۲۴۰۲۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رویانیان: به طاهری گفتند با من همکاری نکند

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: دولت به هر قیمتی که شده به مسائل پرسپولیس ورود می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: محمد رویانیان در خصوص طرح جدید مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر کمک مالی هواداران به این باشگاه، اظهار داشت: من به عنوان یک شهروند و یک ایرانی اعتقاد دارم که دولت قصد دارد به هر قیمتی مشکل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را حل کند.

وی ادامه داد: با توجه به فشاری که هواداران سرخابی به دولت آورده‌اند، دولت هم به وزارت ورزش فشار آورده تا هر چه سریع‌تر راهکاری برای حل مشکلات دو باشگاه پرطرفدار پیدا کند.

«مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا راهکار اندیشیده شده از سوی وزارت ورزش برای حل مشکلات پرسپولیس، درخواست کمک مالی از مردم است؟» یادآور شد: نه قطعا درخواست کمک مالی از مردم کار درستی نیست و مطمئنا برنامه‌های دیگری در این زمینه مد نظر دولت است.

رویانیان در واکنش به صحبت‌های اخیر وزیر ورزش مبنی بر اینکه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیاز به ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان پول دارند تا به طور کلی مشکلاتشان حل شود، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم اینطور که وزیر گفته است، باشد. شاید از زمانی که من از باشگاه پرسپولیس رفته‌ام بدهی‌های این باشگاه افزایش پیدا کرده است. به هر صورت در این مدت سیاست‌های غلط باعث شد باشگاه پرسپولیس ۷ مدیرعامل عوض کند و ۲ اسپانسر هم قراردادشان با باشگاه پرسپولیس نیمه تمام بماند. به عقیده من مدیران این باشگاه در یک سال و چند ماه اخیر توانمند نبودند و مدیریت در باشگاه در اولویت آنها قرار نداشت، در غیر اینصورت این همه مشکل برای این باشگاه بوجود نمی‌آوردند.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم منظور وزیر چه بوده که گفته باشگاه پرسپولیس نیاز به ۱۰۰ میلیارد پول دارد در شرایطی که من معتقدم در حال حاضر می‌شود با ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان مشکلات این باشگاه را حل کرد.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره اینکه چطور می‌شود مشکلات این باشگاه را حل کرد، گفت: بهتر است دولت هر چه زودتر وارد عمل شده و غیر از اینکه شوک مدیریتی به این باشگاه وارد می‌کند از یک راه پولی به باشگاه پرسپولیس ترزیق کند عمانند باشگاه‌هایی مثل سپاهان، فولاد، سایپا و ... که از جاهایی پول به آنها ترزیق می‌شود. دولت می‌تواند از طریقی مستقیم یا غیر مستقیم پول به باشگاه پرسپولیس ترزیق کند و این تنها راه حل مشکل مالی این باشگاه در این مقطع است. شوک مدیریتی هم برای باشگاه خیلی لازم است. در حال حاضر این تیم از نظر فنی مشکلی ندارد و از بازیکنان و مربیان خوبی برخوردار است.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به خاطر مشکلاتی که با اسپانسرهای قبلی‌اش دارد نمی‌تواند با اسپانسر جدید به توافق برسد، عنوان کرد: دولت می‌تواند خودش مستقیم به باشگاه پرسپولیس کمک مالی کند یا اینکه برای این باشگاه حامی مالی دولتی یا نیمه دولتی پیدا کند. در شرایطی که باشگاه نمی‌تواند اسپانسر بیاورد چه اشکالی دارد حامی دولتی یا نیمه دولتی داشته باشد؟ به هر حال من معتقدم دولت باید به هر طریقی که می‌شود به بحث باشگاه پرسپولیس ورود کند و این اتفاق هم رخ می‌دهد.

رویانیان در پاسخ به این سوال که «اگر به وی پیشنهاد شود به باشگاه پرسپولیس برگردد آیا توانایی این را خواهد داشت که مانند گذشته برای این باشگاه درآمدزایی کند؟» گفت: تا وقتی که بودم، مرا می‌کوبیدند بدون اینکه از جایی به باشگاه کمک مالی شود. در شرایط فعلی به باشگاه پرسپولیس برنمی‌گردم اما حتما به مسئولان این باشگاه مشاوره خواهم داد به این خاطر که به هواداران پرسپولیس و این تیم تعصب خاصی دارم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه با این سیستم حاکم بر ورزش نمی‌تواند کار کند، عنوان کرد: اگر وزارت ورزش مرا قبول کند به پرسپولیس برمی‌گردم اما آنها مخالف من هستند. در حقیقت اکنون وزارت ورزش در مدیریت باشگاه پرسپولیس نقش اصلی را دارد و مالکیت این باشگاه برعهده وزارت اقتصاد است. این مسئله دوگانگی برای باشگاه پرسپولیس به‌وجود آورده است. آنچه مشخص است اینکه در وزارت ورزش مرا قبول ندارند اما با این حال حاضرم به مدیریت باشگاه پرسپولیس مشاوره دهم تا مشکلات مالی‌اش حل شود.

رویانیان در واکنش این سوال که چرا مدیریت باشگاه پرسپولیس برای جذب اسپانسر مدنظر وی حاضر به همکاری با او نشد، خاطرنشان کرد: طاهری مشکلی با این قضیه نداشت بلکه از «بالا» به وی گفتند با من همکاری نکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج