جاباما
۲۳۹۵۵
۱ نظر
۵۱۰۱
۱ نظر
۵۱۰۱
پ

معرفی فیلم های برتر روز سینمای جهان

سينماي جهان در دو هفته گذشته شاهد اكران آثار مطرح متعددي بود كه تعدادي از آنها را در اين مطلب معرفي كرده‌ايم.

روزنامه شرق : سينماي جهان در دو هفته گذشته شاهد اكران آثار مطرح متعددي بود كه تعدادي از آنها را در اين ستون معرفي كرده‌ايم. فيلم‌هاي ديگري هم بودند كه مجال معرفي آنها را نداشتيم؛ از جمله «كيسه‌اي پر از چكش»، «بونساي»، «عشق خطرناك»، «چشمان اژدها»، «آشيان ساختن»، «فيلي كيد»، «جاده»، «قطعات كوچك زيباي متحرك» ، «اِل گرينگو»، «دختر مترقي» و «ساده‌لوح».

پليس
Polisse

معرفی فیلم های برتر روز سینمای جهان

برنده جايزه ويژه هيات داوران جشنواره كن پارسال، به كارگرداني خانم مِيوِن لوبسكو با فيلمنامه‌اي كه كارگردان همراه با امانوئل باركو نگاشته، فيلمي است درباره يگان حفاظت از كودكان پليس پاريس و كشمكش‌هاي روزمره آنها. در اين فيلم كه عنوانش را از كل نگارش غلط يك كودك از واژه «پليس» گرفته است كارن ويار، جويستار، مِيون، ماريا فوآ، نيكلا دووشل و امانوئل باركو حضور دارند. زمان نمايش فيلم ۱۲۷ دقيقه است و در آن به زبان‌هاي فرانسه، ايتاليايي، رومانيايي و عربي صحبت مي‌شود.


رزمناو
Battleship

معرفی فیلم های برتر روز سینمای جهان

اكشن علمي- تخيلي «رزمناو» كه از يك بازي ويديويي اقتباس شده، داستان نبرد ميان ناوگان‌هاي چند كشور و يك ناو زره‌پوش از سياره‌اي ديگر در دريا، هوا و خشكي و تلاش انسان‌هاي درگير براي بقا در اين شرايط را به تصوير كشيده است. فيلم را پيتر برگ، سازنده «هنكاك» و «قلمرو پادشاهي» كارگرداني كرده است. تيلور كيتش، بروكلين دكر، آلكساندر اسكارسگارد، ريانا، آسانو تادانوبو و ليام نيسن از بازيگران اين اثر ۱۳۱ دقيقه‌اي هستند.


حالا كجا برويم؟
?Where Do We Go Now

معرفی فیلم های برتر روز سینمای جهان

اين كمدي/درام محصول مشترك لبنان، فرانسه، مصر، ايتاليا و برنده جايزه منتخب تماشاگران در جشنواره‌هاي سن سباستين، اسلو و تورنتو سال ۲۰۱۱ را خانم نادين لباكي بازيگر، نويسنده و كارگردان لبناني ساخته است. در روستايي دورافتاده كه اقوام و مذاهب مختلف دوشادوش يكديگر زندگي مي‌كنند، آتش اختلاف‌هاي فرقه‌اي برپا مي‌شود و زنان روستا از هر دو طرف دست به يكي مي‌كنند تا صلح برقرار شود. نادين لباكي، ليلا فواد، كلود مسوبا و آنتوانت النوفيلي در اين فيلم ۱۱۰ دقيقه‌اي بازي كرده‌اند.


جام
The Cup

معرفی فیلم های برتر روز سینمای جهان

درام استراليايي «جام» براساس يك داستان واقعي ساخته شده كه در جريان مسابقات سواركاري سال ۲۰۰۲ ملبورن اتفاق افتاده است. حادثه‌اي مرگبار براي يكي از دو برادر سواركار مدعي قهرماني اتفاق مي‌افتد و برادر ديگر با كمك يك مربي سعي مي‌كند براي زنده نگه داشتن ياد برادرش افتخار كسب كند. برندان گليسن، استيون كوري و دنيل مك فرسن در اين فيلم به كارگرداني سايمون وينسر حضور دارند. زمان نمايش فيلم ۱۰۷ دقيقه است.


اي كاش
(I Wish (Kiseki

معرفی فیلم های برتر روز سینمای جهان

كيوچي ۱۲ساله كه والدينش طلاق گرفته‌اند و با پدربزرگ و مادربزرگ در شهري در جنوب ژاپن زندگي مي‌كند، از برادر كوچك‌ترش كه با پدر در شمال كشور زندگي مي‌كند، دورافتاده است و آرزو دارد كه روزي خانواده‌اش به هم بپيوندند. قطار سريع‌السيري كه دو شهر را به هم مرتبط مي‌كند، كيوچي را به اين فكر مي‌اندازد كه شايد اين قطار به شكلي معجزه‌آسا او را به آرزويش برساند. هروكازو كوريدا فيلم را كارگرداني كرده است و كوكي مائه دا، اوشيرو مائه دا و ريوگي هاياشي از بازيگران فيلم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک بیننده

      معرفی فیلم زیبای "چین آزاد" در روزنامه بهار
      در لینک پایین میباشد. خواهشمندم در صورت امکان آن را در سایت خوبتان درج کنید . باتشکر.
      http://baharnewspaper.com/News/91/11/01/3795.html

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج