۲۴۰۱۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کواچ: به ملی‌پوشان هشدار دادم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: من با همه بازیکنان جدی صحبت کردم و به همه آنها تذکر و هشدار دادم تا به خودشان بیایند.

خبرگزاری تسنیم: اسلوبودان کواچ پس از آخرین تمرین ملی والیبال ایران پیش از اعزام به جام جهانی ژاپن اظهار داشت: ما در تورنمنت واگنر نمایش خوبی نداشتیم ولی در بازی‌های تدارکاتی روسیه به اهداف خودمان رسیدیم و والیبال خوبی بازی کردیم.

وی ادامه داد: به نظر من تیم‌های آمریکا، روسیه و لهستان امیدهای اول قهرمانی در جام جهانی هستند. تیم ایتالیا نیز با مربی جدید خود و همچنین بازیکنی مثل خوان تورنا یک تیم مدعی به حساب می‌آید با این حال ما همه این تیم‌ها را قبلا شکست داده‌ایم و می‌توانیم با آنها در جام جهانی رقابت کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: ما در تورنمنت واگنر با ۱۰۰ درصد آمادگی شرکت نکردیم. ما باید یاد بگیریم که اگرچه حریفان‌مان مثل آمریکا و لهستان نام‌دار نباشند، باز هم به آنها احترام بگذاریم. ما ۶ مسابقه دوستانه سخت برگزار کردیم و سعی کردیم برنامه‌ریزی این بازی‌ها مثل جام جهانی یعنی ۳ مسابقه، یک مسافرت و ۳ مسابقه در نظر گرفتیم تا برای جام جهانی آماده‌تر شویم.

کواچ در مورد شایعه اختلافش با بازیکنان تیم ملی گفت: من مقابل فدراسیون والیبال برای نتایجی که می‌گیرم، مسئول هستم و باید پاسخگو باشم. اگر بازیکنی به حرف من گوش نکند، جایش در اردوی تیم ملی نیست و اگر من هم تابع فدراسیون نباشم جایم در تیم ملی ایران نیست. من بعد از شکست‌های تورنمنت واگنر خیلی جدی با بازیکنانم صحبت کردم و به همه آنها تذکر دادم تا به خودشان بیایند. من با همه بازیکنان این‌طور حرف زدم و شخص خاصی مخاطب من نبود. شما بعد از تورنمنت واگنر در بازی‌های دوستانه مقابل روسیه عکس‌العمل بازیکنان را دیدید که ۳ پیروزی حاصل آن بود.

وی در پایان گفت: تمام تلاش من این است که به بازیکنان تفهیم کنم همه مسابقات برای ما مهم است و باید در هر مسابقه با تمام توان وارد زمین شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج