تضمینی هست که پولهای کمک شده را ندزدن برن سواحل جزایرقناری والله اینکارا که عادیه اینروزا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج