۲۳۹۸۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مبعلی: در امارات بهتر بازی می‌کنیم

هافبک بازیساز تیم فوتبال نفت تهران گفت که احتمالا دیدار با الاهلی امارات و همچنین استقلال تهران را از دست خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم: ایمان مبعلی درمورد مصدومیتی که دچارش شد، شرایط نفت تهران برای بازی ۲۵ شهریور با الاهلی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ما پاسخ داد.

مصدومیت خیلی بدموقع بود.

بله، مصدومیت همیشه بد است. من با این موضوع کنار آمدم و خیلی از بازیکنان در حساس‌ترین شرایط با چنین وضعیتی مواجه شده‌اند. الان هم هر روز مراحل درمانی را پشت‌سر می‌گذارم تا به شرایط مسابقه نزدیک شوم.

چه زمانی بازی می‌کنی؟

یک هفته دیگر معلوم می‌شود. قرار است هفته بعد ام‌آرآی بگیرم تا وضعیتم برای بازگشت به میادین مشخص شود.

فکر می‌کنی به بازی با الاهلی و همچنین دیدار با استقلال برسی؟

فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد و احتمالا این دو مسابقه را از دست خواهم داد. حاضرم ریسک کنم تا به بازی حساس مقابل الاهلی برسم، ولی طبیعتا باید شرایط ریسک کردن هم داشته باشم. با این حال باتوجه به وضعیت فعلی‌ام، بعید می‌دانم به این دو مسابقه برسم، چون بعد از پایان مصدومیت به زمان نیاز دارم تا در شرایط بازی قرار بگیرم.

چرا به الاهلی باختید؟

متأسفانه از شروع لیگ بدشانسی آوردیم. من قصد توجیه ندارم، ولی در هر چهار بازی بدشانس بودیم. هم پنالتی از دست دادیم و هم فرصت‌های متعددی را تبدیل به گل نکردیم. این موضوع در آسیا روی تیم ما تأثیر گذاشت و در بازی با الاهلی خودش را نشان داد. بچه‌های ما از لحاظ روحی و روانی در شرایط عالی نبودند. البته این را هم بگویم، الاهلی که بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد، چیز خاصی از خودش نشان نداد. این بازی می‌توانست به ضرر ما تمام نشود.

این شکست قابل جبران است؟

ما در زمین حریفان نشان دادیم که همیشه تیم خوبی هستیم و در بازی‌های سخت می‌توانیم نتیجه بگیریم. با یک گل به الاهلی باختیم و همین موضوع جای جبران را برای ما باقی می‌گذارد. می‌توانیم تا دقیقه ۹۵ شانس گل زدن داشته باشیم. نمی‌توانم نتیجه را پیش‌بینی کنم، اما مطمئن هستم در آنجا بهتر بازی خواهیم کرد.

فکر می‌کنی در لیگ برتر هم خیلی زود این نتایج را جبران کنید؟

مطمئنا شرایط ما بهتر می‌شود. وقتی مطمئن هستیم که تیم خوبی داریم، بنابراین زیاد نگران نمی‌شویم. با دو برد پیاپی شرایط تیم ما بهتر می‌شود.

در مورد بازی ستارگان ایران و جهان چه صحبتی داری؟

ستارگان ایران راحت می‌توانست برنده شود، چون بازیکنان ما چیزی از بازیکنان حریف کمتر نداشتند. خیلی از بازیکنان ما از لحاظ بدنی در شرایط خوبی بودند و اگر با نظم بازی می‌کردیم راحت می‌توانستیم آنها را ببریم. نتیجه این بازی عادلانه نبود و اگر یک‌بار دیگر دو تیم با هم بازی کنند، مطمئن باشید که نمی‌بازیم. این درست است که ستارگان جهان بازیکنان بزرگی را در اختیار داشتند، ولی خیلی آنها را بزرگ کرده بودیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج