جاباما
۲۴۰۱۷۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

۱۰ فضای داخلی ساختمان با نور مخفی‌های خیره کننده

اهمیت نور پردازی ها در طراحی دکوراسیون فضاهای داخلی خانه بر هیچ کس پوشیده نیست. نورپردازی ها کمک می کنند تا دکوراسیون داخلی فضاها زیباتر به نظر بیاید.

۱۰ فضای داخلی ساختمان با نور مخفی‌های خیره کننده





وب سایت چیدانه: اهمیت نور پردازی ها در طراحی دکوراسیون فضاهای داخلی خانه بر هیچ کس پوشیده نیست. نورپردازی ها کمک می کنند تا دکوراسیون داخلی فضاها زیباتر به نظر بیاید.

۱۰ فضای داخلی ساختمان با نور مخفی های خیره کننده

۱۰ فضای داخلی ساختمان با نور مخفی‌های خیره کننده

به کمک نورپردازی ها می شود فضا را رمانتیک تر و زیباتر جلوه داد حتی با انتخاب نورپردازی درست و مناسب برای دکوراسیون منزل ، روزهای تاریک و دلگیر به روزهایی روشن و فرح بخش تبدیل می شوند. در این مطلب می خواهیم نورپردازی های مخفی را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم استفاده از این نورهای مخفی در چه قسمت هایی از خانه آن را خیره کننده و منحصر به فرد تر جلوه می دهد. پس این مطلب جذاب از چیدانه را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

آجر و کاربرد آن در معماری و طراحی داخلی ساختمان

شاید هیچ متریالی مثل آجر نتواند زمین و رنگ و بوی خاک را برای ما زنده و حاضر سازد. آجر تنها مصالحی است که در هر گوشه ی معماری سنتی ما دیده می شود و در هر مکان به فراخور موقعیت و کاربری، شکلی نو به خود گرفته است. حضور گرم آجر در معماری و طراحی داخلی نه تنها رنگ نباخته است، بلکه در شکل و قالب های متنوع تری رخ نمایی می کند.

۱۰ فضای داخلی ساختمان با نور مخفی‌های خیره کننده

به پاس داشت این مصالح باستانی که همواره برای ما یادآور خاک و طبیعت بوده است، چیدانه امروز می خواهد شما را اندکی بیشتر با آجر و قابلیت هایش آشنا کند. در کنار ما باشید تا این یگانه همنشین همیشگی خانه های ایرانی را بیشتر بشناسیم...

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

پویایی و تحرک در طراحی نمای ساختمان مسکونی دستور

​عموم ساختمان های مسکونی که در سطح شهر های ایران می توان دید با طراحی نمایی یکنواخت و فاقد شخصیتی ویژه هستند. این نماها هیچگونه ارتباطی با طراحی فضای داخلی نداشته و از آن نه تاثیری می گیرند و نه تاثیری می پذیرند.

۱۰ فضای داخلی ساختمان با نور مخفی‌های خیره کننده

این یکنواختی در سطح فضای یک محله موجب حس کسالت و دلزدگی می شود. رضا صیادیان و سارا کلانتری معماران دفتر معماری تداوم پویا در طراحی ساختمان مسکونی دستور تلاش کرده اند تا این فضای یکنواخت را به فضایی پویا تبدیل کنند. چیدانه در این مطلب شما را با این آپارتمان مسکونی آشنا خواهد کرد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

۸ نکته مهم در دکوراسیون یک سالن ورزشی و بدنسازی

همه ما به خوبی از اهمیت ورزش کردن و تحرک داشتن به خصوص در زندگی های مدرن امروزی آگاه هستیم. به همین دلیل است که باشگاه های ورزشی امروزه تبدیل به فضاهای مهمی که ما به آن ها نیاز داریم. اما نکته مهمی که در طراحی باشگاه های ورزشی اهمیت خیلی زیادی دارد، طراحی دکوراسیون داخلی آن ها است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل بسته بودن فضای داخلی، نداشتن تهویه طبیعی و یا حتی چیدمان نامناسب وسیله های ورزشی از رفتن به باشگاه انصراف داده باشید.

۱۰ فضای داخلی ساختمان با نور مخفی‌های خیره کننده

به همین دلیل چیدانه تصمیم گرفته است که مطلبی را برای شما دوستان و همراهان همیشگی آماده کند و در آن به بررسی فضاهای ورزشی از جمله سالن های بدنسازی بپردازد تا شما را برای انتخاب باشگاه بعدی تان راهنمایی کند و به شما بگوید یک باشگاه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج