۲۳۹۵۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حیدری: از فرانکفورت پیشنهاد داشتم

هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه او هم از تیم دوم فرانکفورت آلمان پیشنهاد داشته است، گفت: نکونام دوست داشت در استقلال از فوتبال خداحافظی کند و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

خبرگزاری مهر: میهمان حضوری برنامه این هفته نود، خسرو حیدری بود که خودمانی و گرم به سئوالات عادل فردوسی پور جواب داد. وی در ابتدای صحبتهایش گفت که سال گذشته از تیم دوم فرانکفورت که احسان حاج صفی به آن پیوسته، پیشنهاد داشته است ولی به این تیم نرفت.

حیدری با بیان اینکه امسال و بعد از صحبت با مربیان استقلال آزادتر بازی می‌کند، گفت: فصل قبل سمت راست استقلال رامی‌بستند و کارمان سخت می‌شد. دوست داشتم امسال آزاد باشم و سمت چپ و وسط زمین هم بروم. برای همین با مجید صالح و پرویز مظلومی صحبت کردم. در تیم ملی هم وقتی در سوئد بودیم کارلوس کی‌روش با من صحبت کرد و گفت می‌خواهد در پست هافبک وسط از من بازی بگیرد.

حیدری درباره نتایج بد استقلال در فصل گذشته هم خاطرنشان کرد: قلعه نویی پارسال روی ملی پوشان زوم کرده بود و می‌گفت فصل خوبی نداریم. ما هم قبول داشتیم ولی بازیکنان دیگر هم در استقلال بودند. ما از جام جهانی برگشته بودیم و تمرینات سختی پشت سر گذاشته بودیم. البته قلعه نویی هم در استقلال زحمت زیادی کشید.

هافبک استقلال درباره شرایط این تیم در فصل جدید یادآور شد: استقلال متحول شده است. اول فصل بازیکنان خوبی جذب کردیم. می‌توانستیم بازیکنانی مثل جواد نکونام را هم جذب کنیم که واقعاً یک استقلالی واقعی است.

وی افزود: خیلی دوست داشتم نکونام با پیراهن استقلال خداحافظی کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

در میانه صحبت‌های حیدری، سئوالات و حرفهای از پیش ضبط شده آرش برهانی و حنیف عمران زاده درباره هافبک استقلال پخش می‌شد و خسرو به این سئوالات پاسخ می‌داد. یکی از خاطرات عمران‌زاده از حیدری به اسباب کشی حیدری با وانت و دستورات پدر این بازیکن برای جابجایی وسایل خانه مربوط بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج