۲۳۹۹۸۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

خدمات رایگان ۳ بیمارستان برای فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی مرکز ارجاع فرهنگیان در هفته آتی خبر داد و گفت: کلیه خدمات در سه بیمارستان و مرکز درمانی تخصصی تهران برای فرهنگیان رایگان می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی مرکز ارجاع فرهنگیان در هفته آتی خبر داد و گفت: کلیه خدمات در سه بیمارستان و مرکز درمانی تخصصی تهران برای فرهنگیان رایگان می‌شود.

محمد بطحائی در توضیح جزئیات مرکز ارجاع ویژه فرهنگیان گفت: اگر همکاران فرهنگی بیمه شده، به مشکل جسمی مبتلا شوند می‌توانند طی تماس ۲۴ ساعته و شبانه روزی با سامانه مرکز ارجاع، اطلاعات مربوط به مراکز درمانی معتبر را متناسب با مشکلشان دریافت کنند.

وی افزود: این سامانه، پیشرفته‌تر از تلفن‌های گویای معمول است و اطلاعات تخصصی‌تری ارائه می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین از عقد قرارداد با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تخصصی خبر داد و گفت: این اقدام به موازات ارائه خدمات از طریق بیمه تکمیلی انجام می شود و فرد به هنگام مراجعه به این مراکز حتی فرانشیز هم نمی‌پردازد و پرداخت صف تا صد هزینه‌های درمان وی بر عهده آموزش و پرورش است.

بطحائی افزود: مرکز قلب تهران، موسسه رویان و مرکز چشم پزشکی بصیر از این جمله‌اند و حتی در حال اندیشیدن تدابیری هستیم تا در مرکز قلب تهران یک نیروی مختص پذیرش فرهنگیان را مستقر کنیم تا خدمات بستری و درمان فرد بیمار از طریق وی انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا فرهنگیان باید دارای شرایط ویژه‌ای باشند تا بتوانند از خدمات این سه مرکز استفاده کنند؟ گفت: خیر، همکاران فرهنگی دارنده بیمه تکمیلی می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج