۲۴۰۱۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلیل عدم انتخاب شمسایی از زبان اسلامیان

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شمسایی یکی از سرمایه‌های ایران در زمینه مربی‌گری است اما ما در گذشته نیز بزرگان فوتبال‌مان را سوزاندیم و نباید این بار این تجربه را تکرار کنیم.

خبرگزاری فارس: محمود اسلامیان پس از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: امروز رزومه میرشمسی را بررسی کردیم و با اتفاق نظر و البته نظر کفاشیان به این گزینه رسیدیم که به عنوان سرمربی فوتبال ساحلی انتخاب شود.

اسلامیان در مورد اینکه چرا شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب نشد، گفت: شمسایی یکی از سرمایه‌های ایران در زمینه مربی‌گری است اما ما در گذشته نیز بزرگان فوتبال‌مان را سوزاندیم و نباید این بار این تجربه را تکرار کنیم و شمسایی را هم بسوزانیم اما دلیلی ندارد حالا که او در حال بازی کردن است بخواهیم شمسایی را در تیم ملی هم درگیر کنیم.

وی ادامه داد: معتقدم که باید شمسایی را برای آینده حفظ کنیم هرچند که فوتسال در حال فرصت‌سوزی است و باید هر چه سریع‌تر سرمربی این تیم انتخاب شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امروز در جلسه در خصوص بودجه هیچ صحبتی نشد، در مورد اینکه آیا به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب شده است یا خیر، گفت: من فقط کمک می‌کنم و اختیارات ندارم هرچند که طی دو روز گذشته در این خصوص جلساتی را نیز داشتیم.

اسلامیان در مورد پرواز تیم ملی به گوام گفت: در حال بررسی هستیم تا پرواز چارتر برای تیم ملی تهیه کنیم، ضمن اینکه مشکل ویزا را هم حل خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج