۲۳۹۶۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مظلومی در محاصره فالگوش ها

«جاسوس»؛ این کلمه در ابتدای فصل از دهان افشارزاده بیرون آمد. آقای مدیرعامل به حساب خودش افشاگری کرد؛ اینکه بعضی‌ها در رختکن استقلال موبایل را روشن می‌گذاشتند تا مخالفان و رقبای قلعه‌نویی حرف‌های او را بشنوند.

ایران ورزشی: «جاسوس»؛ این کلمه در ابتدای فصل از دهان افشارزاده بیرون آمد. آقای مدیرعامل به حساب خودش افشاگری کرد؛ اینکه بعضی‌ها در رختکن استقلال موبایل را روشن می‌گذاشتند تا مخالفان و رقبای قلعه‌نویی حرف‌های او را بشنوند. نخستین اشاره هم به بازی استقلال و نفت بود. پیش کشیدن مساله جاسوسی باعث شد تا رسانه‌ها گمانه‌زنی‌های زیادی بکنند اما افرادی که فصل پیش در کنار تیم بودند با دادن کدهایی نگاه‌ها را به یکسو بردند. وقتی گفته شد آن جاسوس امسال هم در کنار تیم است.

چند هفته‌ای از لیگ گذشته و استقلال به هفته پنجم نزدیک می‌شود که باز هم همان بحث جاسوسی خودنمایی می‌کند! اینکه هنوز هستند در تیم افرادی که مخبر شده‌اند و برای کادرفنی خبرهایی را می‌برند که باعث شده جو تیم به هم بریزد. اینکه در یک تیم تعدادی برای شیرین کردن خود پیش سرمربی رفته وحرف‌های درونی را به گوش او می‌رسانند باعث دلخوری بازیکنان شده و از این لحاظ به شدت شاکی هستند. البته شاید هم سیاستی است که امسال اعمال شده تا بازیکنان بدانند بعضی از افراد در تیم حتی اگر مظلومی نباشد چشم و گوش او شده و کوچکترین خبری را برای او می‌برند!چند سال پیش هم که مظلومی سرمربی استقلال بود چنین اتفاقی افتاد و برای چند وقتی بین بازیکنان حسابی شکراب بود.

ماجرا این بود که یکی از بازیکنان نزد مظلومی رفت و به او گفت فلان بازیکن خبرهای تیم را به گوش رسانه‌ها می‌رساند. مظلومی هم بازیکن مورد نظر را صدا زد و گفت مراقب رفتارت باش. بازیکن که از حرف‌های سرمربی حسابی شوکه شده بود پیگیر ماجرا شد و فهمید یکی از بازیکنان برای مظلومی خبر می‌برد. در حال حاضر بازیکنی که در آن سال‌ها برای مظلومی خبر می‌برد در یکی از تیم‌های شهرستانی بازی می‌کند و در استقلال نیست اما آن بازیکنی که شایعه شده بود برای رسانه‌ها خبر می‌برد در حال حاضر در تیم مظلومی است و اتفاقا در فصل جاری هم یک باری با این مربی اختلاف پیدا کرد؛ اختلافی که به گوش رسانه‌ها هم رسید و تا چند وقتی این اختلاف یکی از خبرهای اصلی استقلال بود.

اما آیا عادت مظلومی که چند سال پیش هم به دردسر بزرگی تبدیل شد هنوز ترک نشده و هستند افرادی که در کادرفنی و بازیکنان چشم و گوش او در تیم بوده و خبرها را برایش مخابره می‌کنند؟ یعنی بحث جاسوسی در فصل جاری به شکل دیگری خودش را نشان داده و باعث دلخوری شده است؟ اگر این اخباری که این روزها از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد درست باشد فضا برای هرگونه اختلافی مهیا خواهد بود و می‌تواند باعث بروز اختلافاتی شود. بازگذاشتن موبایل برای تیم دیگر یا گوش و چشم بودن مربی هر دو از یک جنس است. یکی به ضرر مربی و دیگری به نفع او که هر دو پسندیده نیست! نباید مظلومی اجازه دهد مثل چند سال پیش بین بازیکنان تفرقه بیفتد و فضای ناامنی بر تیم حاکم شود. اینطوری سنگ روی سنگ بند نمی‌شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج