۲۳۹۷۸۳
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

۱۰ ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن

شخصیت بتمن یکی از محبوب ترین ها است، خیلی از پسر بچه های کوچک هستند که دلشان می خواهد بتمن باشند، دلشان می خواهد اتاقی داشته باشند که هر طرفش را که نگاه می کنند نشانه از بتمن ببینند، خب این مطلب برای آن ها است.

۱۰ ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن




وب سایت چیدانه: همه ما در بچگی اسطوره ها و ابر قهرمان هایی داشتیم که سعی می کردیم مثل اون ها رفتار کنیم یا لباس بپوشیم حتی همیشه عروسک های اون ها رو می خریدیم و گوشه اتاق هامون می گذاشتیم و باهاشون بازی می کردیم و دنیایی که دلمون می خواست رو در افکارمون می ساختیم دنیایی که در اون همیشه با اسطوره ها و ابر قهرمان هامون که منبع الهام ما بودند هم بازی بودیم.

۱۰ ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن

۱۰ ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن

در میان تمام ابر قهرمان ها و اسطوره ها شخصیت بتمن یکی از محبوب ترین ها است، خیلی از پسر بچه های کوچک هستند که دلشان می خواهد بتمن باشند، دلشان می خواهد اتاقی داشته باشند که هر طرفش را که نگاه می کنند نشانه از بتمن ببینند، خب این مطلب برای آن ها است، یا بهتر بگویم برای پدر مادر هایی است که می خواهند برای پسر کوچکشان اتاقی شبیه شهر گاتهام بسازند. این مطلب جذاب را از دست ندهید و با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

چیدمان زیبا برای نشیمن های مربع شکل آپارتمان های کوچک

ابعاد، مساحت و شکل فضای نشیمن هر خانه ای تاثیر بسیار زیادی در چیدمان مبلمان آن خواهد داشت. نشیمن های مربع شکل محدودیت هایی را برای انتخاب مبلمان و محل قرارگیری آنها ایجاد می کند. به دلیل نبودن دیوار کشیده ای در این نشیمن ها مشکلاتی برای تعریف فضای گفتگو و یا حتی تعیین مکان تلویزیون به وجود خواهد آمد.

۱۰ ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن

این موضوع زمانی تشدید خواهد شد که مساحت این مربع کمتر از حد معمول باشد. اگر نشمین خانه شما نیز چنین مشخصاتیی دارد نیازی نیست که نگران باشید چیدانه در این مطلب نکاتی را به شما ارائه خواهد کرد تا بتوانید بهترین چیدمان برای فضای نشمین خانه را بیابید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

با این پرده شید های زیبا، دکوراسیون منزل تان را متحول کنید!

وقتی دکوراسیون داخلی منزل خود را از نظر می گذرانیم و می خواهیم رنگ و روی آن را نو کنیم، پرده ها همواره از گزینه هایی هستند که دست ما را برای انتخاب های متنوع باز می گذارند. سبک، پارچه، طرح و رنگ پرده ها آنقدر متنوع و وسیع هستند که ما را در انتخاب سردرگم می کنند.

۱۰ ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن

یکی از جذاب ترین سبک پرده ها، شید ها هستند که مطمئنم با آنها آشنایی دارید. شید ها از مصالح نرمی مانند کتان، پنبه، ابریشم و هر شکل قابل تصوری از الیاف مصنوعی و طبیعی تهیه می شوند. چیدانه در این مطلب نمونه هایی از پرده ی شید را برای شما گردآوری کرده تا انتخاب را برای شما اندکی آسان تر کند. امیدوارم از دیدن این نمونه ها لذت و بهره ببرید...

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

۱۰ ایده سرسره بازی در فضای داخلی منزل

دکوراسیون داخلی خانه ها هم احتیاج به کمی عنصر هیجان دارد، وجود یک وسیله هیجان انگیز که شما را جذب دکوراسیون داخلی خانه تان کند و باعث شود تا کودکان تان از وقت گذراندن در فضای داخلی خانه لذت ببرند. حتی این عنصر یا وسیله هیجان انگیز می تواند کاربردهای دیگری مثل آسان تر کردن رفت و آمد بین دو طبقه را هم داشته باشد.

۱۰ ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن

اشتباه نکنید راجع به آسانسور ها صحبت نمی کنیم، درست است که اسانسورها رنج بالا رفتن از پله ها را کمتر می کنند اما مقصود ما سرسره ها هستند، بله درست شنیدید سرسره ها، چیدانه قبلا هم در مطلب هیجان تاب سواری در فضای داخلی خانه از این دست پیشنهادات هیجان انگیز را به شما ارائه داده بود. حالا هم در این مطلب می خواهیم ببینیم سرسره های داخل خانه چه شکلی هستند. پس با ما همراه باشید و این مطلب جذاب را از دست ندهید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج