۲۳۹۸۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سال بد مهاجمان خارجی لیگ برتر

بر خلاف فصل پیش که ادینیو و پریرا سرنوشت قهرمان لیگ را تعیین کردند، مهاجمان خارجی این فصل لیگ برتر با قراردادهای نجومی، هیچ بازدهی نداشته‌اند.

آی اسپورت: لیگ پانزدهم برای مهاجمان خارجی لیگ برتر خوب پیش نمی‌رود. فصل پیش ادینیو و لوسیانو پریرا جزو بهترین‌های لیگ بودند و آلویس نانگ که نیم فصل دوم به فولاد پیوست، آمار فوق العاده ۹ گل در ۱۴ مسابقه را بر جای گذاشت. همین موضوع، دیگر تیم‌های لیگ برتری را برای خرید مهاجمان خارجی وسوسه کرد. این فصل ۵ تیم از ۷ تیم مدعی لیگ برتر با مهاجمان خارجی قرارداد بستند و هیچکدام از آن‌ها در ۵ بازی ابتدایی لیگ موفق به گلزنی نشده‌اند.

تراکتورسازی این فصل حمزه یونس بازیکن فصل پیش لودوگورتس را خرید و سرخابی‌های پایتخت سراغ آقای گل‌های آلبانی و هندوراس رفتند. یونس و پرو پییچ در تیم جدیدشان عملکرد بسیار ضعیفی داشته‌اند و بن‌سون جزو بازیکنان ترکیب اصلی پرسپولیس نیست. پریرا مهاجم گلزن فصل پیش سپاهان بخاطر یک مشکل قانونی محروم شده و آلویس نانگ در نفت، هنوز نتوانسته گلی برای این تیم بزند و بیشتر بازی‌ها نیمکت نشین بوده است.

این ۵ مهاجم، مجموعا چیزی نزدیک به ۸ میلیارد برای تیم‌های لیگ برتری هزینه داشته‌اند و هنوز در ازای این مبلغ، یک گل هم برای تیم‌هایشان نزدند. صدر جدول گلزنان لیگ برتر، در اختیار مهدی طارمی، مهرداد محمدی، حسن بیت سعید، احسان حاج صفی و داریوش شجاعیان است. با رفتن حاج‌صفی، مجموع قرارداد ۴ مدعی فعلی آقای گلی لیگ به یک و نیم میلیارد هم نمی‌رسد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج