۲۴۰۲۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طاهری: صحبتی با هدایتی نداشته‌ام

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید که مشکلات مالی به این باشگاه فشار آورده است اما او در عین حال از آنچه که تحمل و صبر بازیکنان برای پشت سر گذاشتن این فشار می‌خواند، تشکر کرده است.

خبرگزاری ایسنا: علی‌اکبر طاهری درباره آخرین وضعیت مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ما غیر از درآمد مالی که از طریق تبلیغات به دست می‌آوریم، می‌خواهیم تبلیغاتی را هم با نام باشگاه و به صورت الکترونیکی و یا پیامکی انجام دهیم. البته این را هم می‌دانیم که این منابع نمی‌تواند تمام هزینه‌های ما را پوشش بدهد. به همین دلیل نیاز به درآمدزایی داریم.

وی افزود: دوست داریم که با پیگیری‌های وزارت ورزش و دولت برای پرسپولیس تامین منابع صورت بگیرد. این نشان می‌دهد که وزارت ورزش درصدد کمک به ماست تا بتوانیم باشگاه را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. قبول دارم مشکلات مالی فشار زیادی به ما وارد کرده اما از بازیکنانم به خاطر تحمل این مشکلات تشکر می‌کنم.

طاهری اضافه کرد: متاسفانه مشکلات مالی روی مسائل فنی سایه انداخته است. مطمئن باشید مشکلات مالی به زودی و ظرف چند روز آینده حل می‌شود. ما در حال حاضر مشکلاتی مانند معوقات مالی، مالیات، بیمه و... را داریم که امیدواریم با کمک وزارت ورزش این مشکلات را حل کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است وزارت ورزش پولی به حساب باشگاه واریز کند گفت: در سرفصل وزارت ورزش آمده که این وزارتخانه حق ندارد پولی به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند. البته ما به دنبال این هستیم از منابع دیگری هزینه‌های باشگاه را تامین کنیم. تمام این مراحل در حال اجراست و پولی که قرار است به باشگاه بیاید مراحل قانونی خود را طی می‌کند. ما باشگاه دولتی هستیم و باید پولی که به خزانه باشگاه می‌آید با حساب و کتاب باشد.

وی افزود: ظرف یکی دو روز آینده این اتفاق رخ می‌دهد و چون پنج‌شنبه و جمعه ادارات تعطیل هستند، ممکن است پول تا یکشنبه به حساب باشگاه واریز شود.

او در پاسخ به این سوال که صبح امروز اتفاقاتی در تمرین پرسپولیس رخ داد و بازیکنان تمرین تاکتیکی نکردند گفت: در تمرین امروز اتفاق خاصی رخ نداده است. بازیکن نگران وضعیت مالی خود است و من هم نگران کل تیم هستم. هدف من رضایت همه اعضای تیم است. مشکل مالی معضل امروز تیم نیست بلکه از مدت‌ها قبل این مشکل وجود داشت. باید از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم که شرایط باشگاه را درک می‌کنند. امروز هم بازیکنان تمرین کردند و طبق برنامه قبلی کار بدنسازی انجام دادند و وزنه زدند.

او تاکید کرد: امروز به درفشی‌فر می‌روم تا جلسه‌ای با مربیان و بازیکنان داشته باشم.

او در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب اسپانسر انجام شده است یا خیر؟ گفت: در مصاحبه قبلی‌ام گفتم وقتی صحبت از اسپانسر می‌شود، معنی‌اش این نیست که با یک شرکت توافق کنیم و این شرکت تمام هزینه‌های ما را پرداخت کند. مسلما هزینه‌های جاری و قرارداد بازیکنان بیش از این‌هاست. پول اسپانسر فقط بخشی از هزینه‌های ما را تامین می‌کند. ما با چند شرکت مذاکراتی داشتیم و به دنبال این هستیم که رقم‌های پیشنهادی آ‌ن‌ها را بالا ببریم. ان‌شاءالله ظرف روزهای آینده توافقاتی حاصل خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر که نمی‌توانیم یک اسپانسر بگیریم تا کل هزینه‌ها را پرداخت کند، مجبوریم اسپانسرها را به صورت مجزا داشته باشیم تا به این شکل که تبلیغ روی پیراهن خود را تا آخر فصل به یک شرکت بسپاریم.

در ادامه خبرنگاری از طاهری پرسید باشگاهی که ۲۹۰ میلیارد تومان ارزش دارد چرا نمی‌تواند اسپانسر جذب کند که طاهری پاسخ داد: فرد یا شرکتی که می‌خواهد اسپانسر شود همه جوانب را در نظر می‌گیرد. در بحث واگذاری یک سری مسائل از قبیل تبلیغاتو ساختمان باشگاه وجود داشت که به جایی نرسید. این را بدانید واگذاری باشگاه با انتخاب اسپانسر دو مقوله متفاوت است. هر شرکتی که بخواهد مالکیت باشگاه را در اختیار بگیرد یا باشگاه را اجاره کند قطعا برنامه‌ای برای درآمدزایی خواهد داشت.

او در پاسخ به این سوال که برای حل مشکلات مالی باشگاه چه میزان بودجه نیاز دارید گفت: هزینه‌های جاری باشگاه و قرارداد بازیکنان و مربیان یک بخش است و معوقاتی که از قبل باقی مانده بخش دیگری است که باید پرداخت شود. ما چند پرونده شکایت در فیفا داریم که مراحل نهایی خود را طی می‌کند و در صورتی که باشگاه محروم شود، باید مبالغ را پرداخت کنیم. مسلما نمی‌توان از هزینه‌ای که باید برای این شکایت پرداخت کنیم صرف نظر کنیم. از طرفی شما هزینه‌های ایاب و ذهاب تیم و همین طور دستمزد بازیکنان و مربیان را نیز در نظر بگیرید. اینکه وزیر گفته باشگاه به ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد پول نیاز دارد تا مشکلاتش حل شود با این حساب صحبت منطقی است. پرداخت بدهی‌های باشگاه حدود ۶۰ میلیارد تومان پول نیاز دارد.

وی در ادامه افزود: ما باید به بازیکنان به خاطر قراردادی که با آن‌ها داریم، در طول فصل پرداختی‌های منظمی داشته باشیم. این کاری است که از طرف وزارت ورزش دنبال شده و به ما در حل این مشکلات کمک می‌شود.

طاهری اضافه کرد: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا با درآمدزایی به صورت مداوم و مستمر پرداختی داشته باشیم. البته این نوسانات همیشه وجود داشته است. هرچند به غیر از منابعی که به باشگاه پول پرداخت می‌کنند، هیات دولت به دنبال این است تا با نظرخواهی از مراجع مختلف در جاهای مختلف سرمایه‌گذاری کنیم و مشکلات را برطرف کنیم.

او در پاسخ به این سوال که اسپانسر باشگاه را وزارت ورزش انتخاب می‌کند یا خیر گفت: انتخاب اسپانسر جزو وظایف هیات مدیره است. افرادی هستند که به جاهای دیگر مراجعه می‌کنند اما در نهایت آن‌ها را به باشگاه ارجاع می‌دهند.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا برای حل مشکلات مالی با هدایتی دیداری داشته یا خیر گفت: من و حسین هدایتی همیشه اسم کوچک یکدیگر را صدا می‌کنیم و از قدیم با هم دوست بودیم. پس طبیعی است که با یکدیگر دیدارهایی داشته باشیم اما درباره باشگاه پرسپولیس مطلب خاصی بین ما رد و بدل نشده است. این را باید بگویم نه تنها از هدایتی بلکه هر کس دیگری کمک کند ما از آن استقبال می‌کنیم.

در ادامه خبرنگاری پرسید هدایتی در زمان مدیران سابق هزینه‌های سفر تیم را پرداخت می‌کرد چه اتفاقی رخ داده که الان تمایلی به کمک ندارد که طاهری پاسخ داد: این سوال به من ارتباطی ندارد و باید آن را از هدایتی بپرسید. ما منتظر هستیم که هواداران کمک‌مان کنند.

سرپرست باشگاه درباره موضوع حق پخش هم گفت: این مسائل به مهدی تاج مربوط است زیرا ما انتظار داریم عدد قابل توجهی از این طریق به باشگاه پرداخت کنند. اما این اتفاق رخ نداده است.

طاهری درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس پس از دیدار مقابل فولاد در وعده شام بیسکویت مصرف کرده‌اند گفت: بهتر است از این گونه سوال‌ها نپرسیم. در اهواز هم شاید نتوانستند تمهیداتی را فراهم کنند که بازیکنان شام بخورند. سرپرست ما زحمات زیادی برای تیم کشیده و کارهای زیادی را انجام داده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا با کریم باقری برای حل مشکلات بازیکنان، درگیری داشته است گفت: ما هیچ گونه مشکلی با یکدیگر نداریم اما همه باید در جایگاه خودشان ایفای نقش کنند. درباره بازیکنی هم درباره‌اش صحبت شده بخش پشتیبانی ما هتلی را برایش فراهم کرده بود اما بعدا به ما گفتند که خودش به آن هتل نرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج