۲۳۹۶۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مظلومي: بازي با نفت را حساس نکنيد‌

استقلال پس از پايان تعطيلات بازي بسيار حساسي مقابل نفت تهران دارد. نفتي‌ها سال گذشته موفق شدند در دو بازي رفت و برگشت استقلال را شکست دهند و اين مسئله باعث شده تا حساسيت پيش از اين بازي بالا بگيرد.

روزنامه خراسان: استقلال پس از پايان تعطيلات بازي بسيار حساسي مقابل نفت تهران دارد. نفتي‌ها سال گذشته موفق شدند در دو بازي رفت و برگشت استقلال را شکست دهند و اين مسئله باعث شده تا حساسيت پيش از اين بازي بالا بگيرد. منصوريان نشان داد که در شکست آبي‌ها مهارت خاصي دارد و به اين راحتي به آن‌ها امتياز نمي‌دهد.

پرويز مظلومي، ‌سرمربي استقلال اما مي‌گويد نبايد از همين حالا بازي را حساس کرد. او در اين باره مي‌گويد: «من از شما مي‌خواهم که بازي را حساس نکنيد. اين مسابقه با بازي‌هاي قبلي براي ما فرقي ندارد. به هر حال منصوريان هم يک استقلالي است و براي ما قابل احترام است. تيم نفت هم براي ما قابل احترام است ولي در آزادي بازي مي‌کنيم و سه امتياز را مي‌خواهيم.»

او درباره تقابلش با منصوريان، کسي که گزينه اصلي نيمکت استقلال در نقل و انتقالات بود، توضيح مي‌دهد: «منصوريان از مربيان خوب و جوان فوتبال ايران است که اميدوارم در نفت موفق باشد. او جزو مربيان آينده‌دار است. سال گذشته در نفت نتايج خوبي گرفت و رفت و برگشت استقلال را برد ولي امسال شرايط فرق دارد. تيم ما مثل گذشته نيست و قطعا در اين بازي اتفاقات فصل قبل تکرار نمي‌شود.»

مظلومي ‌در پاسخ به اين سوال که آيا بعد از شکست‌هايي که استقلال مقابل نفت داشت، فشار رواني روي اين تيم وجود دارد، مي‌گويد: «نه شرايط هر مسابقه با بازي ديگر فرق مي‌کند. استقلال امسال هم تغييرات زيادي داشته و نمي‌توان گفت که چون تيم در گذشته باخته، الان هم تحت فشار است. به هر حال ما هم مي‌دانيم چطور روي تيم کار کنيم.»

مظلومي ‌درباره تعطيلي ليگ هم توضيح مي‌دهد: «ما زودتر از تيم‌هاي ديگر تعطيل شديم چون نفت بايد در ليگ قهرمانان شرکت مي‌کرد. به هر حال تيم ملي هم بازي دارد و اين تعطيلاتي است که بايد با آن کنار بياييم. ما هم ۴ روز تعطيلات داشتيم و تمرينات را شروع کرديم. در اين مدت تلاش کرديم با شکلي که تمرينات دارد آمادگي بدني مان را حفظ کنيم. زودتر از تيم‌هاي ديگر هم بازي‌هايمان را شروع مي‌کنيم ولي بهتر بود که قبل از تعطيلات با نفت بازي کنيم چون استقلال در شرايط خوبي قرار داشت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج