۲۴۰۰۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استقلالی‌ها فکر می‌کنند فیفا شوخی دارد!

استقلالی‌ها به جز مشکلات مالی که با بازیکنان فعلی‌شان دارند، درگیر مسائلی از این دست هستند که متعلق به گذشته است.

ایران ورزشی: استقلالی‌ها به جز مشکلات مالی که با بازیکنان فعلی‌شان دارند، درگیر مسائلی از این دست هستند که متعلق به گذشته است. بارها گفته شد که آبی‌ها چنانچه دستمزد باقیمانده برخی بازیکنان خارجی خود را پرداخت نکنند، ممکن است با جرایم سنگین و جبران‌ناپذیری مواجه شوند. موضوع بدهی به بازیکنان خارجی هر روز وارد فاز جدی‌تری می‌شود و چنانچه باشگاه استقلال دست نجنباند ممکن است با کسر امتیاز مواجه شده و در جدول لیگ تنزل یابد. در همین راستا نشستی فوری در باشگاه استقلال انجام خواهد شد و مسوولان که درگیر مشکلات دیگر بازیکنان نیز هستند تلاش خواهند کرد تا راه‌حلی برای پرداخت بدهی بازیکنان خارجی پیشین پیدا کنند.

اگر راه‌حلی پیدا شود که قطعا کسر امتیاز لحاظ نمی‌شود و اگر هم پیدا نشود که مانند داستان رافائل که منجر به کسر شش امتیاز از پرسپولیس شد، استقلال نیز با کسر امتیاز روبه‌رو می‌شود. احتمال دارد به دلیل تعدد پرونده‌های مالی استقلال در فیفا کسر امتیاز از آبی‌ها شدیدتر اعمال شده و حتی کار به جایی برسد که در همین هفته‌ها استقلال به ته جدول لیگ سوق داده شود. فیفا با هیچ باشگاهی شوخی ندارد. شاید استقلالی‌ها فکر می‌کنند فیفا شوخی دارد که همینطور دست روی دست گذاشته‌اند و پرونده بدهی به بازیکنان سابق خارجی را ورق می‌زنند و دستمزدهایی که با آنها توافق شده را نمی‌پردازند.

در این میان به نظر می‌رسد پرونده شکایت رودریگو توزی بازیکن برزیلی سه فصل پیش استقلال که از تراکتورسازی به این تیم پیوست از همه جدی‌تر باشد؛ او که این روزها به صورت مستقیم در شبکه‌های اجتماعی تهدید می‌کند که تا وقتی پولش را نگیرد، دست از شکایت برنمی‌دارد.

این بازیکن در چند سال اخیر با سه وکیل ایتالیایی و سوییسی از طریق فیفا به دنبال مطالبات خود بوده است اما تا به حال به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است. مبلغ قرارداد این بازیکن ۳۷۰ هزار دلار بوده که به شکلی عجیب در اسناد مالی باشگاه آمده است ولی هیچ مبلغی به این بازیکن پرداخت نشده است. همچنین می‌توان به شکایت دیگر بازیکن سابق استقلال یعنی گوران لاوره اشاره کرد که این پرونده نیز خطر را بیخ گوش استقلالی‌ها قرار داده است. با این وضعیت به نظر می‌رسد اگر مسوولان استقلال در یکی، دو هفته آینده برای پرداخت مطالبات این بازیکنان فکر جدی نکنند کسر امتیاز از این تیم عملی خواهد شد و آن وقت است که دیگر چاره‌ای وجود ندارد.

علی‌اصغر مانوسی‌فر مشاور بین‌الملل باشگاه استقلال درباره پرونده شکایت بازیکنان خارجی به کاپ چنین گفته است: «این پرونده‌ها فقط مربوط به توزی یا لاوره نمی‌شود بلکه ۵ بازیکن هستند که پرونده شکایت آنها از استقلال در فیفا جاری است. البته ما یکی، دو سالی است که با این بازیکنان و همچنین فیفا در حال مکاتبه هستیم اما متاسفانه دیگر هیچ زمانی باقی نمانده است. خطر کسر امتیاز از استقلال جدی است و مسوولان باید سریع‌تر فکری به حال این پرونده‌ها بکنند. در جلسه هیات‌مدیره حاضر می‌شوم تا به اعضای هیات‌مدیره این موضوع را منتقل کنم که دیگر فرصت برای مکاتبه و مذاکره در خصوص پرونده‌های بازیکنان خارجی به پایان رسیده است. نمی‌خواهم زمانی برای باشگاه تعیین کنم که مثلا اگر تا یک هفته آینده این پول پرداخت نشود اتفاقی می‌افتد اما این بار دیگر اخطارها جدی است و باید با عجله کار رسیدگی به این پرونده‌ها انجام شود. تنها مشکل این پرونده‌ها هم مسائل مالی است که هیات‌مدیره باید برای حل آن هر چه سریع‌تر اقدام کند.» حرف‌هایی که مشاور امور بین‌الملل باشگاه استقلال به زبان می‌آورد نشان می‌دهد که موضوع را باید جدی گرفت. اگر استقلالی‌ها دست، دست کنند با همان سرنوشتی مواجه می‌شوند که پرسپولیس شد و این وضعیت چالش‌برانگیز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج