۲۴۰۲۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیروانی: باید به جوان‌ها شخصیت بدهیم

سرمربی پیشین تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: اگر به بازیکنان جوان شخصیت و امنیت بدهیم، دیگر در لیگ برتر بازیکن ۴۰ ساله نخواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم: غلامحسین پیروانی در خصوص جوان‌گرایی کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران اظهار داشت: من معتقدم جوان کردن تیم اتفاق خوبی است، ولی باید مراقب هم باشیم، چون گاهی اوقات ممکن است این جوانی به تیم ملی ضربه بزند. ما باید از بازیکنان باتجربه هم نهایت استفاده را ببریم، در ضمن شخصیت دادن به بازیکنان جوان خیلی مهم است. ما اگر به بازیکنان جوان شخصیت و امنیت بدهیم، دیگر در لیگ برتر بازیکن ۴۰ ساله نخواهیم داشت و جوان‌ها می‌توانند خودشان را بیشتر نشان دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال امید ایران در ادامه افزود: دو سه هفته پیش آقای جلالی حرف خوبی در برنامه ۹۰ زد که استفاده از بازیکنان جوان در لیست تیم‌ها بیشتر شود، ولی فردوسی‌پور منظور او را نگرفت. حتی ما هم این پیشنهاد را در زمان ریاست صفایی‌فراهانی در فدراسیون فوتبال داده بودیم.

پیروانی در بخش دیگری از این گفت‌وگو تأکید کرد: کی‌روش دست به جوان‌گرایی خوبی زده است و از جوان‌های تیم او باید حمایت شود. مردم ایران و فوتبالدوستان باید از تیم ملی حمایت کنند. ما اصلاً چه‌کار به کی‌روش داریم، باید تیم ملی کشورمان را مهمتر از هر چیزی در نظر بگیریم.

وی در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر مدعی جدی قهرمانی محسوب می‌شود، گفت: از الان چیزی قابل پیش‌بینی نیست. هنوز زود است که در مورد مدعیان قهرمانی پیش‌بینی کنیم، چون ممکن است اتفاقاتی رخ دهد و شرایط خیلی از تیم‌ها به هم بریزد. با این حال من معتقدم سپاهان در قواره قهرمانی نشان داده است. سپاهانی‌ها پول دارند، بازیکن خوب می‌خرند و همیشه مدعی هستند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در مورد دوری‌اش از فوتبال گفت: در مدرسه فوتبال سرگرم هستم و تیم پیشکسوتان شیراز را هم داریم. فعلاً از هیاهوی این فوتبال دورم و البته از این دوری راحت هستم. البته یک روز برمی‌گردم و خیلی هم خوب برمی‌گردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج