جاباما
۲۳۹۸۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وکیل زنجانی: با این پرونده زندگی می‌کنم

وکیل بابک زنجانی، حجم پرونده موکلش را بسیار سنگین دانست و گفت: تا زمان دادگاه که ۱۱ مهر اعلام شده است، فرصت مطالعه حتی حتی یک سوم پرونده را هم نداریم.

خبرگزاری ایلنا: وکیل بابک زنجانی، حجم پرونده موکلش را بسیار سنگین دانست و گفت: تا زمان دادگاه که ۱۱ مهر اعلام شده است، فرصت مطالعه حتی حتی یک سوم پرونده را هم نداریم.

رسول کوهپایه ای زاده افزود: پرونده موکلم ۲۰۹ جلد و هر جلد آن بیش از ۲۰۰ صفحه است؛ علاوه براین ها این پرونده از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است؛ شاید تا آن موقع فرصت مطالعه یک سوم پرونده را نیز نداشته باشیم.

وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه با این پرونده دارم زندگی می کنم، اظهار داشت: پرونده آقای زنجانی همه زندگی شخصی، شغلی و حرفه ای ما را تحت تاثیر قرار داده است و با توجه به اینکه همه تلاش خود را برای مطالعه پرونده بکار گرفته ام، باید بگویم، زمانی تا روز دادگاه باقی نمانده است و حتی مطالعه یک سوم پرونده را بسیار بعید می دانم.

* سند و مدرک در این پرونده به مراجع قضایی اعلام شود

کوهپایه ای زاده در پاسخ به سوال دیگر ایرنا مبنی بر اظهارات عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس شورای اسلامی و داشتن سند و مدرک در این پرونده، اظهار داشت: من نیز این اظهارات را از رسانه ها شنیدم.

وی افزود: اگر هم سند و مدرکی دارند باید به قوه قضاییه ارایه دهند. این کمیته در صورت داشتن سند و مدرکی که به کشفیات کمک می کرد، مکلف به ارایه آن به قوه قضاییه بود؛ بعد از دو سال اعلام می کنند کشف جدید دارند ؛ بهتر است به جای اظهار نظر، موارد را به قوه قضاییه گزارش می کردند.

اوایل زمستان سال ۹۲ بود که خبر دستگیری بابک زنجانی در رسانه ها منتشر شد؛ با بدهی رقمی معادل ۲ میلیارد یورو که گفته می شد بابک زنجانی در جریان خرید و فروش نفت به این میزان به وزارت نفت بدهکار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در هشتاد وسومین نشست خبری خود با بیان اینکه هشت وکیل مشغول مطالعه پرونده بابک زنجانی هستند، گفته بود، پرونده نفتی آقای بابک زنجانی و دو تن از متهمین، هشت وکیل دارد که چهار تن از طرف وزارت نفت، یک تن از طرف بابک زنجانی و سه تن از طرف دو متهم دیگر مشغول مطالعه آن هستند.

وی با بیان اینکه این پرونده سنگین است و اوراق زیادی دارد، ادامه داد: ۱۱ مهر سال جاری، جلسه رسیدگی به این پرونده تعیین شده است که اگر وکلا تا آن موقع مطالعه را تمام کنند، دادگاه، برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج