۲۳۹۹۱۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

بوسه وزیر کار بر دستان یک کارگر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه در آغاز عملیات اجرایی پالایشگاه ۱۵۰ هزار بشکه ای آناهیتا کرمانشاه بر دستان یک کارگر بوسه زد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه در آغاز عملیات اجرایی پالایشگاه ۱۵۰ هزار بشکه ای آناهیتا کرمانشاه بر دستان یک کارگر بوسه زد.

پس از پاره شدن روبان قرمز رنگ توسط علی ربیعی، وی به صورت نمادین و برای آغاز به کار رسمی عملیات احداث پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه پشت یک دستگاه لودر قرار گرفت و به کمک راننده آن مسافت کوتاهی را طی کرد.

ربیعی به گفت و گو با راننده لودر که به عنوان کارگر در محوطه پالایشگاه مشغول به کار بود پرداخت و پس از آنکه این کارگر متوجه شد فردی که کنار وی قرار گرفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است تحت تاثیر قرار گرفته و قصد داشت تا دست وی را ببوسد که البته با ممانعت ربیعی مواجه شد.

کار به همین جا ختم نشد، ربیعی که در سخنرانی پیش از عملیات اجرایی خود را کارگر و از جامعه کارگری معرفی کرده بود اقدام به بوسیدن دست کارگر کرد تا صحنه زیبایی رقم بخورد.

بی شک این اقدام وزیر کار نشانگر مردمی بودن مسوولان دولت و در راس آنها وزرایی است که خود را به راستی خدمتگزار مردم می دانند که در اقدام قابل تحسین و در خور توجه علی ربیعی نمود پیدا کرد.

پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه با ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار بشکه نفت در روز در زمینی به مساحت ۵۷۱ هکتار و در کیلومتر ۱۵ جاده کرمانشاه - بیستون واقع شده و قرار است ظرف مدت ۳۰ تا ۳۶ ماه به بهره برداری برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای بابا دیگه قدیمی شده این فیلما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج