جاباما
۲۳۹۵۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۴/۰۶/۱۰


فال روزانه 1394/06/10

فال روزانه سه شنبه 10 شهریور 1394


چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! آینده در روز تولدتان به چشمتان مرموز و ناشناخته می آید و نمی دانید که چه برایتان پیش خواهد آمد. خونسردی و آرامش خود را حفظ کنید، تا نیمه های ماه این تردید و نگرانی نسبت به آینده برطرف خواهد شد. با فرا رسیدن پاییز قادر خواهید شد تصمیم گیری های بزرگی که به تاخیر می انداخته اید را انجام دهید و به سوی آینده ای روشن و موفق گام بردارید. اعتماد به نفس و شور و هیجان شما دیگران را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. امسال چیزها و کارها و افراد تازه و عجیب و غریب چه در زندگی خصوصی و چه در زمینه کاری و اقتصادی شما را به خود جذب خواهند کرد و برای تجربه های تازه آماده هستید. این سال برای فعالیت های اقتصادی در زمینه الکترونیک، فناوری، اینترنت، متافیزیک، هنر و فعالیت های اجتماعی سالی بسیار خوب خواهد بود.این همه تمایل شما به تجربه های تازه و ناشناخته ممکن است عشقی غیرمنتظره را وارد زندگیتان کند، هرچند ممکن است این عشق چندان پایدار نباشد.

فال روزانه 1394/06/10

از این که بین میزان بده و بستان در زندگیتان تعادل وجود دارد اطمینان حاصل کنید. اگ کسی از شما تعریف می کند با روی باز حرف های او را پذیرفته و آنها را فقط به عنوان کلماتی بی معنی در نظر نگیرید. شما هم سعی کنید که سخاوتمند باشید و با کلمات خوشایند خود او را خوشحال کنید. این کار برای شما هیچ هزینه ای به همراه ندارد ولی برای طرف مقابلتان به اندازه یک دنیا می تواند ارزش داشته باشد. شما در پیش رفتن بر اساس حس ششمتان معمولا خوش شانس هستید، ولی ریسک موجود در این کار را فراموش نکنید. ممکن است سر و کله عشق قدیمی شما پیدا شود و برخی احساسات قدیمی را در شما زنده کند. ولی یادتان باشد بعضی چیزها بهتر است در حد یک خاطره شیرین باقی بمانند.
فال روزانه 1394/06/10

امروز روابط شما قاعدتا باید خوب پیش بروند. چنانچه با کسی که به او اعتماد دارید ارتباط برقرار کنید قادر خواهید بود به ثبات احساسی دست پیدا کنید. اگر این فرد در درجه اول به نظر سرد و بی اعتنا رسید هم نا امید نشوید. فاصله موجود به شما اجازه می دهد که خودتان را نشان دهید. انرژی بیشتری به اطراف منتقل کنید و ایده ها و افکاری که دارید را بیان کنید تا به او هم فرصت بدهید شما را شناخته و نسبت به شما اطمینان پیدا کند. برای این که در زندگیتان به خوشبختی دست پیدا کنید باید راه این را پیدا کنید که افق های جدید را ببینید بی آنکه آسیبی به زندگی فعلیتان وارد کنید. یادتان باشد افرادی که دوست دارید را در اولویت قرار دهید.
فال روزانه 1394/06/10
امروز سعی کنید زودتر از خواب بیدار شوید تا بتوانید روزی طولانی تر داشته باشید. هر چند ترک کردن تختخواب گرم و نرمتان کار ساده ای نخواهد بود، اما پاداشی که این کار برایتان خواهد داشت ارزش این را دارد که کمی سختی به خودتان بدهید. اگر این کار را بکنید هم از زیبایی های صبح لذت برده و سرشار از انرژی می شوید و هم خواهید توانست تا پایان روز کارهای بسیاری را با موفقیت به انجام برسانید. نسبت به احساسات دیگران محتاط باشید، هر کسی تجربه هایی دارد که شاید شما از آن آگاه نباشید. مواظب باشید با حرف ها و رفتارهایتان به احساسات دیگران آسیبی وارد نکنید تا هم روز خودتان و هم دیگران را خراب نکنید.

فال روزانه 1394/06/10

امروز ممکن است به چیزی یا کسی چسبیده باشید که انگار می خواهد از دست شما فرار کند. این کار شما مثل این است که بخواهید یک ماهی خیس را با دست بگیرید. هر چقدر آن را محکمتر در دستانتان فشار دهید احتمال این که از دستتان لیز بخورد و در رود بیشتر است. کاری که باید بکنید این است که زیادی عصبی و سراسیمه نباشید و با سیاست جلو بروید. حتی شاید بد نباشد بیخیال این ماهی شوید، شاید اصلا به شما تعلق نداشته باشد. امروز شما در مرکز توجه قرار دارید، ولی اعتماد به نفستان حتی با وجود تشویق های دیگران در حد بالایی نیست. تنها کاری که لازم است بکنید این است که خودتان باشید.
فال روزانه 1394/06/10

امروز به طور کلی باید برای شما روز خوب و لذت بخشی باشد. دیگران از شخصیت شما لذت می برند و شما احساس می کنید که به خاندانی اشرافی تعلق دارید. زیباترین لباس هایتان را بپوشید و به ظاهر خودتان رسیدگی کنید. این کار همیشه باعث می شود که حس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. شما پادشاه امروز و تمام روزهای دیگر زندگی خود هستید، پس قوانین آن را خودتان تعیین کنید و در انجام این کار خلاق، شرافتمند و انعطاف پذیر باشید و زیادی سخت گیری نکنید. امروز جذابیت شما برای تمامی کسانی که شما را می بینند غیر قابل انکار است، پس احتمال این که کسی را به خود جذب کنید که روزی عشقتان خواهد بود کم نیست.

فال روزانه 1394/06/10

امروز صبح شاید خیلی اوضاع روبراه نباشد و کمی آشفته و سردرگم باشید، ولی هر چقدر به سمت بعدازظهر پیش می روید می بینید که کارها دارند روبراه می شوند. اگر بحثی مطرح شد که دیگران در مورد آن با شما موافق نبودند، دیگر آن بحث را برای این که درست بودن حرف خودتان را ثابت کنید پیش نکشید. اگر آنها بار اول با شما موافقت نکرده اند به احتمال زیاد در دفعات دوم و سوم نیز با شما به توافق نخواهند رسید. امروز با خونسردی خاص خودتان می توانید دیگران را در بحث ها به اشتباه بیندازید و هر کسی را لایق اعتماد خود نمی دانید. در روابط عاطفی نشان دادن آسیب پذیریتان به طرف مقابل شرط اول ایجاد روابط عاطفی عمیقتر است.

فال روزانه 1394/06/10
امروز از آن روزهایی است که در هر زمینه ای دنیا به کام شماست، ولی احتمال دارد خودتان متوجه این موضوع نباشید! از این فرصت استفاده کنید، از این روزها خیلی زود به زود پیش نمی آیند. همه چیز آنقدر خوب پیش می رود که شاید خودتان هم جادویی که در امروز نهفته است را درک نکنید. به خاطر این همه خوش شانسی خدا را شکر کنید. امروز دیگران را خیلی ساده به خودتان جذب می کنید. هر کسی که سؤالی یا مشکلی داشته باشد دوست دارد با شما در مورد آن مشورت کند و شما هم به سادگی پاسخ آنها را خواهید گفت. توانایی همیشگی شما در دوست یابی امروز در اوج قرار دارد و ممکن است دوستانی خوب پیدا کنید.
فال روزانه 1394/06/10
برنامه امروزتان را خیلی دقیق و با احتساب جزئیات ننویسید! امروز ممکن است در برنامه هایتان تغییراتی پیش بینی نشده به وجود بیایند که اگر برنامه تان خیلی دقیق چیده شده باشد و برای تمام ساعات روزتان برنامه ای چیده باشید تمام کارهایتان بهم خواهند ریخت. به ویژه در ساعات اولیه صبح احتمال بروز اتفاقات غیر مترقبه بیشتر خواهد بود. به خودتان فشار نیاورید، لازم نیست در یک روز این همه کار کنید. رم هم یک شبه ساخته نشد. روزتان را با خیال راحت و بی استرس شروع کنید و به خودتان سخت نگیرید. در محل کارتان به خلاقیت خود اجازه بروز بدهید. همکاران شما از ایده هایتان استقبال خواهند کرد. به خودتان اجازه درخشش بدهید.

فال روزانه 1394/06/10
اعتماد به نفس مثبتی که طی چند هفته گذشته در خود تقویت کرده اید را حفظ کنید. امروز یکی از آن روزهایی است که به شما فرصتی داده خواهد شد تا توانایی های ذهن جسور و مستقل خود را به نمایش بگذارید. از روح قدرتمند خود استفاده کرده و بر هر ترسی که در درونتان است غلبه کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهید به توانایی های خود در حال حاضر شک کنید. با خیال راحت و اعتماد به نفس تمام آنچه در چنته دارید را رو کنید. امروز نیازی نیست که وقت گرانبهای خود را صرف برآورده کردن انتظارات دیگران بکنید. تنها کاری که لازم است بکنید این است که به اهداف خود فکر کنید و این که چطور باید به آنها برسید.
فال روزانه 1394/06/10

امروز هوای آسمان زندگیتان اندکی ابری است. از لحاظ احساسی آمادگی لازم برای تصمیم گیری را ندارید و این در حالی است که فکر می کنید وقت تصمیم گیری فرا رسیده است. گزینه های زیادی پیش رو دارید که شما را به خود فرا می خوانند و همه آنها را می خواهید و نمی توانید بین آنها یکی را انتخاب کنید. خبر خوب این است که تا بعدازظهر ذهنتان به ثبات خواهد رسید و برای تصمیم گیری آزاد خواهد شد، تا آنموقع کمی صبر کنید. از این که از حدود و مرزهایی که برای خودتان تعیین کرده اید فراتر بروید وحشت دارید. ولی اگر این کار را نکنید چیزهای خیلی زیادی را از دست خواهید داد. یادتان باشد که در زندگی باید ریسک کرد.

فال روزانه 1394/06/10

امروز، به طور جدی و نه سطحی، به آزادی های خود فکر کنید و به خاطر داشتن آنها سپاسگزار باشید. از این که از تمام آزادی ها و امکاناتی که دارید استفاده می کنید اطمینان حاصل کنید. شما فردی قوی و سرشار از احساس زندگی هستید که توانایی انجام هر کاری را دارید. از این همه انرژی که در وجودتان انباشته شده است بهره ببرید و سوار بر اسبتان شده و با قدرت تمام بتازید. امروز شاید فرصتی پیش بیاید تا با شریک زندگیتان در مورد نیازهای برآورده نشده تان حرف بزنید، ولی مواظب باشید که با بیان کردن تمامی نیازهایتان به یک باره شاید باعث شوید که به احساسات طرف مقابلتان ضربه وارد شود. این کار را به مرور زمان هم می توانید انجام دهید.

فال روزانه 1394/06/10
امروز صبح ممکن است اوضاع زیاد روبراه نباشد و در وضعیتتان ثباتی وجود نداشته باشد. با این حال نباید نگران باشید، چرا که با پیش رفتن روز وضعیت بهتر خواهد شد. اگر برایتان امکان دارد حتی بهتر است امروز صبح در خانه مانده و هیچ کاری نکنید. با این کار هم می توانید استراحت کاملی داشته باشید و هم بخش ناسازگار روز را در آرامش منزل پشت سر بگذارید. با این استراحت صبحگاهی بعداز ظهری پر از انرژی خواهید داشت و می توانید کارهایتان را با خالی راحت پیش ببرید. حتی بعد از تمام شدن کارهایتان وقت و انرژی کافی خواهید داشت تا ساعاتی را با کسی که دوست دارید بگذرانید و در کنار او به آرامش برسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج