۲۳۹۶۴۲
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

سقوط مرگبار آشپز درون دیگ آب جوش

سقوط آشپز رستوران به درون دیگ آب جوش سرنوشت مرگباری برای او داشت. خانواده این کارگر جوان به خاطر مرگ پسرشان در حین کار از صاحب رستوران شکایت کردند.

روزنامه شهروند: سقوط آشپز رستوران به درون دیگ آب جوش سرنوشت مرگباری برای او داشت. خانواده این کارگر جوان به خاطر مرگ پسرشان در حین کار از صاحب رستوران شکایت کردند.

مرگ دردناک این کارگر جوان کافی بود تا این پرونده با شکایت خانواده او در دادسرای جنایی تهران بررسی شود. با دستور قاضی «مجتبی حسین‌پور» بازپرس شعبه پنجم، این پرونده در مرحله بررسی قرار گرفت.

آشپز ۳۳ ساله وقتی برای پختن برنج در دیگ را برداشت هرگز تصور نمی‌کرد در درون آب جوشان سقوط کند، دو هفته پیش کارگران رستورانی در جنوب غرب تهران مشغول کار روزانه بودند که با فریاد یکی از همکارانشان روبه‌رو شدند. آشپز جوان رستوران درون دیگ آب جوش که روی شعله‌های آتش قرار داشت افتاده بود. همان موقع کارگران دست به نجات پسر جوان زدند و او را از داخل دیگ نجات دادند.

با اعلام این حادثه دردناک به اورژانس بلافاصله نیروهای امدادی آشپز رستوران را که به شدت دچار سوختگی شده بود به بیمارستان یافت‌آباد منتقل کردند. با انتقال این بیمار به بیمارستان بلافاصله پزشکان او را تحت درمان قرار دادند، اما میزان سوختگی وسیع آن‌قدر مرگبار بود که او پس از دو هفته دست و پنجه نرم کردن با سوختگی به کام مرگ فرو رفت.

با اعلام خبر مرگ یکی از بیماران بیمارستان به ماموران کلانتری یافت‌آباد بلافاصله قاضی حسین‌پور بازپرس کشیک دادسرای جنایی در جریان شکایت خانواده این آشپز رستوران در رابطه با علت مرگ فرزندشان قرار گرفت.

پدر او به ماموران کلانتری گفت: «وقتی این حادثه برای پسرم رخ داد، زمین آشپزخانه رستوران لیز بوده و او در حال برداشتن در سنگین دیگ برنج، پایش سر می‌خورد و به داخل آب جوشان سقوط می‌کند. به همین خاطر از کارفرمای او که ایمنی در محل کار را برای کارگران رعایت نکرده است، شکایت داریم.»

با ادعای این خانواده، تحقیقات برای روشن شدن زوایای مبهم پرونده در دادسرای جنایی تهران کلید خورد و به دستور قاضی پرونده، جسد این آشپز جوان برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایمنی در محل کار را برای کارگران رعایت نکرده ؟؟؟ زمین لیز بوده باید ترمز میذاشته رو سرامیک آیا؟؟؟ میخوای از مرگ پسرت هم کسب درآمد کنی؟؟؟

      پاسخ ها

      • محمد

        یه سوالی داشتم
        تو انسانی؟

      • مریم

        اولاً با نظر محمد موافقم و منم همین سوال رو دارم؟
        در ثانی بله باید از کفشی در محل کار استفاده بشه که لیز نخوره !
        ثالثاً باید بیمه باشه تا در چنین مواقعی نگران ادعاهای وراث مرحوم نباشه
        شما از کجا می دونی شاید این بیچاره نان آور یه خانواده کم بضاعت بوده!

      • سبحان

        اشتباه مثبت دادم

    • بدون نام

      فکر نمیکنی اگه خودت هم می افتادی تو دیگ خانواده خودت هم همین کارو میکردن؟

    • داریوش

      از اینکه اکثر کارفرمایان ایمنی را رعایت نمی کنند شکی نیست ولی لیز بودن زمین با توجه به اینکه معمولا ارتفاع دیگ از زمین بالاتر است امکان سقوط فرد به داخل دیک بسیار کم است حالا چطور این اتفاق افتاده باید بدقت بر رسی شود . شکایت پدر هم برای تسکین خود است.

    • بدون نام

      خوب کف و دیوار با باید قابل شستشو باشه ولی این رو با چه نوع کفپوشی پوشش دادن البته باید کانال هایی هم باشه در کف تا آب اضافی که رو زمین ریخته میشه از این طریق جمع آوری شه البته گاهی اوقات کارفرما هر چی آموزش بده و وسایل لازم رو در اختیار کارگرها بذاره باز گوش اونها بدهکار نیست و خودشون هم موارد رو رعایت نمیکنن

    • ازاده

      خانم یا اقایی که ارسال نظز فزمودید لطفا در این باره احساسی حرف نزن اگه ان اتفاق بزای شما هم رخ میداد ایا اینطوری حرف میزدی خوب است کمی تامل کنی...

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خدا رحمتش كند

      • مهدی

        تو که خودت احساسی تر نظر دادی!!!!

    • لورا

      توجه داشته باشید که اگر در رستوران کار میکنید حتما به هنگام کار از دستکش و کفش ایمنی استفاده کنید، در صورت خیس بودن زمین رستوران کارگر مربوطه موظف است تا تابلوی مربوط به لغزندگی را در محل خیس شده بگذارد، در صورت هر گونه آسیب دیدگی در محل کار خودتان به بیمارستان مراجعه نکنید از همان محل کار به آمبولانس زنگ زده و همراه آمبولانس به بیمارستان بروید در غیر این صورت از حقوق قانونیه خود محروم خواهید شد

    • بدون نام

      خدا رحمتشون کنه شادی روحشون صلوات الهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج