جاباما
۲۳۹۶۹۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

برخورد با هرگونه تجمع غیرقانونی در تهران

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: مردم در انتخابات دوره اخیر با رای به اعتدال خودسری ها را پایان دادند؛ انتظار داریم که افراد و گروه های خودسر هم حواسشان را جمع کنند که بی قانونی جایی در کشور نخواهد داشت.

خبرگزاری ایلنا: سید شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به برخی تجمع‌های غیرقانونی اظهار داشت: تجمع مقابل سفارت انگلستان که روزهای گذشته انجام شد، خلاف قانون بود و اجازه‌ای گرفته نشده بود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: نیروی انتظامی در این تجمع با سعه‌صدر و حوصله برخورد کرد و ما از آنها قدرانی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه باید بدانند در این کشور قانون حاکم است، خاطرنشان کرد: اگر جز در چهارچوب قانون اقدامی صورت گیرد، خودسرانه است.

چاوشی ادامه داد: مردم در انتخابات دوره اخیر با رای به اعتدال٬ به خودسری‌ها پایان دادند٬ لذا انتظار داریم افراد و گروه‌های خودسر هم حواسشان را جمع کنند چراکه بی‌قانونی جایی در کشور نخواهد داشت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: تمام جریان‌های سیاسی شناسنامه‌دار که می‌خواهند ابراز نظر کنند و حرفشان را بزنند٬ از نظر قانون اساسی مجازند. آنها به شرطی که هماهنگی کنند و مشکل ترافیکی ایجاد نکنند، می‌توانند حرفشان را بزنند و شنیده هم می‌شود، اما اگر تجمع٬ غیرقانونی باشد از هر گروهی که باشد خلاف قانون است و با آن برخورد خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سعه‌صدر و حوصله!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج