جاباما
۲۳۹۵۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

راز کشف جسد دست و پا بسته در فاضلاب

آخرین متهم پرونده قتل مرد معتاد که جنازه اش بهمن ماه پارسال در یک گودال فاضلاب افتاده بود پس از هفت ماه فرار روز گذشته دستگیر شد اما گره معمای این جنایت هنوز گشوده نشده است.

خبرآنلاین: آخرین متهم پرونده قتل مرد معتاد که جنازه اش بهمن ماه پارسال در یک گودال فاضلاب افتاده بود پس از هفت ماه فرار روز گذشته دستگیر شد اما گره معمای این جنایت هنوز گشوده نشده است.

متهم صبح امروز در مقابل میز بازپرس محسن مدیر روستا قرار گرفت تا درباره جنایتی که دوازدهم بهمن ماه سال ۹۳ در اتاقک بتنی رخ داد توضیح دهد، اما مدعی شد که قتل مرد معتاد کار او نبوده است.

پیش از این نیز یکی دیگر از متهمان اصلی این پرونده که فردی تنومند و درشت هیکل بود نیز دستگیر شده بود اما او هم مدعی شد که قتل کار او نیست.در رابطه با این پرونده تاکنون ۷ نفر بازداشت شده اند که بیشتر آنها افراد معتاد و بی خانمانی هستند که روز حادثه در اتاقک بتنی محل وقوع قتل شب را به صبح رساندند.

دوازدهم بهمن ماه پارسال بود که کارگر شهرداری با تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران را در جریان کشف یک جسد در گودالی کنار بزرگراه یاسینی زیر پل ۱۲ فروردین قرار داد .

در ادامه ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو برای بررسی صحت و سقم این خبر به محل مورد نظر رفته و دیدند که جنازه ای در حالی که دست و پایش بسته شده در آنجا قرار دارد. با اعلام این خبر به بازپرس ویژه قتل،محسن مدیر روستا، تیمی از کارآگاهان اداره دهم به همراه عوامل پزشکی قانونی و اکیپ حفظ صحنه جرم به دستور وی وارد صحنه شدند.

بررسی های اولیه پزشکی قانونی حکایت از وجود شیار گردنی داشت که نشان می داد مقتول خفه شده است با این حال جسد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

چند روز پس از کشف جسد هویت این مرد برای ماموران پلیس مشخص شد. مقتول ،سعید ۳۵ ساله بود که اصالتش به یکی از شهرهای شمالی کشور باز می گشت. به گفته خانواده سعید او مدتی بود که به مواد روانگردان اعتیاد پیدا کرده بود.

بررسی کاراگاهان اداره دهم نشام می داد که شب حادثه مقتول با افراد معتاد و بی خانمانی که در اتاقک پاتوق کرده بودند درگیر شده است .با کشف این سرنخ ماموران پس از دستگیری این افراد در مورد شب حادثه از آنها بازجویی کردند.در بازجویی ها مشخص شد که مقتول زمانی که این ۷ نفر بساط مصرف موادشان را پهن کرده بودند وارد اتاقک شده است.

در پی ورود سعید، علی که یکی از معتادان بنام منطقه است و آخرین متهمی است که دستگیر شده به حضور سعید اعتراض کرد و از او خواست که آنجا را ترک کند با این حال سعید بی اعتنا به این موضوع وارد اتاقک شده و گوشه ای می نشیند.

بی اعتنایی سعید موجب خشم علی شده به طوری که سعید از مابقی افراد حاضر در اتاقک می خواهد که آنجا را ترک کنند و انها را تنها بگذارند. پس از آن علی به همراه فرد دیگری به نام کاظم که او هم از مظنونان اصلی این پرونده است با سعید درگیر می شود و چند روز بعد هم جنازه سعید در آن محل پیدا می شود.

کاظم که ۱۳ تیر ماه امسال دستگیر شد در بازجویی ها مدعی شد تنها دست و پای سعید را بسته و قتل کار او نیست. او پس از دستگیری گفت:وقتی درگیر شدیم سعید اول به ما حمله کرد من هم اجازه ندادم که بیشتر از این درگیری به وجود بیاید البته خیلی هم عصبانی بودم به خاطر همین دست و پای سعید را بستم بعد از آن هم علی که دید خیلی عصبانی هستم به من گفت که از اتاقک بیرون بروم و دیگر هم نمی دانم که چه شده است.

با این حال علی که صبح امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد در این باره گفت: آن شب به خاطر حضور سعید در اتاقک بتنی با او در گیر شدم. بعد از آن از بقیه خواستم که انجا را ترک کنند و من و کاظم با سعید درگیر شدیم . بعد از آن هم من از جیب سعید ۳۵ هزار تومان پول و یک گوشی تلفن همراه برداشتم و محل را ترک کردم. تا زمانی که من انجا بودم سعید زنده بود. و من از کشته شدن او هیچ اطلاعی ندارم و قتل او کار من نیست.

گره معمای این جنایت در حالی که هر دو متهم اصلی این پرونده قتل را به گردن دیگری می اندازند پیچیده تر شده با این حال آخرین متهم پرونده با اتهام مشارکت در قتل عمدی در کنار ۶ متهم دیگر بازداشت است تا راز این معما گشوده شود.

گفتنی است کاظم و علی هردو سابقه کیفری دارند و پیش از این نیز از معتادان خفت گیری می کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج