۲۳۹۸۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویدئوهای ۳۰ ثانیه ای در حمایت از توافق

SupportlandDeal کمپینی بود که در حمایت از توافق هسته ای ایجاد شد. این کمپین آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که در صد شهر بزرگ جهان تجمع های مختلفی در حمایت از توافق هسته ای را ساماندهی کرد و عکس های آن نیز در فضای مجازی بازتاب گسترده ای پیدا کرد.

ویدئوهای 30 ثانیه ای در حمایت از توافق





هفته نامه صدا - ویدا ربانی: SupportlandDeal کمپینی بود که در حمایت از توافق هسته ای ایجاد شد. این کمپین آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که در صد شهر بزرگ جهان تجمع های مختلفی در حمایت از توافق هسته ای را ساماندهی کرد و عکس های آن نیز در فضای مجازی بازتاب گسترده ای پیدا کرد. در هنگام تشکیل آن بسیاری اعتقاد داشتند این کمپین با هدف صلح می تواند به حیات خود ادامه داده و دست آوردهای بزرگی را برای دوست داران صلح در جهان به همراه بیاورد.

محمدرضا جلایی پور، فعال سیاسی اصلاح طلب در راستای همین کمپین در دعوتی فیس بوکی تقاضا کرده است حامیان توافق هسته ای در یک پیام کمتر از 30 ثانیه حمایت خود از توافق هسته ای را اعلام کنند. این دعوت بسیار مورد استقبال قرارگرفته و چهره های سرشناس بسیاری چون ابراهیم یزدی، احمد شیرزاد، عمادالدین باقی، کیهان کلهر و عماد بهاور در این جنبش شرکت کرده اند.

در فراخوان این جنبش آمده است: «در کارزار رسانه ای هفته های اخیر، مخالفان توافق هسته ای ایران برای تاثیر بر افکار عمومی آمریکا و جلب رای نمایندگان کنگره، مکررا از کلیدواژه های «حقوق بشر» و «دموکراسی» استفاده می کنند، در حالی که اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان، دموکراسی خواهان، فعالان حقوق بشر، اصلاح طلبان و فعالان مدنی ایرانی و نمایندگان فرهنگی جامعه ای ایران حامی توافق و رفع تحریم ها هستند و این توافق جز کمک به صلح و کاهش فشارهای اقتصادی می تواند در بلندمدت زمینه ساز تقویت بنیه های مدنی جامعه ایران و گشایش های سیاسی و اجتماعی افزون تر شود.

برای مقابله با کارشکنی حامیان تحریم در توافق، بلندتر شدن صدای مستقل از دولت جامعه ایران در شبکه های اجتماعی و رسانه های جهانی خواستنی است. از عموم ایرانیان (به ویژه مشاهیر فرهنگی- هنری یا فعالان مدنی و سیاسی ای که برای دموکراسی خواهی شان هزینه داده اند و البته نه فقط آن ها) فروتنانه دعوت می کنم پیام ویدیویی بسیار کوتاهی در حمایت از توافق در صفحات شخصی شان در شبکه های اجتماعی منتشر کنند.»

محمدرضا جلایی پور خود اولین کلیپ ویدئویی را در صفحه شخصی اش در فیس بوک به اشتراک گذاشته است. در این کلیپ او می گوید: «من دموکراسی خواه و مطلقا ضدسلاح هسته ای ام و در کنار اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان با انواع مواضع سیاسی از توافق هسته ای با ایران حمایت می کنم. تحریم ها را نقض حقوق بشر ایرانیان می دانم و معتقدم چشم اندازی دموکراتیک تر، بهتر و امن تر برای ایران را تهدید می کنند.»

محمدعلی ابطحی نیز در ویدئوی خود می گوید: «من یک سیاستمدار اصلاح طلب ایرانی هستم، من با تمام وجود از توافق نامه هسته ای حمایت می کنم زیرا معتقدم این توافق نامه می تواند ملت ایران را به صلح، آرامش، مهربانی و پیشرفت نزدیک کند. این همان هدف نسل ما بود که انقلاب اسلامی را آغاز کردیم و امیدواریم این انقلاب همچنان به پیشرفت و صلح و آرامش دنیا کمک کند.»

سعید شریعتی نیز در ویدئویی که در صفحه شخصی خود در فیس بوک به اشتراک گذاشته است، می گوید: «من سعید شریعتی یک فعال سیاسی ایرانی هستم. من به خاطر امنیت، آرامش و صلح در جهان از توافق میان ایران و جامعه جهانی بر سر برنامه هسته ای ایران حمایت می کنم و فکر می کنم هیچ گاه برای ساختن جهانی که در آن آشتی و سازندگی جای خرابی و جنگ را بگیرد دیر نیست.»

جعفر پناهی، کارگردان ایرانی نیز در ویدئوی خود می گوید: «من فیلمساز هستم. کار من با تخیل است اما نه صرف تخیل. تخیل به علاوه واقعیت. اکنون احساس می کنم آنچه در کنگره آمریکا توسط سیاست مداران می گذرد فقط تخیل است. تخیل منهای واقعیت. آن ها فکر می کنند یا تخیل می کنند که با تحریم و جنگ می توان کاری کرد در حالی که چنین نیست و واقعیت کشور ما نیز چنین نیست. جنگ و تحریم بحران ایجاد می کند و بحران یعنی مرگ دموکراسی، صلح و حقوق بشر و مسائل مدنی. من از کنگره آمریکا می خواهم از تخیل صرف دست بردارند و به واقعیت برسند و با پذیرش این توافق بگذارند مردم راه خود را خودشان انتخاب کنند.»

عمادالدین باقی نیز از دیگر چهره های سرشناسی است که در این جنبش شرکت کرده است. او در کلیپ 30 ثانیه ای خود می گوید: «من عمادالدین باقی، فعال مدنی، محقق و نویسنده هستم که سال های زیادی را هم به خاطر نوشته هایم در زندان گذرانده ام و هم اکنون از درون جامعه ایران این پیام را به شما می دهم که تحریم ها یکی از موارد عمده نقض حقوق بشر در ایران بود، زیرا تحریم ها باعث گسترش فقر، بیکاری و ده ها عارضه دیگر بودند.

این تحریم ها بیش از آن که جناحی سیاسی را تحت فشار قرار داده باشد مردم ایران را هدف قرار دادند. بیایید با توافق که تحریم ها را رفع و جهان را با ایرانی آباد و آزاد امن تر می کند، هم صدا شویم.» این کمپین تاکنون موفق شده است توجه بسیاری از رسانه های مطرح جهان را نیز به خود جلب کند؛ از جمله این رسانه ها می توان به پوشش ویژه نیویورک تایمز (پرمخاطب ترین روزنامه آمریکا با 120 میلیون خواننده آن لاین) و پوشش ویژه گاردین (پرمخاطب ترین روزنامه با 130 میلیون خواننده آن لاین) اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج