۲۴۰۳۲
۶۴۸ نظر
۵۶۹۸
۶۴۸ نظر
۵۶۹۸
پ

لی لا همسر احسان خواجه امیری

چرا با احسان خواجه امیری ازدواج كردم؟

بهانه مصاحبه ما با احسان خواجه‌امیری می‌توانست خیلی چیزها باشد؛ از فراهم كردن شرایط انتشار آلبوم جدیدش تا آلبوم تازه «پدر» كه همین چند روز پیش وارد بازار موسیقی شد، تا دوباره نام احسان خواجه‌امیری و پدرش را روی زبان‌ها بیندازد.

چرا با احسان خواجه امیری ازدواج كردم؟

چرا با احسان خواجه امیری ازدواج كردم؟

برترین ها: بهانه مصاحبه ما با احسان خواجه‌امیری می‌توانست خیلی چیزها باشد؛ از فراهم كردن شرایط انتشار آلبوم جدیدش تا آلبوم تازه «پدر» كه همین چند روز پیش وارد بازار موسیقی شد، تا دوباره نام احسان خواجه‌امیری و پدرش را روی زبان‌ها بیندازد. بهانه‌ ما اما برای نشستن پای صحبت‌های او اتفاق دیگری بود؛ احسان در نظرسنجی مجله به عنوان محبوب‌ترین خواننده پاپ انتخاب شد تا گفت‌وگوی ما یك موضوع كاملا ویژه داشته باشد. در یكی از آخرین روزهای اردیبهشت‌‌ماه در منزل احسان خواجه‌امیری مهمان بودیم؛ او و همسرش میزبان‌های مهربانی بودند و ۴ساعت تمام جواب سؤال‌های ما را با آرامش و حوصله دادند، سؤال‌هایی كه از هر دری پرسیده شد؛ از آلبوم‌های موسیقی، ارتباط با پدر، داستان زندگی مشترك و همه اخبار ریز و درشتی كه در تمام این سال‌ها در اطراف خواننده مورد علاقه شما وجود داشته؛ جواب تمام این سؤال‌ها را از زبان احسان خواجه‌امیری بخوانید.


اولین كارهایی که کردم

اولین مصاحبه مطبوعاتی‌ام را خوب به یاد دارم؛ در مجله «رخصت پهلوان»‌. آن زمان اول دبیرستان بودم و این مصاحبه به دلیل كلیپی بود كه برای پدرم ساخته بودم، فقط كار آهنگسازی انجام می‌دادم. اوایل كه كار می‌کردم به دلیل شنیده شدن و دیده شدن آلبوم، كار نمی‌كردم، به عشق خود كار، تلاش می‌كردم. یادم می‌آید پدرم یك دوربین فیلمبرداری از خارج برایم خریده بود و من هم كارهای او را برایش كلیپ می‌كردم.


پدرم دوست نداشت من راه او را بروم

قرار نبود كه من خواننده شوم و كاملا به طور اتفاقی پا به این مسیر گذاشتم. نه اینكه اصلا برنامه‌ریزی برای این كار نداشتم نه، منظورم این است با این تفكر كه باید تمرین كنم‌، كنسرت اجرا كنم و كسب درآمد برایم شود نبود، به‌‌دلیل عشقم به موسیقی این كار را از كودكی دنبال كردم. بعدها متوجه شدم از این علاقه‌ام به موسیقی می‌شود پولی هم درآورد. پدرم دوست نداشت كه من خواننده شوم، می‌گفت، تا دانشگاه در رشته مهندسی قبول نشوم حق خوانندگی ندارم اجازه نداشتم كه در رشته موسیقی تحصیل كنم و فقط اجازه تحصیل در رشته مهندسی را داشتم روزی كه دانشگاه قبول شدم دو ماه بعد اولین آلبومم را منتشر كردم. ترس پدرم از گذشته خودش بود، دوست نداشت آن اتفاق‌هایی كه برای خودش پیش آمده بود برای من هم اتفاق بیفتد. پدرم آنقدر از خوانندگی صدمه دیده بود و ناملایمات متعدد را در جامعه موسیقی تجربه كرده بود که دوست نداشت من هم همان راه را دنبال كنم.


فكر نمی‌كردم به این جایگاه برسم

اوایل برای خواننده‌های دیگر آهنگسازی می‌كردم. برای پدرم در 16 سالگی یك آلبوم از آهنگ‌های قدیمی خودش جمع‌آوری كردم و یكی، دو آهنگ هم خودم ساختم. برای خواننده‌هایی كه می‌خواستند تمرین كنند می‌خواندم اما آنها با اینكه سن من خیلی كمتر از آنها بود، نمی‌توانستند همان كار را كه من می‌خواندم تكرار كنند. هرچه تلاش می‌كردند نمی‌توانستند. خیلی‌ها هم به من می‌گفتند كه چرا خودم نمی‌خوانم. در نهایت آنقدر تشویقم كردند تا كم‌كم به این سمت كشیده شدم. باید اعتراف كنم هیچ وقت فكر نمی‌كردم به این جایگاه برسم و خواننده معروفی شوم كه كنسرت‌های متعدد برگزار می‌كند. در سال 81 كه من كارم را تازه شروع كردم فقط یكی، دوكنسرت برگزار می‌شد. فضا، فضای امروز نبود كه موزیسین درآمدی به دست بیاورد و كنسرتی برگزار شود. اولین كنسرت‌های پاپی كه با تماشاگر زیادی برگزار شد. البته باید بگویم همیشه نیاز به برگزاری این كنسرت‌ها وجود داشت اما به این نیازها كم‌توجهی می‌شد.


ریاضی در زندگی کمکم کرد

در رشته مهندسی كامپیوتر تحصیل كردم و فكر می‌كنم ریاضی صددرصد توانسته در زندگی به من كمك كند. اینكه چطور قدم بردارم و برایند یكسری از اتفاق‌ها چطور پیش می‌رود؛ به نظر من زندگی ریاضی است. زندگی دو دو تا چهار تا انجام دادن است. اینكه شما كاری را انجام می‌دهی و كاری را انجام نمی‌دهی و بعد از آن، یك نتیجه‌ای می‌گیری و این خود معادلات ریاضی است. همین ریاضی باعث شد من با برنامه‌ریزی پیش بروم. من هیچ وقت خواننده‌ای نبودم كه با یك آلبوم منفجر شوم و به قول خودمان بتركانم. من آرام‌آرام پیش رفتم. آلبوم اولم كه به بازار آمد ۱۰۰ هزار نسخه به فروش رسید و آلبوم دومم ۱۲۰ هزار نسخه و همین‌طور كم‌كم برای موفقیتم تلاش كردم و مجموعه كارهایم باعث شد احسان خواجه‌امیری بشود احسان خواجه‌امیری، نه فقط با یك ترانه.


چرا با احسان خواجه امیری ازدواج كردم؟

داستان عجیب آشنایی و ازدواج

فرق​های من با پدرم

برخلاف من كه محافظه‌كار و حسابگر هستم پدرم اصلا اهل حسابگری نیست. خیلی وقت‌ها از پدرم پرسیده‌ام:« پدر، ترانه آهنگت را چه كسی ساخته است » او جواب می‌دهد نمی‌دانم، چه فرقی می‌كند. آن وقت من برای یك بیت ترانه‌ام دو ماه معطل می‌شوم. باید بگویم اصلا موافق آن سبك زندگی كردن نیستم.


داستان آشنایی و ازدواج ما

لی‌لا: شایعه راجع به ازدواج ما واقعا زیاد بود. ما خیلی اتفاقی در سال 83 با هم آشنا شدیم و بعد از 5 سال آشنایی، ازدواج كردیم.

احسان: من دوست داشتم زودتر ازدواج كنم اما می‌ترسیدم.

لی‌لا: خب ازدواج برای ما ترسناك بود. چون هر دوی ما ‌سن و سال کمی داشتیم روز عقد هر دو بهت‌زده بودیم و باورمان نمی‌شد.

احسان: سال اول كه با هم آشنا شدیم خانواده‌های ما هم رفت‌وآمد پیدا كردند و از ابتدا قرارمان این بود كه بعد از آشنایی بیشتر ازدواج كنیم.


چرا با احسان خواجه امیری ازدواج كردم؟

بدون همسرم نمی‌توانم‌زندگی كنم

این دو دو تا چهار تا كردن در كل زندگی من وجود داشت حتی برای ازدواجم. البته دو دو تا چهارتایی كه احساسم در آن دخیل بود. یك مثل قدیمی همیشه بوده با كسی زندگی كن كه نتوانی بدون او زندگی كنی. من با اینكه از ازدواج ترس داشتم اما دیدم بدون لی‌لا (همسرم) نمی‌توانم زندگی كنم.


آهنگی كه احسان برای من ساخت

احسان: من برای ازدواج با لی‌لا همه كلیات و جزئیات را با هم در نظر گرفتم.

لی‌لا: رفتار و شخصیت احسان باعث شد بخواهم با او ازدواج كنم و به نظرم رفتار خوب یك فرد از هر چیز دیگری برای زندگی مهم‌تر است.

احسان «با خنده»: یعنی تیپ و قیافه من را نمی‌پسندی.

لی‌لا: احسان یك ترانه به من هدیه داده كه فقط من و خانواده‌ام آن را شنیده‌ایم. كاری است كه به نظر من از همه آهنگ‌های احسان احساسی‌تر است.

احسان: یك شب ساعت 12 شب آهنگ «هرچی آرزوی خوبه مال تو» را ساختم. زنگ زدم به لی‌لا. برایش پای پیانو آهنگ را زدم و خواندم. خیلی خوشش آمد. فردای آن شب هم از تلویزیون پخش شد.

لی‌لا: یادم می‌آید با صدای تلفن از خواب پریدم. وقتی آهنگ احسان پشت تلفن را گوش كردم حسابی احساساتی شدم. البته باید اعتراف كنم من اصلا آدم احساساتی نیستم، همیشه در كنسرت‌های احسان متعجب می‌شوم كه چرا مردم با صدای او اشك می‌ریزند. من هیچ وقت آنقدر احساساتی نمی‌شوم كه در چنین موقعیتی قرار بگیرم اما آن شب آهنگ احسان به طور عجیب و غریبی به دلم نشست.


چرا آن آهنگ گل کرد

من وقتی آهنگ «هرچی آرزوی خوبه مال تو» را خواندم هنوز تجربه آهنگی را نداشتم كه مردم خیلی دوست داشته باشند و ورود زبان همه شود اما این آهنگ را با احساس خاصی خواندم كه خودم دوستش داشته باشم. به نظرم علت اینكه آهنگم بین مردم طرفدار پیدا كرد، جوششی بودن كار بود. برای بعضی از كارهایم تلاش می‌كنم كه آهنگ موفقی از آب دربیاید اما برای آن آهنگ اصلا تلاشی نكردم. آن ترانه هم اولین ترانه‌ای شد كه بین مردم محبوبیت پیدا كرد.


چیزهایی كه از‌هم‌ می‌دانیم

احسان: به نظر من نقطه قوت همسرم در پشتكار اوست. هیچ وقت از كاری كه انجام می‌دهد خسته نمی‌شود. نقطه ضعف او را هم در ایده‌آل‌گرایی‌اش می‌داند. همیشه می‌خواهد همه چیز در كامل‌ترین شرایط باشد و به نظر من بعید است كه همیشه همه شرایط عالی و كامل باقی بماند.

لی‌لا: به نظر من بزرگ‌ترین ضعف احسان، عجول بودن اوست. فاصله‌ای كه بین تصمیم و كاری كه می‌خواهد انجام بدهد نباید بیشتر از دو دقیقه طول بكشد.

احسان: فكر می‌‌كنم خیلی از تصمیماتی كه تا به امروز گرفته‌ام، درست بوده و امروز نتیجه آن را گرفته‌ام. حتی تصمیماتی كه شاید در سن پایین و در زمان كم‌تجربگی گرفته‌ام، تا جایی كه خیلی از تصمیمات من به نحوی تبدیل به الگو برای بقیه موزیسین‌ها شده است.

لی‌لا: نقطه قوت احسان را هم در این می‌بینم كه هر كاری را تصمیم بگیرد انجام می‌دهد. اگر بگوید از فردا می‌خواهم عكاسی كنم از فردا خیلی خوب عكس می‌گیرد. اگر بخواهد صدابرداری انجام بدهد به خوبی از عهده آن برمی‌آید.


ظاهرم همیشه برایم مهم بوده است

چون جزئیات برایم خیلی مهم است، همیشه یك ایدئولوژی برای خودم دارم و معتقدم جزئیاتی كه در زندگی اتفاق می‌افتد مهم است. اگر بخواهیم فكر كنیم به دنیا می‌آییم و زندگی می‌كنیم و بعد از دنیا می‌رویم و نتیجه‌اش می‌شود مردن، دیگر این زندگی بی‌ثمر بوده است.

به همین دلیل سعی كرده‌ام چه در زندگی شخصی‌ام و چه در آثار و كارهایم به جزئیات توجه بیشتری داشته باشم. بنابراین برای پوشش و آراستگی ظاهری‌ام هم تلاشم را كرده‌ام و هیچ‌وقت در مورد این موضوع سهل‌انگاری نكردم و ظاهر مرتب همیشه برایم مهم بوده است.

در آلبوم آخرم هم سعی كردم این تصور معمولی كه در مورد من وجود داشت كه مردم من را با كت و شلوار، استودیو و عكس دست زیرچانه به یاد می‌آورند را از بین ببرم. قبل از اینكه یك خواننده رسمی باشم یك جوان ۷-۲۶ساله هستم و بعد از آن خواننده‌ای هستم كه تعدادی كار كلاسیك هم خوانده‌ام.


پسر ایرج یا احسان مستقل؟

خیلی‌ها می‌خواستند موفقیتی كه من كسب كرده بودم را به پای تلویزیون بگذارند. اوایل كه می‌گفتند پسر ایرج است هرچه دارد از پدرش دارد. بعد از آلبوم من و بابا، تهیه‌كننده‌ها آمدند سراغم که در تلویزیون بخوانم (آن دوران مد بود كه خواننده‌ها بیایید در تلویزیون 5 آهنگ بخوانند و مقداری پول دریافت كنند) .با اینكه پیشنهادهایی كه به من می‌دادند از دستمزد آن دوران خیلی بالاتر بود ولی پیشنهادشان را نپذیرفتم. به هیچ‌وجه روی صحنه نرفتم و همچنین كار مشترك دیگری هم با پدرم نخواندم.


با شهرت كنار آمده‌ایم

لی‌لا: معروفیت احسان در این چندسالی كه با هم آشنا شدیم كم‌كم و سال به سال بیشتر شد. من و احسان با هم با این معروفیت كنار آمدیم. به نظر من، رفتار طرف مقابل در آسیب‌خوردگی همسر نسبت به شهرتش خیلی تأثیر دارد. من آنقدر به شوهرم اطمینان دارم كه به هیچ‌وجه حساسیتی روی مسئله شهرت و معروفیت او ندارم. اما خب نمی‌شود محدودیت‌های زندگی برای یك فرد مشهور را نادیده گرفت.

احسان: وقتی برای خواستگاری به منزل همسرم رفتم هنوز دانشجو بودم.

لی‌لا: آن‌موقع من احسان خواجه‌امیری را به عنوان یك خواننده نمی‌شناختم.


«آبان» و «تیر» زیر یك سقف!

لی‌لا: احسان متولد آبان‌ماه است و فكر می‌كنم عجول بودن هم یكی از خصوصیات آبانی‌هاست و البته آبانی‌ها باهوش هم هستند و همیشه دوست دارند سرگروه یك گروه باشند.

احسان: لی‌لا متولد تیرماه است. تیری‌ها افراد منطقی و سازگاری هستند. خیلی كم پیش می‌آید كه بخواهند با كسی دعوا كنند. یكی دیگر از خصوصیات آنها جمع‌آوری وسایل قدیمی‌شان است. لیلا وسایلی را از دوران كودكی‌اش نگه داشته كه پدرومادرش هم باورشان نمی‌شود هنوز آن وسایل را دارد.


چرا با احسان خواجه امیری ازدواج كردم؟

اول خواست خدا، بعد تلاش من

همیشه همه‌چیز دست من نیست و من اصلا انسان كاملی نیستم اما تلاشم را می‌كنم. مثلا هفته گذشته در محمودآباد كنسرت داشتم، همكارانم در فضای باز لب دریا سن ساخته بودند ولی یكدفعه باران شروع کرد به باریدن و همه‌چیز خراب شد. خب اتفاقی بود كه پیش آمد. همیشه یك اعتقادی دارم كه اول باید برای رسیدن به موفقیت خواست خدا باشد و بعد تلاش من. باور قلبی من این است تا خواست خدا نباشد هیچ اتفاقی نمی‌افتد. گاهی پیش می‌آید كارها را انجام می‌دهی اما نتیجه نمی‌گیری خب این دست من نیست و ممكن است برعكس آن هم پیش بیاید.


من وسواسی‌ام

وقتی کار فشرده است زندگی سخت می‌شود چون من وسواس‌های خاص خودم را برای كارهایم دارم، مثلا وقتی می‌خواهم عكس بگیرم خودم عكس را رتوش می‌كنم یا موقع ساخت كلیپ خودم در تدوین آن دخالت دارم، در صدابرداری خودم امتحان صدا و تست نهایی كار را انجام می‌دهم. طبیعی است همه این كارها خیلی از من انرژی می‌گیرد، به‌خصوص در كنسرت‌هایی كه در تهران برگزار می‌شود.


عاشق بچه‌ها هستم

احسان: در مصاحبه‌ای به یك خبرنگار گفتم برای آینده بچه‌هایمان نگران هستم و برای آیندگان نگرانم اما آن خبرنگار در روزنامه‌اش از طرف من تیتر زده بود؛ «احسان خواجه‌امیری برای آینده پسرش نگران است.» همه با من تماس می‌گرفتند و می‌پرسیدند: «احسان پسردار شده‌ای؟!»خب من مرتب باید سفر كنم، خب با این شرایط بچه‌دار شدن مشكل است.

لی‌لا: من عاشقانه بچه‌ها را دوست دارم. به دلیل علاقه‌ام به بچه‌ها مسلما دوست دارم بچه‌دار شوم. اما كار احسان خیلی فشرده است و به نظر من پدر باید بتواند برای فرزندش وقت بگذارد. احسان یا در سفر است یا اجرای متعدد در طول روز دارد. هروقت كه شرایط كاری احسان مناسب‌تر شود، تصمیم به بچه‌دار شدن خواهیم گرفت.


عیدهایی كه در كنار هم نبودیم

لی‌لا: بعضی وقت‌ها واقعا دلم می‌خواهد یك زندگی معمولی داشته باشم. 3سال است كه حتی یك عید یا سال تحویل را در كنار همسرم نبودم. همیشه تنها بوده‌ام و چون دوست داشتم سال تحویل را خانه خودمان باشم همیشه تنها مانده‌ام. خب در آن زمان هركس دیگری هم جای من بود دوست داشت یك زندگی معمولی مثل بقیه آدم‌ها داشته باشد. اما من برخلاف بقیه مردم همه جشن‌ها و عیدها را تنها در خانه می‌گذرانم. بالاخره اشخاصی مثل احسان باید جایی باشند كه تعداد بیشتری از مردم را خوشحال كنند. به هرحال این مسئولیت به‌عهده او گذاشته شده است و باید مقابل آن مسئولیت در قبال مردم متعهد باشد. حتی اگر برای من ناخوشایند باشد و این ‌بار ناخوشایند را من كه همسر او هستم باید متحمل شوم.


فرمول موفقیت در زندگی

احسان: به نظر من فرمول زندگی خواست خدا به اضافه تلاش است. عوامل بازدارنده آن هم این است كه خدا نخواهد، تلاش هم وجود نداشته باشد. (با خنده)


چرا با احسان خواجه امیری ازدواج كردم؟

خدایا مرا به حال خودم نگذار

از بچگی به من یاد دادند موقع سال تحویل هر چه آرزو كنم برآورده می‌شود. اكنون چند سال است تنها دعایی كه می‌كنم این است كه خدایا مرا به حال خودم رها نكن. همیشه احساس می‌كنم هرقدر هم تلاش كنم اگر خدا نخواهد اتفاقی نمی‌افتد و اگر اتفاقی هم بیفتد به صلاح من نیست.


یکی آن بالا من را دوست دارد

بعضی وقت‌ها باورم نمی‌شود چطور همه چیز دست به دست هم می‌دهد تا من به موفقیت برسم. انگار یك مهندس‏، خیلی دقیق نشسته است و پازل‌ها را كنار هم می‌چیند‌. این اتفاق منجر به این شده که امروز احسان خواجه‌امیری بتواند از این جایگاه صحبت كند. من واقعا عقیده دارم همه چیز خواست خداست.

  • به این قضیه اعتقاد داری كه هركس نان دلش را می‌خورد؟
من كاملا به این قضیه ایمان دارم و از نزدیك لمسش كرده‌ام. البته دوست ندارم درباره خودم حرف بزنم. من اهل حساب و کتابی هستم، اما بین نزدیکانم این را به چشم دیده‌ام. آدم‌هایی که با اینكه به‌هیچ‌وجه افراد مدیری نبودند به‌دلیل خوب بودن‌شان در زندگیشان درنماندند.

لی‌لا: من هم قبول دارم هر كس نان دلش را می‌خورد. به نظرم یكسری از آدم‌ها را خدا بغل‌شان كرده و مواظب‌شان است. احسان هم جزو آن دسته از آدم‌هاست؛ البته این رابطه دوطرفه است. تا وقتی از این طرف رابطه برقرار نشود از آن طرف هم اتفاقی نمی‌افتد.


روزی هزار مرتبه می‌گویم خدا را شکر

من اصلا از شرایطی كه دارم ناراضی نیستم. سختی‌های آن را تحمل می‌كنم؛ خانواده‌ام هم تحمل می‌كنند اما لذت‌های كارم خیلی بیشتر از سختی‌های آن است. همین كه می‌توانم آنقدر انرژی از هموطنانم بگیرم باعث تلاش بیشتر من می‌شود. مواقعی است كه خیلی خسته‌ام و فكر اینكه همسرم در خانه تنهاست اذیتم می‌كند اما همین كه این سعادت را دارم و می‌توانم در لحظه سال تحویل در مناسبت‌های مشابه تعداد زیادی از هموطنانم را شاد كنم یا با رفتن روی صحنه می‌‌توانم برق شادی را در چشمان مردم ببینم، خدا را هزار مرتبه شكر می‌كنم كه این توفیق را به من داده است. همیشه در كنسرت‌هایم بالای ۱۰ مرتبه پشت میكروفن می‌گویم خدایا شكرت... البته در کنار این تا به امروز تلاشم را كرده‌ام و در مقابل مسئولیت‌ فردی‌ام در خانواده كوتاهی نكنم.

لی‌لا: احسان سعی می‌کند همیشه نبودن‌هایش را جبران ‌كند.

  • یعنی شما در نهایت با غیبت‌های او کنار می‌آیید؟
لی‌لا: همان اندازه كه احسان از كارش لذت می‌برد من نیز لذت می‌برم. همان میزان كه او سود می‌كند، من نیز سود می‌برم. با مردم با احترام حرف می‌زنم.


همیشه خود واقعی‌ام هستم

  • تو خواننده پرکاری هستی. آدم فکر می‌کند آیا به خاطر مسائل مالی پرکارهستی یا علتش این است که می‌خواهی در این حرفه موفق باشی؟ رضایت مردم چقدر برایت مهم است؟ یعنی اگر روزی به جایی برسی كه از نظر مالی بی‌نیاز شوی آن وقت باز هم به همین اندازه کار می‌کنی؟
احسان: سعی می‌كنم كارم را مدیریت كنم. اینكه بگویم به دلیل پول كار نمی‌كنم دروغ است، به هر حال شغل من خوانندگی است. اما جلب رضایت مردم برای من واقعا مهم‌تر از پول است. از ابتدا هم همین‌طور بوده است. كسانی كه كنسرت‌های من را دنبال می‌كنند می‌دانند هیچ‌كدام از كنسرت‌های من شبیه به كار قبلی‌ام نبوده است. حتما یك اتفاق جدید به اجراهایم اضافه می‌‌كنم كه شبیه كنسرت قبلی‌ام نباشد.

  • البته همیشه هم روی صحنه مرتب و اتوکشیده هستی.
من همیشه خود واقعی‌ام بودم، همان‌طور كه دلم می‌خواسته صحبت كردم. فقط روی سن كمی مودب صحبت می‌كنم.

چون وظیفه خودم می‌دانم با مخاطب مودب رفتار كنم. احساس می‌كنم آنها به من احترام گذاشته‌اند؛ من هم باید با آنها با احترام رفتار كنم و مثل بعضی از دوستان كه روی سن خیلی راحت صحبت می‌كنند حرف نمی‌زنم. اما به هیچ وجه معذب نمی‌شوم.


رژیم مخصوص خوش صدایی

  • صدایت را چطور حفظ می‌كنی. رژیم غذایی خاصی داری؟
احسان: نگهداری از صدا هم كار سختی است. بیشترین چیزی كه همیشه به صدای من آسیب می‌رساند سرماست. خیلی وقت‌ها حتی در اوج گرمای كیش در تابستان هم مجبور می‌شوم كولر را خاموش ‌كنم. همچنین شب‌ها نباید شام بخورم. اگر غذا بخورم نمی‌توانم بخوانم. در بیشتر كنسرت‌هایم از گرسنگی ضعف می‌كنم چون تا پایان اجرا نباید غذا بخورم.

لی‌لا: هر وقت می‌رویم کیش عزا می‌گیریم!


شبی که صدایم رفت!

در یكی از اجراهایم روی سن در ساوه صدایم كاملا MUTE شد. هیچ وقت این اتفاق بد را فراموش نمی‌كنم. تا چند دقیقه همه فكر می‌كردند دارم با آنها شوخی می‌كنم، باورتان نمی‌شود در آهنگ اول صدایم كاملا از بین رفت در حدی كه نمی‌توانستم به مخاطبانم توضیح بدهم. ماجرا از این قرار بود كه قبل از اجرا برای ساختن سن جوشكاری انجام داده بودند كه با رفتن من روی سن گرد و غبار آهن به حنجره من وارد شد. هرچقدر آب خوردم صدایم درنیامد كه نیامد؛ در ابتدا همه می‌خندیدند و فكر می‌كردند دارم با آنها شوخی می‌كنم در نهایت مجبور شدم خداحافظی كنم و بروم. تا یك‌ماه بعد هم نتوانستم بخوانم...

همیشه كابوس این قبیل اتفاق‌ها را می‌بینم، به‌خصوص نزدیك كنسرت‌هایم در تهران. آنقدر استرس می‌گیرم كه نكند سرما بخورم. نكند صدایم بگیرد، گاهی هم پیش می‌آید از اضطراب زیاد مریض می‌شوم. در آن لحظه دام می‌خواهم زمین دهان باز كند و من را ببلعد.


ساده ترین شغل دنیا

در یكی از كنسرت‌هایم بین دوسانس آمبولانس آمد به من سرم وصل كرد تا حالم خوب شود و بتوانم سانس بعد را اجرا كنم. جالب اینجاست كه اصلا نگذاشتم مردم متوجه شوند كه دارم بیهوش می‌شوم. سانس دوم هم هیچ‌كس متوجه وضعیت بد من نشد؛ البته هر كاری سختی‌های خودش را دارد. بیشتر كارها از خوانندگی مشكل‌تر است، مردم به سختی پول درمی‌آورند. هیچ شغلی آسان نیست جز بابا پولداری.


چرا با احسان خواجه امیری ازدواج كردم؟

شغل دیگر

  • كار موسیقی در ایران سختی‌های خاص خودش را دارد، با این شرایط به فكر شغل دیگری در كنار خوانندگی‌ات هستی؟
همیشه و از روز اول شغلم این دغدغه با من بوده است چون پدرم را دیدم كه ۳۰ سال نتوانست كار كند. هر روز به این موضوع فكر می‌کنم. تصمیم‌هایی هم گرفته‌ام. در این چند سال هم حسابی پركار بودم. مرتب به سفر می‌رفتم، به همین دلیل تصمیم‌هایم را نتوانستم به مرحله اجرا دربیاورم.


من و دوستان عالی‌قدر شاعرم

  • كیفیت اشعار چقدر روی خوانندگی‌ات تاثیر دارد؟
ترانه برایم خیلی مهم است. از روز اول كارم سعی كردم با بهترین‌ها شروع كنم. در 18-17سالگی‌ام رفتم سراغ بزرگ‌ترین شعرای روز كشورمان. در كنارشان خیلی آموختم. افشین یداللهی یكی از بزرگ‌ترین معلم‌های زندگی من است.
  • معیار خوب بودن یا بد بودن شعر را چه كسی تشخیص می‌دهد؟ خودت یا با شخص خاصی مشورت می‌كنی؟
ترازوی من سلیقه‌ام است ولی خب با كسانی كه كار كرده‌ام كه بزرگ بوده‌اند و همیشه توانسته‌ام به آنها اعتماد كنم. سواد من در مقابل آنها ناچیز است.


یک اتفاق بزرگ در راه است

به نظر من آلبومی موفق است كه مجموعه آهنگ‌های آن‌، مجموعه خوبی باشد و شما دوست داشته باشید تمام مجموعه را گوش بدهید. من سعی كردم از روز اول برای آلبوم آخرم كه به زودی منتشر می‌شود، یك تفكر را بخوانم. نمی‌خواستم از 10 شاعر ترانه بگیرم خیلی هم كار مشكلی بود چون شعر جوششی گفتن كار آسانی نیست. به جرات می‌توانم ادعا كنم آلبوم آخرم نقطه عطف هنری من است.

لی‌لا: من اولین كسی هستم كه كارهای احسان را گوش می‌دهم. به نظر من هم آلبوم در حال انتشار آلبومی متفاوت‌تر از بقیه كارهای اوست. خیلی یكدست و عاشقانه است؛ البته چون من سواد موسیقی ندارم مثل یك شنونده از عموم مردم نظر می‌دهم.


فرق کنسرت‌هایی که در جنوب برگزار می‌شود

در هر برنامه‌ای آدم متفاوتی می‌شوم در یك اجرا كه فضای آن خیلی رسمی است كاملا رسمی برنامه اجرا می‌‌كنم. نوع ادبیاتم ادبیات رسمی است و در جای دیگر گرم و صمیمی. مثلا كنسرت‌هایی كه در جنوب ایران برگزار می‌شود خیلی پرحرارت است. آنقدر انرژی زیاد است كه تو صدای خودت را نمی‌شنوی. در اهواز كنسرتی برگزار كرده‌ام كه آنقدر مردم پرشر و شور شده بودند كه مجبور شدم برای شنیدن صدای خودم هدفون روی گوشم بگذارم.


من دزدی نمی‌کنم

  • اتفاقی كه این روزها خیلی مد شده است برداشتن ملودی از كشورهای دیگر به‌خصوص منطقه بالکان یا یونان است. به طور مثال آقای ... خیلی از این شیوه برای ساخت آهنگ‌هایش استفاده كرده است. تو این شیوه كار كردن را می‌پسندی یا خیر؟
نه اصلا نمی‌پسندم. به نظرم این كار فرقی با دزدی ندارد.

یاد گرفتن از جاها و افرادی كه از ما جلوتر هستند اتفاق خوبی است اما اینكه از ملودی كارهای دیگران استفاده كنی كار پسندیده‌ای نیست. برداشت موسیقی از كار بزرگان مثل بتهوون و موتزارت كه استادان آنها را آنالیز كرده و تدریس می‌كنند اشكالی ندارد. برای من هم پیش آمده كه از تلفیق دو صدا یا از نحوه گرفتن آكورد خوشم آمده و از آنها ایده گرفته‌ام اما اینكه یك ملودی را كامل ‌كپی كنم نمی‌پسندم. به نظرم ایده گرفتن اشكالی ندارد. اصلا اساس موسیقی همین است.

  • تونوعی اصالت را برای كار خودت قائل هستی اما وقتی در بازار یك كار كپی منتشر می‌شود با استقبال زیاد روبه‌رو می‌شود. دلسردی برای تو به وجود نمی‌آورد؟ به هر حال ممكن است بتواند در متر و معیار موفقیت تجاری هم دخیل باشد؟
ما مخاطب داریم تا مخاطب. من فكر نمی‌كنم مخاطبان احسان خواجه‌امیری اصلا چنین انتظاری از او داشته باشد. بیشتر مخاطبان كنسرت‌های من افراد تحصیلكرده و سطح بالای جامعه هستند. مخاطبان من نوجوان‌ها نیستند كه بیایند داد بزنند و بروند. طرفدارهای من می‌آیند از من موسیقی درست بشنوند. نمی‌آیند كه یك شعر سطحی گوش بدهند. من همیشه تفكرات افرادی را خواندم كه برای خودشان حرفی برای گفتن دارند. كسی كه با آن تفكرات توانسته است ارتباط برقرار كند طبیعتا انتظار كپی از من را ندارد.


من و خبرنگار‌ها؛ همدیگر را دوست نداریم!

  • در مسابقه‌ای كه مجله زندگی ایده‌آل بین خوانند‌ه‌های خودش برگزار كرد شما انتخاب اول مخاطبان به‌عنوان بهترین خواننده موسیقی پاپ سال۱۳۹۰ بودی اما خبرنگارهای حوزه موسیقی هیچ كدام انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتند. دلیل این موضوع چیست؟
اصولا خبرنگارها رابطه خوبی با من ندارند، چون من هم رابطه خوبی با آنها ندارم. به نظرم این اتفاق خوبی نیست اما آنقدر این دوستان مطبوعاتی برای من مشكل ایجاد كرده‌اند كه ترجیح می‌دهم بیشتر اوقات گفت‌وگوی مطبوعاتی نداشته باشم. برایم پیش آمده ۶ماه ممنوع كار شدم، برای اینكه در ختم مرحوم استاد بیات در بهشت‌زهرا خبرنگاری آمد با من گفت‌وگو كرد، من روحم هم خبر نداشت از كدام نشریه دارند با من گفت‌وگو می‌كنند، بعد متوجه شدم كه من با یك رادیوی خارج از كشور صحبت كردم. به همین دلیل ۶ماه ممنوع كار شدم. ...خاطره خیلی بدی بود و من واقعا مقصر نبودم. من چطور می‌توانستم در آن لحظه متوجه شوم یك نفر در بین آن همه خبرنگار برای رادیوی مشکل‌دار مصاحبه می‌گیرد. یك‌بار واقعا از یکی از دوستان خبرنگار آزرده شدم، جشنواره امسال كنسرت برگزار كردم و واقعا كنسرت خوبی بود. خیلی با آبرو كنسرتم برگزار شد و همه هم راضی بودند. فردای آن روز دیدم در یك روزنامه تیتر زده شده است: «اجرای ناامیدكننده احسان خواجه‌امیری.» واقعا دلم شكست. چرا باید چنین اتفاقی برای من بیفتد؟ با اینكه وقتی متن را خواندم متوجه شدم منظورشان از نورپردازی سالن و تاخیر در اجرای كنسرت بود. چرا باید یك خبرنگار چنین تیتری بزند؟ بنابراین سعی كردم فاصله‌ام را با قشر روزنامه‌نگارها حفظ كنم. حتی اگر این فاصله گرفتن به نفع من نباشد.


آنها تحت‌تأ‌ثیر ماهستند

  • نظری وجود دارد كه موسیقی ایرانی هنوز از لس‌آنجلس تغذیه می‌شود‏، آیا این مسئله را قبول دارید؟
نه به هیچ‌وجه. فكر می‌كنم موسیقی داخلی و رسمی بیشتر شنیده می‌شود. حتی از كسانی كه اسم و رسم دارند خارج از ایران می‌خوانند اما طبیعتا اگر ما رسانه قانونی داشتیم بهتر از این هم می‌توانست باشد. همین الان هم خواننده‌های آن طرف تحت‌تأثیر ما هستند. حتی غیرمجازهای ما بهتر از غیرمجاز‌های آن‌ طرف است. من خودم در آمریکا بودم و دیدم که مردم بیشتر آهنگ‌های ما را گوش می‌کنند.


چرا با احسان خواجه امیری ازدواج كردم؟

فقط با رضا صادقی عکس دارم

در برنامه سال تحویل احساس كردم شبكه‌۳ انتخاب بهتری برای من خواهد بود. با اینكه مجری‌گری احسان علیخانی را خیلی دوست دارم اما دوست داشتم در شبكه ۳ اجرا كنم. اتفاقا اجرای رضا صادقی در برنامه احسان علیخانی را دوست داشتم اما به نظرم تعریف‌هایی كه مهمان‌های برنامه از همدیگر می‌كردند كمی مصنوعی بود. به هر حال تفكر برنامه را دوست داشتم. بد نیست بدانید پایه‌گذار آن اتفاق من بودم. از ابتدا قرار بود من و رضا صادقی با هم روی سن برویم اما بعد متوجه شدم رضا با آدم‌های مختلفی خوانده و قصد دارد بخواند. من رضا را دوست دارم و به سلیقه‌اش هم بسیار احترام می‌گذارم اما من ترجیح‌ می‌دهم كه خاص بودن من همچنان باقی بماند. به غیر از رضا تا امروز با كسی عكس هم نگرفته‌ام.


پدرم آنقدر پرانرژی‌ است که...

دوست داشتم پدرم با آن صدای جاودانه و خرق عادت‌هایی كه به وجود آورده بود در ذهن مردم باقی بماند. دوست نداشتم آلبوم جدید منتشر كند اما پدرم آنقدر انرژی دارد كه با هیچ وسیله‌ای نمی‌توان او را منصرف كرد. من هم خوشحال می‌شوم كه شادی او را می‌بینم اما می‌ترسم. موضوع این است كه برخلاف محتاط بودن من پدرم احتیاط نمی‌كند. بنابراین آلبوم پدر را هنوز گوش نداده‌ام. البته همه از من سؤال می‌کنند و من هم یک‌جوری موضوع را رفع‌ و رجوع می‌کنم.


من و پسرم

  • اگر روزی پسردار شوی دوست داری مثل خودت بار بیاید یا نه؟
همیشه برایم سخت بوده با آدم‌هایی مثل خودم كنار بیایم اما با آنها نتایج بهتری به دست می‌آورم. به‌طور مثال اخلاق مدیر برنامه من درست مثل خودم است. خیلی آدم باهوشی است و در كنار او اتفاقات خوب را تجربه كرده‌ام.

  • ‌شما اگر پسردار شوید دوست دارید اخلاقش به احسان شباهت داشته باشد؟
لی‌لا: بعضی از اخلاق‌های احسان را دوست دارم. اگر پسرم استعداد پدرش را داشته باشد بدم نمی‌آید راه او را پیش بگیرد.


مردم با صدای رضا خاطره دارند

  • اگر از بین خواننده‌های پاپ می‌خواستی به 5 نفر رأی بدهی به چه كسانی رأی می‌دادی؟
(با خنده‌) رتبه اول را به خودم می‌دادم! اما جدا از شوخی رضا صادقی و محسن یگانه را دوست دارم. مازیار فلاحی را می‌پسندم، چون حس درستی دارد اما با محسن چاووشی نمی‌توانم ارتباط برقرار كنم.

بعد از شادمهر كه مردم خیلی دوستش داشتند، رضا صادقی محبوبیت دارد. مردم با آهنگ‌هایش خاطره دارند. به نظرم شادمهر حیف شد؛ جزو هنرمندانی بود كه از دست دادیم. با آلبوم «مسافر» او زندگی كردم. كپی‌های شادمهر، حمید عسگری و محسن یگانه هم توانستند تا حدودی موفق باشند.


این‌طوری شد که استقلالی شدم

معمولا در خانواده‌ها بچه‌ها از خانواده‌شان پیروی می‌كنند من هم استقلالی بودنم را از مادر و دایی‌هایم به ارث برده‌ام. در همه‌جا هم با افتخار اعلام می‌كنم كه استقلالی هستم. البته امسال در دو بازی پرسپولیسی دوآتشه بودم. آن بازی‌هایی كه اگر پرسپولیس گل می‌زد به نفع استقلال تمام می‌شد. عجیب‌ترین بازی‌ای كه در زندگی‌ام دیدم دربی دومی بود كه استقلال از دقیقه ۸۰، ۳گل از پرسپولیس خورد. باور كنید گل اول را كه خوردیم گفتم باختیم و بد ماجرا این بود كه به همه ایران زنگ زده بودم و كری خوانده بودم اما بعد از بازی مجبور شدم خودم تلفنم را خاموش كنم! بین تیم‌های خارجی، در این چندوقت اخیر آنقدر بارسلونا خوب فوتبال بازی كرد كه هیچ‌كس نمی‌تواند طرفدار بارسلونا نباشد اما قبلا تیم محبوبم منچستر بود.


روی پای خودم ایستادم

درست است كه من در خانواده‌ای نسبتا مرفه بزرگ شدم اما به جرأت می‌توانم بگویم روی پای خودم ایستادم و فرد خودساخته‌ای هستم. با اینكه هروقت هرچه خواستم خانواده‌ام برایم تهیه كردند اما من فقط از شرایط خوب خانواده‌ام استفاده كردم. با این حال آهنگسازی اولین آلبوم پدرم كه تمام شد‌، از پولی که از تهیه‌کننده گرفته بودم، دستمزد پدرم را کامل دادم در حالی که یک الف بچه بودم. یادم می‌آید اولین دستمزدی كه برای برنامه كودك دریافت كردم 50هزار تومان بود. آهنگی كه به سفارش سازمان آب و فاضلاب ساختم. آن‌وقت‌ها 16-15 سالم بود.


چرا با احسان خواجه امیری ازدواج كردم؟

دکتر اصفهانی یک الگوی خوب است

خیلی از حركاتی كه زمانی محمداصفهانی انجام می‌داد الگو قرار می‌دادم. به نظرم كارهای او در شأن یك هنرمند واقعی است. آقای اصفهانی قبل از من خواننده بودند. دكتر همیشه یك سبك شعر را ادامه داد، در تلویزیون پلی‌ بك نمی‌خواند و هركاری را قبول نمی‌كرد،‌ درنهایت هم اعتقادات‌شان را دنبال می‌كردند من پرستیژ او را الگوی كارم قرار دادم.


دعوای دو آدم غد

لی‌لا: خیلی كم پیش می‌آید كه من و احسان با هم دعوا كنیم اما گاهی به‌‌دلیل غد‌بازی‌هایمان با هم جروبحث داریم، متاسفانه هردوی ما آدم‌های غدی هستیم اما هروقت من آزرده می‌شوم احسان از دلم درمی‌آورد و ماجرا كش‌دار نمی‌‌شود.

احسان : مدیریت مالی ما در خانه به عهده كمد پایین اتاقمان است! به‌صورت مشترك هروقت پول لازم داریم از كمد پول برمی‌داریم.

لی‌لا: احسان رانندگی كردن را دوست ندارد بنابراین متناسب با سلیقه‌ من اتومبیل‌مان را خریداری كردیم. درمورد دكور منزلمان هم سلیقه احسان به كار گرفته شد. من همیشه به سلیقه او اطمینان دارم. البته در خیلی از مواقع با هم خرید می‌رویم.

احسان : اصلا نمی‌توانم ترافیك شهر را تحمل كنم. از شلوغی شهر عصبی می‌شوم.

احسان : یكی از اتاق‌های خانه‌ام را تبدیل به استودیو كرده‌ام.

لی‌لا: آنقدر زمان‌هایی كه تنها در خانه می‌مانم زیاد است كه ترجیح می‌دهم استودیوی احسان در خانه باقی بماند.


دوستان صمیمی من

همه بازیكن‌های استقلال دوست‌های صمیمی من هستند. گاهی فوتبال هم با هم بازی می‌كنیم. بین موزیسین‌ها هم با زانیار و سیروان خسروی رفاقت داریم. با سام درخشانی هم كه در همسایگی من است رفت‌و‌آمد دارم. اما به طور کلی اهل رفت‌و‌آمدهای خیلی عجیب و غریب نیستم.


تک‌جمله‌ها

  • اولین جمله‌ای كه به ذهنت می‌رسد را برای هركدام از افرادی كه نام می‌برم بگو:
  • قلعه‌نویی: انسان موفق و باهوش
  • محسن چاووشی: نمی‌توانم دركش كنم
  • استقلال: قهرمان
  • علی دایی: اسطوره
  • احسان علیخانی: مجری توانا
  • حامد بهداد: جنجال
  • مهران مدیری: نابغه
  • فرزاد حسنی: مسلط
  • ایرج: پدر
  • كی‌روش: هندوانه دربسته
  • مازیار فلاحی: با احساس
  • شجریان: استاد
  • بنیامین: خلاق
  • ایرج قادری: خدا بیامرزدشان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      محسن چاووشی: نمی‌توانم دركش كنم

      طبیعیه درک چیزای بزرگ برای یه سری خیلی سخته

      پاسخ ها

      • zohre

        ایول

      • رهـــــا

        چی میگی بابا؟؟؟
        درک خودت انگاری خیییلی پایینه ها ناشناس

      • شیما

        دقیقا واسه همینه که آدمه حقیری مثله تو نمیتونه بزرگی مثله احسان را درک کنه

      • محبوبه

        چيزي تحت عنوال عقل وشعور درشماوجودداره؟؟؟

      • kami

        خب فکر کنم تو هم قرصاتو پشت و رو خوردی توهم زدی

      • Aram

        kamiiiii jooooooooooooon kheyli bahali... nazarat kheyli khuban

      • kami

        خواهش میکنم آرام جون

      • kami

        خواهش میکنم آرام جون
        باحالی از خودتونه

      • parva

        از نظر من احسان خواجه امیری تو حیطه پاپ یه دونست.
        البوم اخرش محشره

      • asma

        عالی بود من خودم شخصا عاشق احسان خواجه امیری هستم اون عالیه بهترین خوانندستت.من طرفداره پره پا قرسشم سنم کمه اما میتونم خوبو بدو تشخیص بدم .

      • سحر

        کلا هرکی از محسن چاووشی ایراد بگیره ذاتا بی سلیقس همین !

      • فریده

        جوجوها شما که موسیقی سرتون نمیشه اینقد نظر ندید صرفا بخاطر اینکه از یه نفر خوشتون میادیا بد. احسان سواد موسیقی داره. و در تعریفش فقط همینو میتونم بگم اونقد جایگاهش بالاس تو ایران و خارج از کشور که حتی تو ماهواره یه برنامه عارف داشت در مورد سبک کار احسان صحبت میکرد و همین طور شاهد هستیم که به هر طریقی باهاش مصاحبه میکنن و میخوان ببرنش طرف خودشون.با این وضع موسیقی ایران خیلی جوانمردی کرده که تا الانم نرفته.

      • لیلا

        خیلی حسودی

      • مائده

        منم موافقم:)

      • فاخته

        منم موافقم محسن چاووشی از سیاوش قمیشی تقلید کرد اول هم چون غیر مجاز خوند همه قهرمانش کردن فکر کردن خیلی شاخه

      • من

        درست صحبت کن .تو توان درک چیو داری؟؟؟

      • taha

        قرار نیست نظر همه یکسان باشه هر دو عزیز برای خودشون وهواداراشون بسیار توانا هستند احسان فقط نظر خودشو گفت نباید به هم بی احترامی کنین ممنونم ازتون

    • بدون نام

      موافقم 100%

      پاسخ ها

      • امیر

        با‏ ‏چی‏ ‏عزیزم؟؟؟‏!‏!

      • صبا

        خیلی خوب بود و با افتخار می گم احسان رو دوست دارم اونم خیلی زیاد...

      • مائده

        منم همین طور 100%

    • محسن

      تو حالا حالا ها مونده بخوای به گرد پای محسن چاوشی برسی
      تو پر غو بزرگ شدن همینارم داره!!!

      پاسخ ها

      • رهــــــا

        هیچ کس به گرد پای احسان نخواهد رسید...
        جناب محسن خــــــــان....

      • مرضیه

        احسان جان لجش در اومده توی نظر سنجی ها نسبت به آقای چاوشی رتبه پایین تری داره رو همین حساب نمی تونه درکش کنه.
        احسان جان عزیزم سطح تو ببر بالا تر تا بتونی درک کنی.

      • مهدی

        تا حالا هیچ ترانه ای به اندازه ترانه های احسان منو تحت تاثیر قرار نداده ،چاوشی هم شد خواننده با اون صدای دلخراشش؟

      • سینا

        مرضیه تو هم اطلاعاتت را ببر بالا
        احسان بالاترین رتبه را گرفت اصلا برا همین باهاش مصاحبه کردند
        مصاحبه را کامل بخون بعد حرف بزن

      • narges-a

        اولا کسی به گرد اقای خواجه امیری نمیرسهمحسن خان
        دوما با مهدی موافقم انقدر چاوشی چاوشی کردین گفتم برم اهنگاش رو گوش کنم شاید خوب باشه ولی از وقتی اهنگاشو گوش دادم ..... حتی طرفداراش هم میگن صداش خش داره مثل پیر مردا میخونه
        سوما من که ندیدم جایی چاوشی رتبه بیارهکه اقای خواجه امیری بخوان ازش پایین تر باشند

      • صبا

        حرف اضافی نزن بابا...

      • narges-a

        صبا حقیقت تلخ است

      • ساره

        محسن خان! باسواط! توي پر قو! نه پر غو ! آخه بابا جان! سخته چيزي رو درست بنويسي؟ قو نديدي؟ برو پارك ساعي ببينش پرهاش خيلي نرمه

      • فاطمه

        من که عاشق احسانم. آهنگاش خیلی توپه.چاوشی به گرد پای احسان نمی رسه.قابل توجه محسن خان

      • علیرضا

        محسن جان تو اگر سلیقه داشتی طرفدار چاوشی نبودی که...

      • یاسی

        بله احسان هیچ وقت تو افتضاح بودن به گرد پای چاوشی نمیرسه.آقا محسن!!!

      • بدون نام

        واقعا....

      • فاخته

        تو پر قو بزرگ شده ولی برای موسیقی زحمت کشیده تو توانایی همینشم نداشتی معلومه سواد هم نداشتی که قو رو اونطوری نوشتی

    • بدون نام

      درست است و يك واقعيت آدم با چاوشي نميتواند برقرار كند و بقيه هم كه كپي ميكنند به نظرم حرف احسان درست است.

      پاسخ ها

      • فاخته

        موافقم

    • احمد

      ممنون برترین ها بابت مصاحبه ها
      ولی از خواجه امیری خوشم نمیاد
      معروفیتش فقط به خاطر کلی تیتراژ خوندن تو تلویزیون و پدرش بوده

      پاسخ ها

      • رهــــــا

        چی میگی تو احـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمد..............
        بشین سر جات حرف نزن تو یکی...

      • رهــــا

        تو رو خدا بیا از احسان خوشت بیاد...

      • ghazal khanum

        رها جون چرا عصبی میشی؟من نظری درباره ش ندارم ولی هرکسی یه سلیقه ای داره.شاید توام از یه خواننده ای خوشت نیاد ولی یکی دیگه دوستش داشته باشه.

      • رها

        غزل خانوم جون این رها من نیستم ها
        با اینکه منم طرفدار پروپا قرص احسان خواجه امیری ام

      • ghazal khanum

        نمیخواین یه فرقی بذارید؟اسماتون خیلی شبیهه هااااااا!!!

      • رها

        خب فرق می کنیم دیگه
        حرف (ه) اسم من مثل مال رهــــا کشیده نیست. فقط یه کمی دقت لازمه عزیزم.

      • حانیه

        دقیقا با احمد موافقم.

      • narges-a

        احمد اقا به نظرتون چه کسایی توی تلویزیون تیتراژمیخونن؟
        اخه کسی که صداش خوب نباشه و معروف نباشه میان بهش بگن تیتراژبخونه؟

      • صبا

        شما زیاد صحبت می کنی و روی اعصابی...

      • ستاره

        من 12 ساله هستم و تمام آهنگ های احسان خواجه امیری رو حفظ هستم ...اون وقت بعضی ها میان چیا می گناااااا!!!؟؟؟؟

      • اتنا

        اخه چرا میگی به خاطره پدرش بوده مگه گوشهات مشکل داره؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

      • اتنا

        خجالت بکش

      • hannane

        خیلی ها همین کار رو هم نمی تونن بکنن!

      • فریده

        گفتم که وقتی که احسان از ایران بره همه به واقعیت وجودش پی میبرن. تقصیری ندارید از بس آهنگای جفنننگگگ گوش دادین آهنگایی که از عمق احساس و کلام خونده میشه رو اصلااا درک نمیکنیید

      • فریده

        راستی اینو به دخترا میگم چون متاهله خوشتون نمیاد اگه مجرد بود همگی عاشقش می بودیین نه!!! بهتون پیشنهاد میدم با احساس و درک بیشتری آهنگاشو گوش کنید اینا کار یه آدم معمولی و آماتور نیست هم متن ترانه و هم آهنگ جای بحث زیاد داره.

      • علیرضا

        تو رو سننه

      • ساناز

        هر کس یه سلیقه ای داره به هم احترام بزارین ..... واقعا که

      • مائده

        من با نظر رها موافقم :D :) ♥

      • فاخته

        نه اصلا بخاطر پدرش نبوده من بعد آلبوم فصل تازه فهمیدم ایرج پدرش بوده نسل جدید ها خیلیاشون ایرج رو نمیشناختن ولی عاشق احسان بودن چون هم صداش قشنگه هم ترانه های بامعنی و خوب میخونه خودش هم خوشتیپه

    • بدون نام

      بحث برقراری ارتباط نیست البته بحث حسادته چون خواجه امیری میبینه با کلی حضور تلویزیون و استفاده از پارتی های مختلف از چاوشی ای که فقط با اهنگاش با مردم ارتباط برقرار میکنه خیلی از نظر محبوبیت پایینتره حسادت میکنه ومیگه ارتباط برقرار نمیکنم تو مصاحبش هم هی از خودش تعریف میکنه و خیلی مغروره
      مگر نه کسایی که خودش میگه دوست دارم مثه صادقی اصفهانی یگانه این سه خواننده خودشون از طرفدارای چاوشی هستن
      اینم بگم این مجله ایده ال کلا با چاوشی چپه چون ماه اول بعد اول شدن چاوشی تو نظرسنجیش چاوشی قبول نکرد مصاحبه کنه بعدش کلی مطلب نوشت بر علیهش و اومد خواجه امیری رو اول کردن به خاطر رفاقت سردبیرش در حالی که تو 99 درصد نظرسنجی ها چاوشی اوله و تو بیشترشون خواجه امیری سه تا نفر اول هم نیست
      در هر صورت از این بحث که بگذریم برای این زوج و تمام زوج های ایرانی ارزوی خوشبختی میکنم

      پاسخ ها

      • ali

        تایید شدیدا

      • Eli Nice

        احسنت. گل گفتی

      • صدف

        ببخشید‏ ‏آقا‏ ‏یا‏ ‏خانوم‏ ‏ناشناس‏ ‏کیشمیشم‏ ‏دم‏ ‏داره‏!‏یعنی‏ ‏چی‏ ‏خواجه‏ ‏امیری،اصفهانی،‏ ‏یگانه‏ ‏،صادقی....
        حداقل‏ ‏اسمشونو‏ ‏پشتش‏ ‏بگو‏!‏‏ ‏به‏ ‏خواننده‏ ‏ها‏ ‏از‏ ‏جمله‏ ‏آقا‏ ‏احسان‏ ‏احترام‏ ‏بذار.‏ ‏اینکه‏ ‏مثه‏ ‏اسمس‏ ‏نیس‏ ‏شارژ‏ ‏ازت‏ ‏کم‏ ‏کنه‏ ‏که.‏ ‏فکرم‏ ‏نمیکنم‏ ‏واسه‏ ‏۲تا‏ ‏کلمه‏ ‏دستت‏ ‏درد‏ ‏بگیره‏ ‏عزیزم‏!‏!!

      • بدون نام

        حسادت به چی ؟
        به صدای تقلیدی محسن چاووشی ؟؟؟؟؟

      • ویکتوریا

        ولی واقعا درس نیس در مورد یه هنرمند اینجوری حرف بزنین اقای خواجه امیری طرفدارای مخصوص خودشونو دارن یقیه خواننده هاهم طرفدارای مخصوص خودشون!

      • narges-a

        ناشناس عزیزاگه توجه کنی اقای خواجه امیری نه تنها در مجله ی ایده ال بلکه در سایر نظر سنجی ها هم رتبه اورده واگر مرحله ی اخر نظر سنجی رو خونده باشی میفهمی که از هر دسته از هوادار ها به ایده ال رفتن و به درستی ظر سنجی نظارت کردن پس حالاکه چاوشی رتبه نیاورده بهونه نیارید حتی جزئ 3 تا اولی هم نبوده ایشون

      • رها؟

        هر کسی خواننده های مورد علاقه ی خودشو داره به خواننده های هم دیگه احترام بذارید.

      • سيما

        كاربر واسه خودت يه اسم بذار! اين چيه مايه ننگ؟ كار بر كار نبر ! مگه قحطي اسم اومده؟! اسمتو بذار گلابتون! هم نازه هم گلاب معطره و خوبه

      • فاخته

        نظر سنجی ها نشون میدن که صدای احسان محبوب تره و چاووشی خیلی مشکلات داره ( مثلا اینکه چطوری صداش همیشه دلخراشه) پس بهتره آدم طرفداری خواننده مورد علاقه خودش بکنه و بقیه خواننده ها هم بخاطر یه چیزای دیگه شاید از چاووشی خوششون میاد

    • بدون نام

      تبریک میگم ازدواجشو
      امان از دست این طرفدارای متعصب محسن چاوشی همه جا عین مور و ملخ ریختن
      احسان فقط نظرش داد حرف بدی هم نزد گفت نمیتونم ارتباط برقرار کنم با چاوشی همین
      نمیشه نظرم داد راجع به چاوشی؟ این همه هنرمندا تعریف میکنن از چاوشی حالا یکی تعریف نکرده حرف خاصی هم نزده
      منم با خیلی چیزایی که بقیه دوست دارن ارتباط برقرار نمیکنم سلیقه من اینجوریه
      شما هم دست از این تعصباتتون بردارید اه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط نظر نداده یه جورائی توهین کرده
        خواجه امیری پولدار لوس و ننر

      • کیمیا

        موافقم.

      • بدون نام

        ناشناس فقط تو حق توهین داری؟؟؟؟؟؟
        چرا به خودت اجازه میدی به همین راحتی به یه خوانندهی بزرگ توهین کنی؟؟؟؟؟؟
        حسودیت میشه پولداره؟؟؟؟
        زحمت کشیده به اینجا رسیده
        ایشالا همیشه موفق باشه

      • بدون نام

        حالا نه که شما اصلا توهین نکردی!!

      • صدف

        دوستای‏ ‏عزیز‏ ‏شما‏ ‏نباید‏ ‏این‏ ‏حق‏ ‏رو‏ ‏به‏ ‏خودتون‏ ‏بدین‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏این‏ ‏خواننده‏ ‏ی‏ ‏خوب‏ ‏و‏ ‏عزیز‏ ‏کشورمون‏ ‏‏ ‏‏ توهین‏ ‏کنین‏ ‏واین‏ ‏اصلا‏ ‏کار‏ ‏درستی‏ ‏نیست.‏ ‏هر‏ ‏کسی‏ ‏سلیقه‏ ‏خودشو‏ ‏داره.‏ ‏باید‏ ‏این‏ ‏فرهنگ‏ ‏رو‏ ‏بین‏ ‏مردم‏ ‏جا‏ ‏انداخت.‏ ‏اینکه‏ ‏هم‏ ‏به‏ ‏طرفدار‏ ‏خواننده‏ ‏توهین‏ ‏کنیم‏ ‏کار‏ ‏درستی‏ ‏نیست.‏ ‏
        امیدوارم‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏کنار‏ ‏هم‏ ‏خوشبخت‏ ‏بشن‏ ‏ایشالله‏ ‏....‏ ‏

      • ویکتوریا

        صدف جون راس میگن هر کی نظر خاص خودشو داره آقای خواجه امیری هم توهین نکرد گفت نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم!

      • narges-a

        ناشناس چرا حسودیت میشه همه ی هوادارای چاوشی این جورینبه ما چه چاوشی نداره میخواست تلاش کنهپول در بیاره اقای خواجه امیری توی ماه حداقل 1 کنسرت رو داره اماچاوشی اصلا کنسرت نداره تازه معلوم نیست چه ریگی به کفشش هست که کنسرت نمیزاره

      • hannane

        کاملا درسته!

      • فاخته

        راست می گه دیگه طفلکی چیزی نگفت. منم ازدواجشونو تبریک می گم ان شاالله خوشبخت بشن.

    • ماهی

      به نظر من صدای احسان خواجه امیری حرف نداره آهنگاشم خیلی با احساسه
      اگه تعریف کرده تعریف کردنی هم هست
      البته من تعریفی از خود ندیدم
      غیر از اینکه همش در مورد خدا گفت که این بهترین حرف برای یک خواننده هست
      موفقیتهای بیشتر کسب کنی احسان جان

      پاسخ ها

      • حانیه

        من فامیل احسانم او عالیه

      • محسن

        حانیه خانوم جوون عمه ات . اگه اینجوریه منم پسرخاله ی محسن چاووشی داداش حامد کمیلی و پسر عمه لیلا حاتمیم

      • فاخته

        موافقم 100 درصد

    • رها

      صداش تکه خیلی صداشو دوست دارم.
      و به نظرم از موفق ترین هاست.
      من که از طرفداراشم.

      پاسخ ها

      • رهــــــــا

        فدااای تو رها جون...

      • شکیبا

        هر چی باشه پسر ایرجه
        ولی من از نزدیک دیدمش اصلا مردمی نیست

      • ساناز

        عاشقتم رهاجوون
        معلومه خیلی هالیته

      • رها

        خیلی ممنون دوستای عزیزم(رهــــــا و شکیبا و ساناز جون)

      • zereshk

        nabinam dige kasi ru harfe raha
        harf bezane
        manam bahash movafegham

      • رها

        خیلی ممنون زرشک جان

      • شکیبا

        خواهش میکنم چراااااا؟

      • رها

        چی چرا شکیبا جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • رها؟

        واقعا صداش یه دونست

      • صبا

        ایول رها جون...برو جلو پشتتم...

      • سيما

        اين زرشك هم اسم ضايع و نالخي داره! فك كن يارو ميگه اسمت چيه؟ ميگه ززرشك

      • فاطمه

        به نظر من احسان جون بهترینه. یگانه و چاوشی سوسکن . ایول آقا احسان......

      • فاخته

        موافقم خیلی زیاد هیچ کس مث احسان نمیشه

    • رویا

      صداش خوبه.قشنگ می خونه.آهنگاش حس خوبی به آدم می ده.

      پاسخ ها

      • ویکتوریا

        تــــکـــــه!!!!

      • parva

        عالیییییییییییییییییییییییییییییییه

      • ایلار

        به نظر من احسان خواج امیری بهترین خواننده ی ایرانه تااین لحظه همه اهنگاشو حفظم

      • فاخته

        آهنگاش واسه لحظه های خاص آدم فوق العاده هست

    • بدون نام

      چاوشیو همه به طرفدارای بیشمارش تو نت میشناسن
      واسه همینم تو دنیای واقعی خیلی منفوره
      چون آبروشو میبرن تو همه سایتا

    • 120

      یعنی کسی پیدا میشه همه این مطالب رو خونده باشه؟!؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مطلب تو مجله ی ایده آل چاپ شده
        و خوندنش کاری نداره
        البته نخوندن و نظر دادن راحت تره

      • فاطمه

        بله به کوری چشم بعضیا خیلیا خوندن

      • رهــــــــا

        بله من همرو خوندم...
        تازه مجله ایده آلم دارم...همین مصاحبه رو هزار بار خوندم...

      • 120

        رها جان میشه مفصل توضیح بدی انگیزت از اینکه هزار بار خوندی چی بوده؟!؟!

      • بدون نام

        120 جان ب شما چه
        دوس داشته هزار بار بخونه

      • 120

        ناشناس جان, خودش میتونست جواب بده.

      • فاخته

        من از روی مصاحبه کپی کردم تا سر فرصت بخونم . با فاطمه (نظر دومی) موافقم.

    • کوروش

      سلام
      کاش یه ذره معرفت میداشتید و مینوشتید که مطالب را دقیقا از مجله زندگی ایده آل کپی کرده اید

      پاسخ ها

      • رهــــــــا

        آره همش تو ایده آل بود...
        ایده آل بهترین مجله است...

    • ارزو

      من هم از احسان خوشم میاد هم چاوشی/هردوتاشون عالی ن.هر خواننده ای طرفدار خودشو داره .نمیشه همه رو راضی کرد /بیایم به علایق هم احترام بزاریم

    • laya

      آخ احسان جون دمت گرم بالاخره یکی حرف دل منو زد...شادمهر واقعا حیف شد...منم با تک تک آهنگاش زندگی میکنم...محسن چاووشی هم باهات هستم وهمینطور مازیار فلاحی...ولی شادمهر واقعا با پر پروازش رفت...

    • بدون نام

      احسان استعداد و نبوغش رو ثابت كرده. تيترا‍‍ژ هم يه بخشيش بوده. اين همه تيتراژ از ديگران هم پخش شده. پس چرا اونا معروف نشدن؟

    • رضا

      احسان تو در حدی نیستی که حتی اسم چاووشی رو هم به زبون بیاری . چاووشی یه دونس

      پاسخ ها

      • سامان

        آره
        چاووشی یه دونست بین خواننده ها چون اصلا خوانندگی بلد نیست.

      • فاطمه

        ابروی چاووشی رو هم بردی
        خب معلومه چاووشی یه دونس ؟
        میخوای دوتا باشه ؟
        احسان خواجه امیری هم یه دونس.

      • رهــــــــــا

        ساکت رضـــــــــــا...
        حسود بی خاصیت...

      • کیمیا

        حالا مگه احسان چی گفته که ای قدر شلوغش کردین!!

      • شیما

        تو هم در حدی نیستی که بخوای درمورد خواننده ای محبوب و خوش صدا مثله احسان نظر بدی کوچولو

      • kami

        خدا کمی عقل ؛ شعور ؛ و ادب بهت بده

      • Eli

        رضا جان صد در صد با نظرت موافقم

      • محبوبه

        اخخخ حرف دل منوگفتي

      • بدون نام

        محبوب تو حرف نزن

      • محبوب

        چرا؟

      • narges-a

        رضا اگه نظر ندی بهتر

      • بدون نام

        تو هم خواستي نظر بدي؟؟؟؟؟؟؟

      • narges-a

        نا شناس حرف دهنت رو بفهم
        اره چاوشی یه دونس و اتیغه

      • mozhgan

        اقا رضا شما خیلی بی تربیت تشریف داریا

      • مائده

        بدم میاد از این چاووشی که بیا وببین تازه اصلا ازاین اقا خوشم نمیاد رضا

      • فاخته

        تو در حدی نیستی که راجع به احسان نظر بدی چاووشی یه تقلید کاره و یه چیز دیگه که درست نیست بگم. با نظر سامان هم موافقم

    • زهرا

      صداش عالیه

    • بدون نام

      بیخیال بچه ها بنده خدا حرفی نزد
      هر دوشون خوبن
      صدای احسان واسم یه دنیا خاطرست
      موفق باشی احسان عزیز

    • تبسم

      خيلى صداش رو دوست دارم مخصوصاً سلام اخر رو...
      بعدش هم مگه همه بايد يك خواننده رو دوست داشته باشن؟هر كسى يه تيپ موزيك و صدا رو مى پسنده،چرا سر هيچى هميشه با هم دعوا داريم؟!!

    • سپیده

      هرجفتشون هم خوبن -ولی چاووشی ازته دل میخون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بروووووووووووبابااااااااااااااااااا ازته چاه میخونه نه ازته دل

    • kami

      اصلا به کسی ربطی نداره که چه کسی کیو درک میکنه یا نه
      شعور هم بعضی وقتها بدرد میخوره و آکبند نگهش ندارید (البته اگه بعضیها داشته باشند)
      چرا توهین؟؟؟؟
      مثلا رضا فکر کرده از موسیقی خیلی حالیشه ؟؟؟
      خوبه منم به چاوشی توهین کنم؟؟؟
      قدری بفهمید
      افتاد؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • محبوبه

        شماديگه خواهشا حرف نزن اگه لالايي بلدي چراخودت خوابت نمي بره توپرانتز هرچي دلت ميخوادميگي

      • narges-a

        kami
        باهات موافقم
        محبوبه تو چی میگی این وسط اصلا فهمیدی چی گفتی؟

    • hoda

      من حمیدعسکری.مازیارفلاحی ومحسن یگانه.

      پاسخ ها

      • سوزان

        اونوقت با اينا كه گفتي چي كار كنيم؟ جمله سازي؟ من با حميد عسكري و مازيار فلاحي و محسن يگانه به كنسرت احسان خواجه اميري رفتيم.

    • محبوبه

      هيچ وقت ازاهنگاش خوشم نيومد به درگ كه ترجيح دادي شبكه سه باشي چه بههههتر

      پاسخ ها

      • ثنا

        ادب تو صحبت کردن خیلی مهمه
        باادب باشید و به اینم فکرکنید که خیلی ها طرفدارشن

      • من

        کلاً همه محبوبه ها بی ادبن

      • محبوبه

        اره مثل توعزيزم

      • neda

        به درک رفتی محبوبه

      • بدون نام

        خوب دلیلش اینه که سلیقه نداری عزیزم

      • مائده

        دقیقا بانظر ثنا موافقم

    • ساناز

      خواننده خوب مثل لیشون حتی آهنگ های غمگینش نباید موج منفی بده نه مثل چاوشی یا یگانه که سرشار از پوچی و موج منفی اند

      پاسخ ها

      • Sanaz

        باور کنید من این نظر رو ندادم !!!!!!!!!!!!
        اتفاقا آهنگای محسن یگانه
        خیــــــلی هم خوبن !

      • فاخته

        آفرین دقیقا مولفقم آهنگای محسن یگانه آدم یاد بدهکاریاش میندازه چاووشی هم اصلا گوش نمیدم ولی اونایی که شنیدم دقیقا پوچ و موج منفیه احسان فوق العاده است

    • maziyar

      خداییش با چاوشی نمیشه ارتباط برقرارکرد اخه کی بهش گفته قشنگ میخونه

      پاسخ ها

      • سمیرا

        هه‏ ‏هه‏ ‏هه.....‏ ‏ایول...‏ ‏خوب‏ ‏اومدی‏‎ ‎Maziyar‏‏ ....‏ ‏عالللللللللیییییییی‏ ‏بووووووووووود....

      • بدون نام

        ایول مرضیه جون دهنت طلاااااااااااااااا

      • بدون نام

        marzieh chie azizam?????????????? eshun Maziyar hastan azizam

      • ساره

        مازيار! اسمتو فارسي بنويس كه ناشناس بهت نگه : مرضيه! اي ناشناس آبروبر دهن خودت ط+ لا

      • مائده

        اره والا هیچکی نیس همینو بگه

    • مروارید

      سلام.دوستان یکی از مشکلات ا اینه که نمیتئنیم به نظرای هم احترام براریم یا حرف مخالف رو قبول کنیم..بچه ها نطر دادن در مورد یک نفر کاملا سلیقه ای هستش و هیچ ربطی به توهین نداره...احسان نطر شخصیه خودش رو گفته...مثلا منم تا حدی نطرم همینه..منم زیاد آهنگای محسن عزیز رو دوست ندارم...ولی این اصلا دلیل نمیشه که اون بد باشه اگر بد بود اینهمه طرفدار نداشت...ولی خب با سلیقه یک سری هام جور نیس...همونجور که احسان با سلیقه بعضی ها جور نیس..ترو خدا بیاین یه کم همگی جنبمون رو بالا ببریم. و بفهمیم نظر مخالف به معنی توهین نیس...ممنون

    • فاطیما

      بچه ها بهم توهین نکنین..!

      بالاخره هرکی ی نظری داره..

      میتونیم خیلی ملایم تر و عاقلانه تر راجع به بقیه نظر بدیم..

      من خودم به شخصه عاشق احسان ام..

      ازین که منم مثه اون 7 ابانم خیلی خوشحالم..!

      محسن چاووشی ام عشقههه

      پاسخ ها

      • زهرا

        قربون هرچی آدمه منطقیه

    • بدون نام

      با نظر بالایی موافقم

    • من

      هنوزم با اهنگ هر چی ارزویه خوبه مال تو یاد خاطره های تو می افتم

      پاسخ ها

      • ویکتوریا

        واااااای اون اهنگش حرف نداره!!

    • بدون نام

      آقا سامان تو از صدا چی میدونی که در مورد چاوشی عزیز نظر میدی؟؟؟؟
      حتمی از اونهایی هستی که طرفدار صدای تاتلو ، علیشمس و آرمین هستی .
      از هنر چیزی نمیدونی پس لطفا نظر نده

      پاسخ ها

      • سامان

        اتفاقا من از صدای اینا حالم بهم می خوره
        من اصلا اینا رو جزو خواننده ها به حساب نمیارم.
        همون قدر که تو از هنر سر در میاری بسه
        معلومه چقدر حالیته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        سامان فعلا که محسن جون بهترین خوانند پاپ شناخته شده
        حالا کی از هنر حالیشه؟

      • سامان

        بهترین خواننده ی پاپ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        شتر در خواب بیند پنبه دانه....

      • سمین

        دوست‏ ‏عزیز.‏‏ ‏سامان‏ ‏راس‏ ‏میگه‏ .‏ ‏به‏ ‏همدیگه‏ ‏احترام‏ ‏بذارین.‏ ‏

      • ویکتوریا

        اونا که اصلا اهنگاشون معنی نداره!!!

      • بدون نام

        محسن جون خودشو نشون نداده اینقد طرفدار داره. اگه نشون بده چی میشه؟؟؟؟؟
        اما احسان اینقد تو سرش زد تا اینکه یکم دیده شد
        سامان جان اینقدر حرص نخور
        ناشناس یا الی

      • سامان

        شما تو توهمات خودت باش
        در ضمن اینجا کسی حرص نمی خوره.
        اگه شما می خوری نخور عزیزم ضرر داره برات

      • الی

        آقا سامان اگه هم توهم باشه توهمات ما به واقعیت نزدیکی بیشتری داره تا توهمات شما
        من هم حرص نمیخورم چون احسان رو هم دوس دارم اما نه به اندازه محسن

      • مورتضی

        من از طرفدارای جفت این بزرگوارانم و(یکی از دوستان احسان خان )شما عرض کنید که آقای ناشناس یا خانوم ،کدوم سبک هنری رو در اون تخصص دارید و طبق کدوم اصول زیبایی شناسی موسیقی آقای خواجه امیری رو رد میکنید و آقای چاووشی رو تایید ؟ بدونید که موسیقی و ملودی خوب شاید با ضرب و آهنگ و ملودی مورد علاقه ی شما تفاوت بسیار داشته باشد .مثل خیلی از بزرگان موسیقی مانند باخ یا آمادئوس موتزارت که خیلی از آهنگهای ساخته شده به دست آنها مورد تائید خیلی دیگر از مردم هم نیست . صدای آقای چاووشی و آقای خواجه امیری از نضر ریتم و لطافت با هم بسیار متفاوت است و نیازمند دقتی زیبایی شناسانه دارد. مطلوب همیشه نظر شخصی من و شماست ولی زیبا و اصولی شاید چیز دیگری باشد

      • kami

        هم ناشناس هم الی جفتتون توهم زدید
        من موندم محسن چطور خواننده
        اونوقت چطور باید خودشو نشون بده؟؟
        از بی صدایی زیاد جرات نداره یه کنسرت بده
        احسان تو هر شهری کنسرت گذاشته واسش سرو دست شکوندند من یکی از کنسرت هاشو رفتم واقعا عالی بود اگه وسعتون رسید یکی از کنسرتهاشو برید

      • narges-a

        اولا چاوشی نمیتونه خودشو نشون بده اگه میتونست میداد
        دوما با هزار تا نرم افزار رایانه ای کاری میکنه که یه ذره صداش خوب بشه اگه میتونست کنسرت میذاشت که همه بفهمن صدای خودشه
        ولی اقای خواجه امیری با این کنسرتاش نشون داده که صداش همونیه که تو البوما هست نه این که به زور نرم افزار بخواد کاری کنه صداش خوب بشه

      • فاخته

        ای بابا چرا این بحث دعوا با چاووشی رو تموم نمی کنین؟ هر کی یه سلیقه ای داره دیگه اه

    • Eli

      آقا سامان و آقا مازیار لطفا به چاوشی عزیز ما توهین نکنید. اگه نظری در مورد احسان دارید بگید و گر نه نظر دیگه ای ندید
      حسودیتون میشه چاوشی جون اینقدر طرفدار داره؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • narges

        تو به این چهار تا دونه میگی این همه؟

      • بدون نام

        به چاوشی بگید آبجوش میل کنه صداش باز شه هه هه هه هه هه

      • بدون نام

        برووباباااااااااااااطرفداراشم عینه خودشن کی گفته اصن محسن چاووشی خانندس؟

      • فاخته

        ما که تا حالا طرفداراشو ندیدیم

    • بهار

      ولی خداییش تو انتخاب همسر کوتاهی کرد....!!!

      پاسخ ها

      • کیمیا

        شما هم این وسط به چی دقت کردی؟

      • زهرا

        لطفا اینقدر ظاهربین نباشید
        اولا قیافه همسرش مشکلی نداره
        ثانیا شاید از نظر اخلاق فوق العاده باشه
        اخلاقه آدماست ک مهمه ن قیافشون

      • ویکتوریا

        اون دیگه به زندگی شخصی ایشون مربوط میشه1
        اتفاقا همسرشون خیلی هم خاص هستن!
        من به شخصه خیلی دوسشون دارم!

      • سامانتا

        من كه اين خانم رو پسنديدم. خانمي فوق العاده باوقار و دوست داشتني و مؤدب هستند. بچه ها بياين براي خوشبختيشون دعا كنيم و تبريك بگيم به اين سليقه ي عالي آقا احسان

      • neda

        احتمالا تو از اونایی بودی که منتظر بودی بیاد تو رو بگیره

      • بدون نام

        آخه وقتی نمیشناسیش چراچرتوپرت میگی؟انتظارداشتی بیادتوروبگیره؟

      • فاخته

        اتفاقا خیلی هم خانمش خوشگله خیلی هم ماهه بعدشم علف باید به دهن بزی شیرین بیاد به شما ربطی نداره

    • الهام

      کسی که نتونه با محسن چاوشی ارتباط برقرار کنه منم دوستش ندارم
      دنیا و محسن جوووووووووون

      پاسخ ها

      • الی

        واااااااااااااای توروخدا بیا و داشته باش
        لیاقت نداری بدبخت

      • بدون نام

        یعنی چی؟! آخره منطقیه.

      • الهام

        خانم الی مودب باش اون باید لیاقت اینو داشته باشه که ما صداشو گوش بدیم
        هه هه هه

      • سهیلا

        الهامی هه هه هه هندونه
        قشنگ بخند آروننگه بی لیاقت

      • narges

        کی خواست تو دوسش داشته باشی
        اصلا مهم نیست که دوسش داری یانه

      • بدون نام

        احسان وخیلی دوست دارم

    • زهرا

      احسان بهترین خواننده ی پاپ ایرانه
      واقعا دوست داشتنیه
      خیلی هم برخوردش با مردم خوبه
      لطفا برای یه حرفه ساده اینقدر حاشیه درست نکنید
      فقط گفته محسن چاووشی را نمیتونه درک کنه
      ن توهین کرده و ن جسارت
      پس سعی نکنید برای یه خواننده ی بدون حاشیه الکی حشیه درست کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفریییییییییییین....عمرا هیچکس نتونخ واسه احسان عزیز حاشیه بسازه

      • احمد

        بله قطعا همین طوره
        احساااان بهترینه

      • سامان

        بله دقیقا همین طوره
        احسان یه دونست اما دردونست

      • Eli Nice

        محسن دردونه است نه احسان
        هوووووووووووووووووووو

      • سمیرا

        الی‏ ‏جان‏ ‏تو‏ ‏به‏‏ ‏چیت‏ ‏میگی‏ ‏نایس؟؟؟؟؟‏!‏!!! نه‏ ‏اخلاقو‏ ‏نه‏ ‏ادب‏!‏!!!!واقعا‏ ‏برات‏ ‏متاسفم‏!‏!! نمیخواستم‏ ‏به‏ ‏هیچکس‏ ‏توهین‏ ‏کنم‏ ‏ولی‏ ‏واقعا‏ ‏دیگه‏ ‏شورشو‏ ‏دراوردی!!! هرچی‏ ‏دلت‏ ‏میخواد‏ ‏به‏ ‏هر‏ ‏کی‏ ‏دوس‏ ‏داری‏ ‏میگی.‏ ‏تو‏ ‏واقعا‏ ‏فکر‏ ‏نمیکنی‏ ‏خیلی‏ ‏ها‏ ‏ناراحت‏ ‏بشن؟؟‏ ‏اگه‏ ‏خود‏ ‏آقای‏ ‏احسان‏ ‏خواجه‏ ‏امیری‏‏ ‏یا‏ ‏خانوم‏ ‏عزیز‏ ‏و‏ ‏محترمشون‏به‏ ‏این‏ ‏سایت‏ ‏سر‏ ‏بزنند‏ ‏که‏ ‏امیدوارم‏ ‏نزده‏ ‏باشن‏ ‏فکر‏ ‏نمیکنی‏ ‏چقدر‏ ‏ناراحت‏ ‏بشن؟؟؟‏ ‏آخه‏ ‏من‏ ‏نمیدونم‏ ‏که‏ ‏چی‏ ‏گفتن‏ ‏به‏ ‏آقای‏ ‏چاووشی‏ ‏که‏ ‏همتون‏ ‏اینقدر‏ ‏بهتون‏ ‏بر‏ ‏خورده؟؟؟‏ ‏گفتن‏ ‏نمیتونن‏ ‏درکش‏ ‏کنن.‏ ‏همین‏.یه‏ ‏ذره‏ ‏جنبه‏‏ ‏که‏ ‏داشتنش‏ و‏ ‏گرفتنش‏خرج‏ ‏نداره‏!‏!!‏‏...‏ ‏من‏ ‏اصلا‏ ‏دوس‏ ‏نداشتم‏ ‏که‏ ‏یه‏ ‏همچین‏ ‏حرفایی‏ ‏رو‏ ‏به‏ ‏شما‏ ‏بزنم‏ ‏ولی‏ ‏واقعا‏ ‏واقعا‏ ‏دیگه‏ ‏شورشو‏ ‏در‏ ‏اووردی!!! در‏ ‏ضمن‏ ‏اینو‏ ‏هم‏ ‏بگم‏ ‏که‏ ‏طرفدارای‏ ‏آقا‏ ‏احسان‏ ‏خیلی‏ ‏خیلی‏ ‏بیشتر‏ ‏از‏ ‏طرفدارای‏ ‏خواننده‏ ‏مورد‏ ‏علاقه‏ ‏شمان...‏ ‏امیدوارم‏ ‏که‏ ‏حرفمو‏ ‏فهمیده‏ ‏باشی‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏منظور‏ ‏بد‏ ‏برداشت‏ ‏نکنی....‏ممنون. ‏

      • Eli Nice

        سمیرا خانم فکر نکنم به کسی ربط داشته باشه که من اسم کاربری ام رو چی بذارم و به چه دلیل نایس گذاشتم
        شما که اینقدر ادعای ادب میکنید و دلتون نمیاد کسی رو ناراحت کنید باید بگم شما رفتارتون رو اول درست کنید بعددرباره من نظر بدین
        مرسی

      • سپید

        الی برو پنجره ها را باز کن که بو دماغ سوخته میاد
        پیف پیف
        حسودیت میشه همه عاشق احسانن و کسی محسنو حساب نمیکنه
        احسان دردونه اییییییییییییییییییییییییییییی

      • بدون نام

        سمیرا جووووووووووووووووووووووووووووونم ب شدت باهات موافقم
        بعدشم با کسایی که شعور ندارند حرف نزن گلم واست کثره شانه گلم
        احسااااااااااااااااااااااااانم عاشقتمممممممممممممممممم

      • سمیرا

        قربووووووووونتوووووون‏ ‏بچه‏ ‏ها‏ ‏...‏ ‏واقعا‏ ‏مرسی...‏ عاششششششششقتونم....

      • بدون نام

        khanume Eli Nice!!!!!!!!!!!!! age az agha EHSAN khoshet nemiad ma ham az to khoshemun nemiad!!! dar zemn age khoshet nemiad baraye chi khundisho alan inghadr bi adabane dari nazaraye alaki midi???? mituni beri tu ye safhe ke be mohsen junet marbute!!!! mafhumeh

      • بدون نام

        اییییییییییول گل گفتی

    • دنیا

      سلام
      آقا احسان، لی لا جان
      بهترینهارو امروز برای فردای شما آرزو می کنم امیدوارم در کنار هم عاقبت بخیر بشین..

      پاسخ ها

      • گيتما

        نهايت ادب و شعور فقط تويي دنيا خانم. آفرين به مرام و رسم نيكخواهي تو. من هم براي اين زوج مهربان آرزوي سعادت و خوشبختي و عمر با عزت و موفقيت ميكنم. عروسيتون مبارك

      • taha

        هرچی ارزوی خوبه مال احسان ولی خانوم من همیشه صدای احسان رو تقلید میکنم ارزومه توگروهش باشم

    • بدون نام

      هر وقت محبوبیتش و فروش البوماش به نصف چاوشی رسید بیاد در مورد چاوشی صحبت کنه
      هزار تا تیتراژ خوند تا معروف شد یه کم

      پاسخ ها

      • مه لقا

        یه کم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        اگه وسعت میکشه برو تو کنسرتش تا ببینی چطوری براش سر و دست میشکونن
        تو خارج از ایرانم که همه عاشقشن
        در صورتیکه خارج از ایران هیچکس محسن را نمیشناسه
        اصلا راش نمیدن

      • بدون نام

        این خواننده محبوبتون چرا کنسرت نمیذاره پس؟ اگه این قدر صدا داره؟

      • رهـــــــــــــــا

        واااقعا برات متاسفم...
        شنیدن صدای ♥احسان♥ لیاقت میخواد که شما نداری...
        خجالتم خوب چیزیه بخدااا...

      • صدف

        ایول‏ ‏به‏ ‏ولت‏ ‏رها‏ ‏جوووووووون.‏ ‏۲۲۲درصد‏ ‏باهات‏ ‏موافقم‏ ‏عزیزم.

      • ویکتوریا

        وااای ناشناسا یه کم منطقم خوب چیزیه به خدا!
        من خودم همه کارای ایشونو شنیدم کنسرتشون رفتم هم صداشون عالیه هم فروش آلبوماشون!
        رهــــا جون عاشقتم!

      • Eli Nice

        محسن اگه کنسرت بذاره که کل دنیا میریزن تو ایران. واسه خاطر همین که کنسرت نمیذاره
        جونم محسن

      • بدون نام

        آره دیگه با همین حرفا خودتونو دلداری بدید
        بدبختا محسن میترسه کنسرت بذاره چون میدونه استقبال نمیشه

      • narges

        برو بابا من که اصلا اسمشم نشنیده بودم تا چند وقت پیش
        الی اگه میتونست میگذاشت زرشک عمرا بتونه

    • سپیده

      خانومها

      آقایون

      چراباهم بحث میکنید تیترش چیزدیگه ای میگه........................

    • سوسو

      چاوووووووووووووشی یه دونسوبا صداش انرژی میگیرم .همیشه.دوستت دارم محسن چاووشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ن بابا
        فک کردم دو قلوست

      • Eli Nice

        سوسو من محسن و دوست دارم
        تو هم هوی من شدی ها

    • PARISA

      آهنگای احسان واقعازیباست شادمهرهم واقعاحیف بودواقعا زیبامیخونه ولی آهنگای جدیدش داره خیلی مزخرف میشه انگاردیگه شادمهرسابق نیست.یگانه هم به نظرم غمگین میخونه ولی مازیارواقعا بااحساس وزیبا میخونه

      پاسخ ها

      • ترسا

        پریسا جون باهات به شدت موافقم

    • لادن

      بدبخت چاوشي يه تيغ حنجره اش و پاره كرده اهنگ و شعر و سوزناك ميكنه همه و رو بذاره سر كار
      احسان نظر شو داده
      ناراحت نشيد بعضيا ابي ميپسندند بعضيا اندي!!
      سليقه اى دارن أينا!

    • سمان

      من عاشق ترانه های احسان ام.محشره من فوق العاده با این ترانه ها ارتباط برقرار میکنم. با همشون!

    • erfan

      واقعا کار احسان خواجه امیری عالیه و من اعتغاد دارم هر ایرانی که بخواهد مثل او میدرخشد.

    • tara

      با دیدن خانم احسان جا خوردم
      به نظر آدم بد سلیقه ای نیست. تازه زنه چه افیه برای احسان می آد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علف باید به دهن بزی شیرین بیاد که اومده

      • فاخته

        زن احسانه دیگه عین خودشه

    • فریدون کینژاد

      احسان خواننده موفقی است وخواهد بود به شرط اینکه پرستیژ خود را حفظ کند همچون کورس سرهنگ زاده.

    • بدون نام

      احسان اسم قشنگیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسان همه چیش قشنگه

      • سپیده

        خیلییییییییی.‏ ‏اسم‏ ‏بچمو‏ ‏میذارم‏ ‏احسان‏!‏!!!

    • Fatima

      آقای خواجه امیری بهترینه بهترینه بهترینه.عاشق ترانه های قشنگشم.هرکدومش برام یه خاطره س...

    • mimi

      من هم بادیدن خانم احسان جاخوردم

      پاسخ ها

      • ویکتوریا

        چون خیلی خاصن!

      • ,,,

        اره چون هیچ عکسی ازشون نبود وخیلی خشکل هستند

      • هانا و سما

        به شما چه ربطی داره که خوشگله یا نه،
        آقا اصلا به تو چهههههههههههههههههههههه؟

    • malus

      من که صدای هردوشونو دوست دارم.

    • ناشناس

      دوستان عزيز دوست داشتن صداي خواننده ها کاملا سليقه اي.به هم احترام بذاريد.

      پاسخ ها

      • رهــــا

        اینو باید به طرفدارای محسن چاووشی بگید که یه جو ادب ندارن و هرچی از دهنشون درمیاد میگن...
        آدمو واقعا عصبانی میکنن...
        هرچند بذار بگن مگه با حرفای بیخودی و به درد نخور اونا از محبوبیت احسان جون کم میشه...؟؟؟

      • محبوبه

        رهاخانم نه كه باحرفهاي شمااحسان مشهوووووووورميشه؟؟/؟؟؟؟

      • بدون نام

        ‏ محبوبه‏ ‏جون‏ ‏به‏ ‏رهای‏ ‏عزیز‏ و‏بقیه ‏که‏ ‏نظراشونو‏ ‏میدن‏ ‏احترام‏ ‏بذار.‏ ‏احسان‏ ‏جووووون‏ ‏مشهورتر‏ ‏و‏ ‏محبوبتر‏از‏ ‏اونه‏ ‏که‏ ‏هر‏ ‏کسی‏ ‏نمیتونه‏ ‏بفهمه‏ ‏و‏ ‏ببینه‏!‏!!! شرمنده‏ ‏هااااااااا

      • Eli Nice

        رها همینکه تو ادب داشته باشی واسه هفت پشتمون بسه

      • محبوبه

        اقاياخانم محترم ناشناس لطفا نظررهاروبخون بعددست به نصيحت بزن قصدبي ادبي ندارم ولي چيكاركنم كه زودجوش ميارم

      • ویدا

        هه هه هه حسود

    • golsa

      به نظر من احسان کار خوبی کرده که به جای به به و چه چه و مثل همه ما ایرانیا تعارف کردن الکی و تعریف از صدای چاوشی راحت گفته که خوشش نمیاد. خب طوری که نیست همه ما و شماها از خیلی از خواننده ها خوشمون نمیاد!

      پاسخ ها

      • ویکتوریا

        اگه یه بار دیگه بخونین متوجه میشین که ایشون گفتن آدمایی که مثل خودمم رو نمیتونم درک کنم!
        نگفته صداشو دوس ندارم که!
        اصلا گیریم صداشو دوس نداره به ماچه؟

      • هانا و سما

        کلا کج فهم تشریف دارید همگیتون ماشاالله،
        این آقای محترم کی گفتن اکه خوششون نمیاد؟؟؟؟ هان؟؟؟ کی گفت؟؟ نه خداییش، کی گفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • آزاده

      اهنگای احسان فقط برای تیتراژ سریالا قشنگه.صدای علی اصحابی،بابک جهان بخش،امین حبیبی حرف نداره.چاووشیم بعضی اهنگاش.ب سلایق هم احترام بذارید.

      پاسخ ها

      • رهــــا

        صدای احسان در هر صورت قشنگه...
        یعنی چی فقط واسه سریالا قشنگه؟؟؟خودت فهمیدی چی گفتی آزاده جون؟!
        صدای قشنگ احسان واسه همه جا قشنگه...
        برو تو کنسرتاش ببین چه غوغایی میکنه...فداااش!!!

      • ویکتوریا

        واای رها جون آی گفتی!!
        من که رفتم تو سالن همه منتظر بودن چه جووووری!
        وقتی اومدن روی سن یه جیغ و دادی بود که نگو نگو نگو!
        من یه لحظه ترسیدم واقعا!

    • 111

      اصلا این چیزا مهم نیست هم احسان هم محسن دوتاشون آدمای موفقی هستن بهتر ما هم بجای اینکه بشینیم و بیخودی از این و اون ایراد بگیریم و بهم توهین کنیم یه خورده ازشون یاد بگیریم چه جوری تو زندگی یه آدم موفق باشیم

    • هموطن

      ایرانی جماعت کی میخاد یاد بگیره بجای این مسخره بازیا و ... بشینه درس و کارشو پیش ببره خدا میدونه؟البته منکر این نمیشم که علافیم دنیای خاص خودشو داره...

      پاسخ ها

      • دختر‏ ‏شیرازی

        خودت‏ ‏مگه‏ ‏کوجویی‏ ‏هستی؟؟؟‏ ‏ما‏ ‏که‏ ‏شیرازی‏ ‏هستیم‏ ‏کاکو.......‏!‏!!!

      • هانا و سما

        نه عزیزم، شما که نظر میدی ، خودت الان اینجا چکار داری؟ چرا سر درس و مشقت نیستی، شعار نده عزیز دلم

    • لا لی

      عاشق زنتی یا پول باباش احساااااااااااااااااان؟

      پاسخ ها

      • رهـــــا

        شکر خدا احسان هم ثروتمنده هم عاشق زنشه...
        اینو گفتن حسودا چششون درآد...

      • بدون نام

        احسان اینقد داره ک نخواد چشم ب ماله کسی داشته باشه فوضول

      • ویکتوریا

        شما از کجا ثورت خانومشو میدونین؟

      • بدون نام

        یعنی این منطقت منو کشته، برو جلو بوق بزن عزیزم

    • ghazal khanum

      به نظر من اگه تیتراژ زیاد بخونه خودشو خراب میکنه!
      میشه یکی مثل مجید اخشابی که آخر همه برنامه ها هست!!!!
      باید دیر به دیر آهنگاش پخش بشه تا همه با شنیدن صداش ذوق کنن...

      پاسخ ها

      • رهــــا

        غزال خانوم نظر احسانم همینه...
        تابستون پارسال تو مجله باهاش مصاحبه کرده بودن چرا کم کار شدی؟دیگه تیتراژ نمیخونی؟
        اونم حرف شما رو زده بود...
        ولی خب وقتی خیلیا بی قرار شنیدن صداشن اونم میخونه دیگه...

      • بدون نام

        دقیقا مثله الان

      • هانا و سما

        خیلی ممنون از نظرتون حتما بررسی میشه
        ها ها ها

    • فریبا

      منم عاشق صدای احسانم حس خیلی خوبی به آدم میده واقعا دوستت دارم احسان جان

    • آزاده

      خب همه ی ما از یه سری خواندده ها خوشمون نمیاد
      احسان هم یه آدمه مثل مل
      طبیعیه که حرفشو بزنه و راستشو بگه
      حالا شماها چرا باهم دعوا میکنین سر این موضوع؟؟؟
      بچه این مگه؟؟؟

    • ليلي

      بابا شماها چتونه؟؟
      امن بيچاره نظرشو گفت.
      گفت نميتونمم درك كنم صداي چاووشي رو .بنده خدا كه جسارت نكرد....ميشه الكي بگه آره...درك ميكنم؟؟؟

    • ستاره

      درسته ايشون كارشون خوبه...اما رضا صادقي يه چيز ديگه اس...اگه دروغ ميگم بگين دروغ گويي
      منكه عاشقه آهنگاشم....

      پاسخ ها

      • محبوبه

        دروغ ميگي

      • ghazal khanum

        *زنــــــده بــــــــــــاد رضـــــــــا صادقـــــــــــــــــــی *

      • ویکتوریا

        هه قوبون دستت محبوبه جون!

      • بدون نام

        ایول محبوبه

      • narges

        دروغ میگی اقای خواجه امیری بهتره حالا بااین حرفت اقای رضا صادقی رو هم وارد ماجرا کن

      • فاخته

        دروغ میگی

    • سعيدخليلي

      باسلام و احترام
      همچو ايراج راد مردي همچوفرزندي سزاست، اين همه احسان حقست،تا كه اين عالم بجاست.
      بااحترام و توفيق روزافزون تمامي ايرانيان در تمامي دنيا -- سعيدخليلي

      پاسخ ها

      • هانا و سما

        توانا بود هرکه دانا بود ز دانش دل پیر برنا بود
        ببخشید شما از کدامیک از صفحات کتاب شیرین فارسی بیرون جهیده اید؟؟؟؟؟؟/

      • فاخته

        عالی بود

    • دنیا

      سلام
      چرا حاشیه سازی می کنید دوستان؟؟؟ چرا اینقدر راحت بهم توهین میکنید؟
      هرکی یه سلیقه ای داره ای بابا ..
      همه که مثل هم نیستند!
      آقا احسان ،لی لا جونو انتخاب کرده آخه منو شما چیکاره ایم که نظر - یا + میدیم؟
      احسان نظر خودشو نسبت به چاووشی گفت همینطور که منو شما داریم نظر می دیم..
      دوستان روشن فکر باشید لطفا..

      پاسخ ها

      • امیر

        با دنیا موافقم

      • شاهین

        فقط به خاطر اسم قشنگت باهات موافقم دنیا :-)

    • queen

      موسیقی چیزی نیست که آدما همه با هم هم نظر باشن هر کی یه چیز دوست داره پس باید به نظر هم احترام گذاشت چون سلیقه ایه من خودم خواننده خیلی مهم نیست اما بعضی آهنگها رو خیلی دوست داره از جمله همین آهنگ هرچی آرزوی خوبه مال تو...

    • donya

      ba raha joon movafegham ehsan khaje amiri aliyeeeeeee

      پاسخ ها

      • شاهین

        با شما موافقم

    • *

      وااااای اینقدر توسروکله هم نزنید هرکی یه سلیقه ای داره دیگه به نظر من صدای آقای احسان خواجه امیری خیلی ناب و منحصربه فرد خدا کنه خانومش همیشه قدرشو بدونه! باآرزوی موفقیت برای این زوج عزیز

    • سعید

      با جفتشون حال میکنم

    • بدون نام

      باباجون منطق ی چیزه تعصب روی کسی که دوسش دارین ی چیز دیگست

      منطقی برخورد کنین خواهشا
      احسان فقط نظرشو گفته

    • MOHSEN

      من عاشق احسانم دوسش دارم خیلی.
      اقای چاووشی هم ادم محترمی هستن.
      من عاشق احسانم.
      من یه عالمه احسان دوس دارم.....
      بزار یه احسان بکشم....این یه احسانه:
      @
      ^
      |
      ^
      من عاش کشیدن احسانم.....
      هههههههههههههههه.............
      خوش گذشت.

      پاسخ ها

      • Eli

        احسان رو خوشکل کشیدی
        ها....ها...ها
        ولی محسن رو بیشتر دوست داشته باش

      • فاخته

        جالب بود امیدوارم خودشم بیاد اینا رو ببینه
        منم عاشق احسانم از ده سالگی که غریبانه رو شنیدم تا حالا که نوزده سالمه

    • محبوبه

      ثناخانم به شما ربطي نداره كه من چه جوري صحبت ميكنم اين نبايد اين طوري راجب ويژه برنامه هاي عيد حرف ميزد راستي دنيا يه باادب داره انم شما نيازبه ادب من نداره.

      پاسخ ها

      • kami

        محبوبه خانم
        بهتره کمی ادب نگهدارید
        من که شخصا از چاوشی خوشم نمیاد خصوصا از آلبوم جدیدش و آبروی و سابقه خوندنشو حیف کرد
        وقتی آهنگاشو گوش میدی حس خودکشی بهت دست میده چه سبک خوندنیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        همش غمناکه

      • محبوبه

        كامي خان به حست عمل كن منم همچين نظرخاصي به چاووشي ندارم اصلامن از محسن دفاع نكردم من منظورم برنامه عيد بودكاش اول ميخوندي بعدنظرميدادي

      • صدف

        محبوبه‏ ‏جون،‏ ‏احسان‏ ‏جون‏ ‏اصلا‏ ‏درباره‏ ‏برنامه‏ ‏های‏ ‏شب‏ ‏عید‏ ‏چیز‏ ‏بدی‏ ‏نگفت‏ ‏عزیزم‏ ‏که‏ ‏تو‏ ‏الکی‏ ‏خودتو‏ ‏ناراحت‏ ‏میکنی‏!‏! من‏ ‏فکر‏ ‏کنم‏ ‏منظور‏تون‏ ‏از‏ ‏برنامه‏ ‏عید‏ ‏برنامه‏ ‏آقا‏ ‏ی‏ ‏علیخانی‏ ‏هست.‏ ‏احسان‏ ‏جون‏ ‏به‏ ‏خاطر‏ ‏آقای‏ ‏فرزاد‏ ‏حسنی‏ ‏که‏ ‏شاعر‏ ‏ترانه‏ ‏جدیدش‏ ‏به‏ ‏نام‏ ‏‏*‏تحویل‏ ‏بهار‏*‏‏ ‏بودن‏ ‏به‏ ‏اون‏ ‏برنامه‏ ‏رفت‏ ‏چون‏ ‏میخواست‏ ‏مردمو‏ ‏سوپرایز‏ ‏کنه‏ ‏واصلا‏ ‏اون‏ ‏چیزی‏ ‏که‏ ‏شما‏ ‏فکر‏ ‏میکنی‏ ‏نیست.‏ ‏امیدوارم‏ ‏رفع‏ ‏رجوع‏ ‏بشه‏ ‏برات‏ ‏عزیزم.‏ ‏ازت‏ ‏خواهش‏ ‏میکنم‏ ‏که‏ ‏دیگه‏ ‏به‏ ‏احسان‏ ‏جون‏ ‏توهین‏ ‏نکن....‏ ‏ممنون.

      • محبوبه

        اصلاقصدم توهين نبود اگرشمااين طوربرداشت كردين معضرت ميخوام

      • صدف

        خواهش‏ ‏میکنم‏ ‏عزیزم....‏ ‏جسارتا‏ ‏معذرت‏ ‏نه‏ ‏معضرت!!! فکر‏ ‏کنم‏ ‏اشکال‏ ‏تایپی‏ ‏بوده....

      • محبوبه

        اره صدف جان حواسم نبود

      • kami

        ادب مرد که نه زن ، به از قیافه اوست
        البته که نداری

      • محبوبه

        كامي خان داري مجبورم ميكني هرچي ازدهنم درميادبگم اصلا به توچه ربطي داره؟سن دورقمي شده كه اين حرفا ازدهنت بيرون ميادنهايت بي شخصيتي خودتونشون دادي بچههههه

      • صدف

        آقا‏ ‏کامی‏!‏!!! بسه‏ ‏دیگه.‏ ‏از‏ ‏دعوا‏ های‏ ‏الکی‏ ‏سر‏ ‏چیزای‏ ‏الکی‏ ‏خسته‏ ‏نشدی‏ ‏هنوز‏ ‏؟؟‏!!!! حالا‏ ‏محبوبه‏ ‏جون‏یه‏ ‏چیزی‏ ‏گفت‏ ‏منظوری‏ ‏هم‏ ‏نداشت...‏ ‏الکی‏ ‏اعصابتو‏ ‏خرد‏ ‏نکن...‏ ‏آفرین.‏ ‏:‏)‏)))

      • kami

        اولا محبوبه خانم خودتون اول بی ادبی کردید
        دوما همچنان بی ادبی
        سوما به خاطر روی گل صدف خانم بیخیال میشم والا جواب زیاد داشتم بدم

      • هانا و سما

        یعنی این استدلالت تو حلقم
        کسی ازت انتظار مودب بودن نداشت عزیزم

    • بدون نام

      من‏ ‏با‏ ‏آهنگ‏ ‏سلام‏ ‏آخر‏ ‏احسان‏ ‏جون‏ ‏خیلی‏ ‏رابطه‏ ‏برقرار‏ ‏میکنم‏ ‏طوری‏ ‏که‏ ‏اشکم‏ ‏در‏ ‏میاد.‏ ‏واقعا‏ ‏که‏ ‏آهنگ
      خیلی‏ ‏خیلی‏ ‏احساسی‏ ‏هست.‏ ‏البته‏ ‏بقیه‏ ‏آهنگاش‏ ‏همین‏
      طوری‏ ‏هستن‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏آدم‏ ‏حس‏ ‏خیلی‏ ‏خوبی‏ ‏میدن‏ .‏ ‏در‏ ‏حالی‏ ‏که‏ ‏هیچ‏ ‏کدوم‏ ‏از‏ ‏آهنگای‏ ‏محسن‏ ‏عزیز‏ ‏رو‏ م‏ ‏تاثیری‏ ‏ندارن.‏ ‏همه‏ ‏ی‏ ‏آهنگای‏ ‏احسانو‏ ‏دارم‏ ‏و‏ از‏ ‏گوش‏ ‏کردنشون‏ ‏انرژی‏ ‏خاصی‏ ‏میگیرم.‏ ‏ازداجشم‏ ‏بهش‏ ‏تبریک‏ ‏میگم‏ ‏و‏ ‏امیدوا‏ رم‏ ‏با‏ ‏لیلا‏ ‏جون‏ ‏خوشبخت‏ ‏بشه.‏‏ ‏اینم‏ ‏بگم‏ ‏که‏ ‏هممون‏ ‏باید‏ ‏جنبمونو‏ ‏یه‏ ‏ذره‏ ‏ببریم‏ ‏بالاتر‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏نظر‏ ‏کسی‏ ‏که‏ ‏خیلی‏ ‏از‏ ‏مردم‏ ‏عاشقانه‏ ‏دوسش‏ ‏دارن‏ ‏وبه‏ ‏آهنگاش‏ ‏گوش‏ ‏میدن‏ ‏احترام‏ ‏بذاریم.‏ ‏همچنین‏ ‏به‏ ‏طرفدارای‏ ‏پروپا‏ ‏قرصش‏ ‏که‏ ‏خیلی‏ ‏‏ خیلی‏هم‏ ‏زیادن.‏

      پاسخ ها

      • صدف

        آفرین...‏ ‏باریکلا.‏ کاملا‏ ‏موافقم‏ ‏باهات.‏ ‏ما‏ ‏باید‏ احترام‏ ‏گذاشتن‏ ‏به‏ ‏همدیگه‏ ‏رو‏یاد‏ ‏بگیریم...

      • فاخته

        می دونستین لی لا یه اسم جنوبیه؟ منم کاملا موافقم همه ی آهنگای احسان دوست داشتنین و هر کدوم برام یه خاطره است

    • مریم

      واقعا احسان حیف شدی با این زنی که گرفتی

      پاسخ ها

      • صدف

        مهم‏ ‏عشق‏ ‏به‏ ‏همدیگس‏ ‏که‏ ‏دارن.‏ ‏به‏ ‏جای‏ ‏این‏ ‏حرفا‏ ‏بهشون‏ ‏تبریک‏ ‏بگو.‏ ‏آفففففففرین...

      • اتوسا

        اخه به تو چه ربطی داره

      • بدون نام

        اخه کسی از تو نطرخواست همین کارا رو میکنین که زندگی مردم رو می پاشین

      • فاخته

        کی نظر تورو پرسید حتما منتظر بودی بیاد تورو بگیره مهم اینه که همدیگرو دوست دارن

    • رها

      بچه ها همه لطفا توجه کنید:
      این (رهــــا) جان با من فرق می کنه ها
      لطفا ما رو با هم اشتباه نگبرید.
      ممنون از توجهتون

      پاسخ ها

      • Eli

        من مشکلی با احسان نداشتم اما وقتی نظرشو درباره چاووشی جان گفت یکم ازش بدم امد. به نظرم فقط باید نظرشو در مورد خواننده هایی که دوست داشت میگفت و حرفی از محسن نمیزد
        آخه ازش نپرسیدن که کدوم خواننده رو نمی پسندی که نظرشو گفته

      • رها

        الی جان ازش درباره ی آقای چاووشی پرسیدن اونم نگفته ازش بدم میاد فقط گفته نمیتونه باهاش ارتباط برقرار کنه یعنی سبک خوندنشون باهم فرق می کنه فقط همین.
        در ضمن عزیزم هرکسی سلیقه ای داره و باید بهش احترام گذاشت همونطور که من به سلیقه ی تو احترام می ذارم.
        اگه همه یه سلیقه داشتند که نمی شد.
        اصلا من واقعا نمی دونم این دعواها برا چیه؟
        توام ناراحت نباش عزیزم
        هردو خواننده بین طرفداراشون خوب و محبوبند گلم.

      • Eli

        رها جان تو کدوم رها هستی؟
        رها اولی یا به قول محسن رها 2؟
        مرسی از اظهار نظرت. اما من عاشق محسن و صدا و آهنگاشم

      • رها

        الی جان من همونم که کمتر نظر گذاشتم.
        همون که این نظرات رو نوشته
        شناختی؟؟؟
        من به علایق تو احترام می ذارم و امیدوارم خواننده ی محبوبت همیشه در حال پیشرفت باشه
        موفق باشی عزیزم

      • Eli

        سلام رها جون
        نمیدونم چرا مهرت به دلم نشسته. شاید چون تو این سایت همه به بی ادبی تمام به هم میتوپن
        مرسی از نظرت

      • رها

        خواهش می کنم الی جون
        دل به دل راه داره عزیزم.
        بازم تو سایت نظر بده .

      • صدف

        الی‏ ‏جان‏ ‏چرا‏ ‏میگی‏ ‏همه‏ ‏بی‏ ‏ادبن؟؟؟؟؟؟

      • Eli

        ببخشید صدف جون
        منظورم از همه اکثریت بود. قصدم توهین به شما نبود

      • فاخته

        شما قسمت آخر مصاحبه رو بخونی متوجه میشی که ازش پرسیدن

    • MOHSEN

      خب عزیز شما رهای 2باش.

      پاسخ ها

      • رها

        سلام محسن
        طرز نوشتن اسم ها با هم فرق می کنه فقط کمی باید دقت کرد و تفاوت قائل شد بینشون.

    • تقی

      آقا دنیا فقط ایرج

    • mohammad

      عشق است استاد شهرام شکوهی فقط

    • behi

      طرفداراي آقاي چاوشي خيلي بي منطق واحساسي هستند به عقيده من درك درستي از موسيقي ندارن .از محسن يگانه تا صفاريان وخواجه اميري همه يه جور حرف در مورد چاوشي ميزنن كه اگه منطقي باشيد و بي تعصب كارهاشو گوش بديد مي فهميد آقاي چاوشي هيچ حرفي براي گفتن نداره،شما هم با حرفاتون در مورد هنرمنداي واقعي نميتونيد شخصيتشون رو تخريب كنيد

    • رز

      بچه ها قبول کنید صداش عالیه. اینقد به هم نپرید.

      پاسخ ها

      • arash

        خيلي عاليه

    • هاجر

      به نظر من یکی از ماندگار ترین کارهای احسان اهنگ هرچی ارزوی خوبه هستش
      من اون روزایی که این کار پخش شد شبانه روز گوش میدادم.هروقت هنوز دلم میگیره این اهنگشو گوش میکنم

    • پریسا

      ای بابا حالا اونا صداشون خوبه یا بده به ما چه من که از شنیدن صدای هر دوشون کیف میکنم و از همه آهنگاشون خاطره دارم بجای این که طرفتونو بکوبید بهش اعتبار بدید

    • شیدا

      این چه وضعشه یه مصاحبه کرد به محسن چاووشی و محسن یگانه و حمید عسگری و احسان علیخانی و ...
      توهین کرد یعنی چی اخه؟

      پاسخ ها

      • محبوبه

        والله منم همين روميگم اگه خوشت نمياد ازاين افرادچراتوهين ميكني كه باعث بشه ماها هم به جون هم بيوفتيم

      • narges-a

        شیدا تو اصلا مصاحبه رو خوندی که نظر میدی؟
        ایشون به هیچ کس توهین نمیکنه تازه به احسان علیخانی گفته مجری توانا من نمیدونم به نظر شما این توهینه

    • Nashenas

      Suate rolexesh 30 milion tomane

      پاسخ ها

      • مهتاب

        هاااااااااااا....‏ ‏۳۰‏ ‏میلیارد‏ ‏تومن‏!‏!!اصلا‏ ‏گیرم‏ ‏که‏ ‏همینطوری‏ ‏باشه.‏ ‏به‏ ‏منو‏ ‏شما‏ ‏چه؟؟؟‏ ‏زحمت‏ ‏کشیده‏ ‏داره‏ ‏مزد‏ ‏زحمتشو‏ ‏میبره.‏ ‏ایشالا‏ ‏که‏ ‏همیشه‏ ‏موفق‏ ‏باشه.....

    • فاطمه

      همه ساكت
      در اينكه احسان تكه هيچ بحثي نيست، پس خواهشا ديگه تمومش كنيد .
      اونايي هم كه خوششمون نمياد اصلا واسه چي خوندن
      والااااا

      پاسخ ها

      • ata

        درسته که احسان صداش خوبه ولی نه تکه نه سبک جدیدی داره . سبک جدید میخوای شهرام شکوهی

      • مبینا

        فاطمه جوووووووون باهات موافقم واقعا صدای احسان تکه.اگه شماها مخالف احسانید چرا میاید نظر میذارید؟
        هان هان هان هان.....

      • فاخته

        این شهرام شکوهی زور میزنه تا صدا از تو گلوش در بیاد چیه بابا فقط احسانو عشقه

    • ویکتوریا

      هه من الان دارم عکسارو نگاه میکنم!اشتباه نکنین خانومشون تو این عکس بد افتادن اگه مجله ایده آل رو ببینین خیلی خوشگلن:)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره‏ ‏.‏ ‏منم‏ ‏‏دیدمشون..‏ایشالا‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏پای‏ ‏هم‏ ‏پیر‏ ‏شن‏ ‏و‏ ‏خوشبخت‏ ‏شن...

    • بهنام

      چقدر کودکانه بحث می کنید.سر چه چیزهایی!!

    • بهاره

      سلام بر شما طرفداران خواننده ی عزیز کشورمون...
      من عاشق احسانم جدا که خیلی صداش خوبه.اما اول استاد محمد اصفهانی عزیز بعد احسان عزیز

      پاسخ ها

      • شیدا

        اره واقعا جدا که هیچکی به گرد پای دکتر هم نمیرسه حتی احسان!!!!!!!!!!

      • narges

        منم قبول دارم اقای اصفهانی عالی هستن و خود اقای خواجه امیری گفتن که من از ایشون الگو گرفتم ولی در حال حاضر اقای خواجه امیری بهترن چون اقای اصفهانی کم کار شدن

      • فاخته

        صدای دکتر اصفهانی خاطره بچگی های منه بخصوص آلبوم فاصله ها ولی هر گلی یه بویی داره احسان عشقمه

    • kami

      انشالله که خوشبخت بشن
      واقعا صداش تکه و هم سبکش و مطمئنا از خیلی ها بهتر میخونه

    • الیکا

      فقط و فقط احسان.بی دلیل بهترین خواننده سال90 نشد.20میلیون طرفدار و کشته مرده داره.قیافه همسر باشخصیتشونم به کسی مربوط نیست.امیدوارم احسان به این سایت سرنزنه چون ناراحت میشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الیکا جووون موافقم

      • فاخته

        می دونستین اسم خواهر احسان الیکاست؟ خیلی خوشگله عین داداش و زن داداشش

    • ata

      خواننده هنرمند و با استعداد میخوای . شهرام شکوهی . ببین چه جوری موسیقی ایرانی رو با موسیقی اسپانیایی تلفیق کرده. صداش هم که محشره . البته این حرفارو کسی درک میکنه که از موسیقی یه کم سردر بیاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سبک ‏فلامینگو‏ ....‏ ‏ولی‏ ‏خدایی‏ ‏احسان‏ ‏هم‏ ‏خیلی‏ ‏خوبه.‏ ‏هم‏ ‏پیانیسته‏ ‏هم‏ ‏ساز‏ ‏های‏ ‏دیگه‏ ‏رو‏ ‏هم‏ ‏میزنه.‏ ‏وقتی‏ ‏از‏ ۱۵/۱۶سالگی‏ ‏کار‏ ‏تنظیم‏ ‏آهنگای‏ ‏باباش‏ ‏و‏ ‏آهنگای‏ ‏دیگه‏ ‏رو‏ ‏انجام‏ ‏بده‏ ‏یعنی‏ ‏واقعا‏ ‏هنرمنده.‏ ‏من‏ ‏خودم‏ ‏پیانیستم‏ ‏و‏ ‏میدونم‏ ‏که‏ ‏موزیسین‏ ‏بودن‏ ‏اصلا‏ ‏کار‏ ‏آسونی‏ ‏نیس....

      • فاخته

        احسان از پنج سالگی ویالن می زده اصلا نمیشه هنر موسیقسشو با این شهرام شکوهی مقایسه کرد

    • صدف

      طرفدارای‏ ‏عزیز‏ ‏و‏ ‏محترم‏ ‏آقای‏ ‏چاووشی‏ ‏عزیز..‏ ‏چرا‏ ‏حرف‏ ‏احسان‏ ‏جونو‏ ‏بد‏ ‏برداشت‏ ‏کردین؟‏ ‏آقااحسان‏ ‏فقط‏ ‏گفت‏ ‏که‏ ‏نمیتونه‏ ‏آقای‏ ‏چاووشیو‏ ‏درک‏ ‏کنه‏ ‏که‏ ‏اون‏ ‏هم‏ ‏فقط‏ ‏به‏ ‏این‏ ‏دلیله‏ ‏که‏ ‏خدا‏ ‏هیچکس‏ ‏رو‏ ‏با‏ ‏یه‏ ‏شخصیت‏ ‏و‏ ‏یه‏ ‏جور‏ ‏نیافریده‏ ‏و‏ ‏شخصیت‏ ‏همه‏ ‏آدما‏ ‏روی‏ ‏زمین‏ ‏باهم‏ ‏فر‏ ق‏ ‏میکنه‏ ‏و‏ ‏حتی‏ ‏اگه‏ ‏دو‏ ‏نفر‏ ‏خیلی‏ ‏هم‏ ‏به‏ ‏همدیگه‏ ‏شبیه‏ ‏باشن‏ ‏ولی‏ ‏بازم‏ ‏صددرصد‏ ‏شخصیتشون‏ ‏مثه‏ ‏هم‏ ‏نیس‏ ‏و‏ ‏یه‏ ‏تفاوتایی‏ ‏دارن.‏ ‏همچنین‏ ‏تو‏ ‏نمیتونی‏ ‏یه‏ ‏نفرو‏ ‏تو‏ ‏دنیا‏ ‏پیدا‏ ‏کنی‏ ‏که‏ ‏همه‏ ‏جور‏ ‏آدم‏ ‏با‏ ‏همه‏ ‏نوع‏ ‏شخصیتی‏ ‏رو‏ ‏درک‏ ‏میکنه‏ ‏و‏ ‏میفهمه‏ .‏ ‏درضمن‏ ‏اینو‏ ‏هم‏ ‏بگم‏ ‏که‏ ‏وجود‏ ‏شخصیت‏ ‏های‏ ‏مختلفه‏ ‏که‏ ‏سلیقه‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏علایق‏ ‏مختلف‏ ‏رو‏ ‏بجود‏ ‏میاره‏ ‏پس‏ ‏باید‏ ‏یاد‏ ‏بگیریم‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏شخصیت‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏سلیقه‏ ‏ها‏ ‏احترام‏ ‏بذاریم....‏ ‏امیدوارم‏ ‏که‏ ‏خواننده‏ ‏های‏ ‏این‏ ‏نظر‏ ‏به‏ ‏منطق‏ ‏خودشون‏ ‏رجوع‏ ‏کنن‏ ‏و‏ ‏ببینن‏ ‏که‏ ‏حرف‏ ‏من‏ ‏منطقیه‏ ‏واین‏ ‏دعواهای‏ ‏الکی‏ ‏و‏ ‏بچگانه‏ ‏رو‏ ‏کنار‏ ‏بگذارن.‏

    • Azi

      در هر صورت آقا احسان عالیه.من خیلی صدا و آهنگاشو دوست دارم و با رها جون موافقم.

    • ميلاد

      آقاي خواجه اميري اولين نفري نيست كه چاووشي رو دوس نداره خيلياي ديگه هم هستن و دليلش اينه كه توانايي مقابله با واقعيت رو ندارن و چون آقاي خواجه اميري واقعا مغرورن نمي تونن ببينن يكي انقد محبوب باشه و درك نمي كنن.. مثل چاووشي دنيا نداره پس افتخار كنين كه هم طنشين و يكم با جنبه باشين و قبول كنين كه چاووشي خيلي پر طرفدارتره اينو من نمي گم هر سال آماره رسانه هاي مجازي ميگه..
      به اميد 13

      پاسخ ها

      • سام

        میلاد‏ ‏جان‏ ‏فکر‏ ‏کنم‏ ‏که‏ ‏نظر‏ ‏صدف‏ ‏عزیز‏ ‏رو‏ ‏نخوندی‏ ‏که‏ ‏هنوز‏ ‏نمیخوای‏ ‏این‏ ‏دعوای‏ ‏الکی‏ ‏و‏ ‏بچگانه‏ ‏رو‏ ‏کنار‏ ‏بذاری‏ ‏و‏‏ ‏منطقی‏ ‏فکر‏ ‏کنی‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏سلیقه‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏شخصیت‏ ‏ها‏ ‏احترام‏ ‏بذاری. ‏

      • بدون نام

        میلاد موفقم احسان سوسول حسودهم است مغرور حسود

    • اي بابا

      شماها كار و زندگي ندارين سر يه سري آدم به جون هم ميوفتين ! اونا دارن زندگيشون رو ميكنن و شما عصابتون رو فقط خورد مي كنين....

    • بدون نام

      این مجله ایده ال سردبیرش فک و فامیله خواجه امیریه
      تنها نظرسنجی که خواجه امیری تو عمرش اول شده تو این ایده اله مگر نه چاوشی همیشه اول بوده تو هر نظرسنجی و فروش البوم
      دیگه بزرگترین نظرسنجی نظرسنجی شبکه ایرانیان بود که یه میلیون شرکت کردن و چاوشی با اختلاف اول شد خود رضا رشیدپور گفت با اینکه با خواجه امیری رفاقت بیشتری دارم ولی خوب چاوشی با اختلاف زیادی اول شد
      فروش البوم هم که حرفشو نزنیم هر 4 البوم چاوشی پرفروشترین البوم سال های 87 و 88 و 89 و 90 شدن ولی خواجه امیری فقط سال 86 تونست پرفروشترین البوم سال شه و دو البوم بعدش رو هم نصف یکی از البومای چاوشی هم نفروخت تازه با کلی استفاده از رانت تلویزیون و تیتراژ خونی
      راستی برترین ها شما ارتباطی با مجله ایده ال دارید ؟ اگه دارید بگید کمتر پارتی بازی و رفیق بازی کنن تو مجلشون هر کی باهاشون خوبه میبرن عرش هر کی هم به پیشنهادشون جواب منفی بده سریع میان بر علیهش کلی مطلب مینویسن
      همین احسان خواجه امیری دو سال پیش تو نظرسنجیش که البته اهمیتی هم نداره تو ده خواننده هم قرارش ندادن سال بعدش اومدن اولش کردن!!!
      حتی بزرگترین خواننده های اونور اب هم از محسن چاوشی تعریف کردن
      راستی اینم بگم من که هر روز برترین ها رو حداقل 20 بار چک میکنم و اولین سایتی که هر روز چک میکنم برترین هاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        b tedade (-) haee k gerefti nega kon... hesabe kar dastet biad!!!

      • narges

        زرشک برو بابا کدوم نظر سنجی چاوشی اول شده با اون صداش مثه پیر مردا میمونه

      • فاخته

        بابا چاووشی اولش غیرمجاز خوند همه فکر کردن چه خبره بیاید ازش طرفداری کنیم قهرمان بشه و گرنه خودشونم می دونستن احسان صداش قشنگتره

    • بدون نام

      احسااااااااااااااااااااااان جووووووووووووونم عاشقتم
      واقعا که حقته بهترین خواننده ی ایران باشی

    • امیری

      تازه فهمیدم که راحت میشه با احساسات ایرانیها بازی کرد
      احسان خواجه امیری نظر شخصیش رو گفت لزومی نداره که من یا دوستان دیگه ناراحت بشن نظر ایشان یا هیچ فرد دیگه ای نمیتونه از علاقه من به چاووشی کم کنه یا من رو وادار کنه که آهنگ های آقای خواجه امیری رو گوش بدم .
      پس انرژی بیهوده نزارید برای بحث های بی سرو ته و جواب من روهم ندید چون دیگه برای این مطلب نظری ندارم .

    • پونه

      به نظر من هم هم محتوای شعر های احسان خوبه هم صدا و اهنگاش دلنشین و ارامش بخشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        bebakhshid Pouneh jun.. khastam + bedam dastam raft ru manfi... sharmande

      • بدون نام

        اون‏ ‏موقع‏ ‏با‏ ‏کامپیوتر‏ ‏بودم،‏ ‏الان‏ ‏با‏ ‏موبایلم...‏‏ ‏چون‏ ‏کامپیوترم‏ ‏فونت‏ ‏فارسی‏ ‏نداره‏ ‏مجبور‏ ‏شدم‏ ‏انگلیسی‏ ‏بنویسم.....‏یادت‏ ‏باشه‏ ‏من‏ ‏۲تا‏ ‏+‏ ‏دادم‏ ‏بهت.....‏ ‏دوباره‏ ‏ب‏ ‏خاطر‏ ‏اون‏ ‏اشتباهی‏ ‏ک‏ ‏کردم‏ ‏عذر‏ ‏میخوام

    • مینا

      واقعاکه... بس کنیداین کارارو درزمینه ی موسیقی هرکس سلیقه ای داره وسلیقه ی بعضی ها محسن چاوشی و بعضی ها احسان خواجه امیری رو می پسنده حالا شما این طوری مثل موش وگربه به جون هم اوفتادین که چی؟؟؟؟احسان جان فقط نظرشو داده بهتر از اینه که بیاد الکی تعریف کنه در ضمن احسان جان نمونه ی کامل یک خواننده ی موفقه

    • arvin

      akhe chera bahs mikonin azizanam hameye ma midonim k ehsan khaje amiri az mohsen joon behtar mikhone.....har doshonam tarafdaraye khodeshono daran................vali hich nemishe ehsano ba mohsen joon moqayese kard chon sabkeshon baham dg dargh mikone

    • Ali

      alan daghighan in bahsa sare chie
      inghadr sare masaele bikhod bahs nakonid
      heif az vaghteton nist

    • hadi

      اوووووووووووووووووووووووووووو.چقد نظر. همش جنگ و دعوا بود. همش تقصیر این ناشناسه هست D . مشکوک میزنه. همرو به جون هم انداخته.اگه مردی خودتو معرفی کن.اگرهم نامردی(زنی) معرفی نکن.!!!!!!!!!!!!!DD

    • تینا

      حالا به ما چه که برای چی با احسان ازدواج کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی مجبورت نکرده مجله رو بخونی

    • مهدی

      تیتراژ خوان صدا و سیما! اصلا در حدی نیستی که بخوای اسم مقدس استاد چاوشی رو به زبون بیاری!
      دیگه هیچی ازت گوش نمیدم. هرچند قبلنم زیاد گوش نمی دادم.

      پاسخ ها

      • نهال

        کی مقدسه؟؟؟
        محسن چاووشی
        من با حرف خواجه امیری کاری ندارم ولی واقعا ببین تعصب کورکورانه به کجا کشوندتت که داری میگی چاووشی مقدس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        لطفا کلمه ی مقدس رو به جاش به کار ببرید و خرابش نکنید.
        براتون متاسفم.

      • narges-a

        برو بابا چیه حسودیت میشه چاوشی رو را ندادن تلویزیون خواننده ی غیر مجاز به درد نخور
        چاوشی مقدسه اوغ حالم بهم خورد

      • بدون نام

        مهدی جان فدات بشم حرفت حق

      • فاخته

        نکنه چاووشی رو میپرستی؟ یا خدا اینا دیگه کین

    • ramin

      مهدی چاوششششششی استاد درست!ولی فکرنکنم بتونه تواوج خوندن به گردپای احسان برسه.....ببین تواوج چه تحریرایی میزنه.....ادم حال میاد...سالارعقیلیم تیتراژخونده ارزشش وهنرش پایینه؟بودرباره موسیقی تحقیق کن ببین خواننده باید چه چیزایی داششته باشه...چاوشی انگارازخواب بیدارشده رفته کاراشو ضبط کرده......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو اهنگ نفرین استاد چاووشی کل احسان خوجوری رو میخره

    • niloufar

      harkasi jaygahe khodesho dare shoghle mamane man torie k ba in adama saro kar dare b ghole on kasio k dust dari ch khanande che bazigar rabete doradpr behtare ta bebinish.man ehsano dust dashtam sedash ahangash o hamechizesho vali az rozi k mamanam rajebesh sohbat kard to ejraei k baham bodan az shakhsiatesh badam omad vali hanozam ahangasho dust daram o hamishe gosh mikonam.ina hame dora dor khoban bikhod nagin chavoshi in on hame yekian

    • علی

      به نظر من اخسان صداش جالب هم نیست چون تو کنسرت وقتی زنده می خونه هیچ شباهتی به صداش در آلبوماش نداره و صدا بردارا صداش رو با کامپیوتر درست می کنند.نه که احسان این جوری باشه ها اکثر خواننده پاپ ها همینجورین.

      پاسخ ها

      • رامین

        راجب هر چی نظر میدین فقط اسم اجرای زنشو نیارین که احسان خواجه امیری در حال حاضر و به گفته ی خیلی از کارشناسان بهترین اجرای زنده رو داره از بین همه اگه فیلم های کنسرتی که تو نت و اون کنسرت 86 که CD اورجینالش هست تو بازار بخرید ببینید متوجه میشید.

      • narges-a

        تو اصلا کنسرتش رفتی؟
        مطمئنم نرفتی اتفاقا کسی که صداش عین صدای تو البومشه فقط اقای خواجه امیری هست و تو هم احتمالا این کلیپ هایی که مردم فیلم گرفتن رو دیدی و داری نظر میدی

    • رامین

      طرفدارای احسان اصلا در شان و فرهنگشون نیست که بخوان دم خور و هم بحث شماها بشن شماها برید توی همون سایتای موسیقی با طرفدارای خواننده های که به خواننده خودتون بخوره همه چیش و طرفداراش
      احسان خواجه امیری بحث با همه ی خوانندگان پاپ دیگه فرق داره چه از لحاظ سبکی که کار میکنه و چه از لحاظ شخصیت و رفتار و....
      چاووشی و امثال اون خیلی خیلی کوچیک ترن که بخوان با احسان خواجه امیری مقایسه یا هم ردیف بشن عزیزان من.
      احسان خواجه امیری موسیقی توی خونشه از 4 سالگی شروع کرده موسیقی رو پیش اساتید 10 سالگی اهنگسازی میکرده و موسیقی متن و البوم میساخته کدورم یکی از خواننگان امروزی اینجورن همه تازه تازه 5 ساله فهمیدن موسیقی چیه اومدن و یه مجوز بعد از 10 سال غیر مجازی گرفتن اونم با اون اثارشون حلا میخوان بیان با احسان مقایشه بشن توی سایتای موسیقی همیشه یه بحث و دعوایی هست بین طرفدارا که یه پاشم همیشه طرفدارای چاوشیه که میان الکی و بیخود به اون پستی که بهشون ربطی نداره جوو خراب میکنن ولی هیچ وقت طرفدارای احسان تا حالا اینجور نبوده و ندیدم هیچ کجا چون فرهنگ و روشن فکرن خیلی.
      از نظر طرفدارم اصلا بحثی روش نیست چاووشی 1 در صد احسانم طرفدار نداره من فقط دیدم چاووشی توی اینترنت یه تعداد طرفدار داره و فقط همیشه بازخورد های همه چیشو توی اینترنت میبینم و بیرون اصلا ندیدم کسی اسم یا ببینم اثارشو گوش کنن یا چیزی بگن
      اونقد که تو ایران طرفدار داره احسان 2 برابرش خارج از کشور داره طرفدار اینو از کنسرتای توی خارج از کشوری که تا حالا گذاشته مشخص شده سالن های 6 هزار نفری که 1 هقته قبل از کنسرت تمامیش فروش میرن توی ایرانم که دیگه همه دیدن رکورد فروش بلیط برج میلاد دست احسانه همین ابان 90 که 3 روز بودش دو سانس ساعت 10 صبح 2 هفته قبلش شروع شد فروش اینترتنی بلیظش به فرداش ساعت 9 شب تمامی بلیط های 6 سانسش توم شد خب حالا شما کدوم خواننده رو سراغ دارین کمه اینجور باشه.این تازه یکی از توانایی های احسانه زاجب طرفدار و محبوبیتش بود.
      احسان خواجه امیری زمین تا اسمون از همه لحاظ فرق داره با چاووشی و....همه هم اینو میدونن
      الانم توی این مصاحبه فقط نظرشو گفته و گفته علاقه ای به کارای محسن چاووشی ندارم که معتقدم من هم احسان هم طرفداراش هیچکدوم اصلا علاقه ای به کارهای چاووشی و بقیه نداشته باشن چون مخاطبان و طرفدارای احسان خیلی سخت پسندن و کارای سطح بالا رو تایید و علاقه دارن و خود من اینجورم و خیلی های دیگه که علاقه ای به گوش دادن اثار این جور خواننده ها نداریم و فقط احسان خواجه امیری و گوش و حمایت میکنیم
      راجب اون نظر سنجی ها هم که هی دم ازشون میزنیت باید بگم که هیچ کدومشونو هیچکی قبول نداره چون دست میبرن توشون و عادلانه اصلا نیستش خود احسانم توی یکی از مصاحبه هاش گفته بود که قبول نداره معمولا اینارو اون نظر سنجی درسته که هفته به هفته شماره به شماره از نتایج ارا مردم رو در جریان بذاره و ببینن مردم چطوره دقیقا مثل نظر سنجیه ایده ال که 1 سال هر هر هفته و هر شماره نتایج اعلام میشد و مردم نظ میدادن اونم عادلانه.نه اینکه نظر سنجی هایی که خیلی هم افتخار میکنید بهشون هرجام میرید هی میگیت توی فلان نظر سنجی اول شدیم که اصلا معلوم نیست چه نظر سنجیه کیه صاحابش چطور باید شرکت کنن مردم بدون هیچ اطلاع رسانی میبینی بعد از 1 ماه چاووشی اول میشه اونم با تعداد ارای زیاد خوب هیچ کس قبول نداره این چیزارو اون نظر سنجیه ایرانیان هم که تا الان پیش خودتون افتخاریه که هیچم قبولش ندارم احسان خواجه امیری تا 2 روز قبل اعلام نتایج اول بود با اختلاف زیاد که یهو دیدم 2 روز بعدش چاووشی اول شد واقعا همه تعجبشون اومد و خیلی واضح و مشخص بود که دستکاری شده نتایج این 1 نمونشه خیلی های دیگم هستن بخوام نام ببرم.
      یه خورده فرهنگتونو ببرین بالا این کارا یعنی چی با این کارا فقط خوانندتونو کوچیک میکنید و میبریت زیر سوال شماها

      پاسخ ها

      • Sadaf

        vvaaaayyy ramin ... ali bud.. ba inke nazret kheyli tulani bud vali hamasho khundam o ba har kalamash hal kardam... ba hameye nazare ghashanget movafegham.kheyli khoshalam k hanuzam adamaye fahmide o ba hali tu in site peyda mishan... albate tu in safhe manzuram bud.... (+)

      • Sadaf

        dar zemn, ye hamchin adame fahmide ei mese shoma layeghe sad ha milyooon + hast... vali heyf k 1i bishtar nemishe

    • رامین

      اصلا چاوشی و امثال اون در حدی نیستن که بخوان با احسان خواجه امیری هم ردیف یا قیاس بشن.چاووشی رو باید مثلا با یگانه.فرزین.عسگری.فلاحی و..... هم ردیف کرد.
      احسان خواجه امیری با موسیقی بزرگ شده توی اهنگاش همه ی خوانندگان رو بذارید سر هم نمیتونن یکی از اوج های اهنگ های احسانو با اون قدرت و گام بالا بخونن و.احسان یه صدایه تک و اسمانی داره که من معتقدم خداوند مثلش هر 1000 سال یکم بار ممکنه خلق کنه.
      درست نیست اصلا سبک احسان کجاش به چاووشی میخوره اصلا شما به من بگیت کدوم اهنگاشون اصلا نوع و سبک خوندن و ژانری که دارن احسان پاپ سنتی کار میکنه اقای چاووشی اصلا چه میدونه سنتی چیه اصلا تو عمرش ردیف اوازی به گوشش خورده احسان 6 سالگی ردیف تمامی ردیف های اوازی رو حفظ بوده و کار کرده.
      من دیده بودم طرفدارای چاووشی با طرفدارای دیگر خوانندها جر و بحثی کنن اما با طرفدارای احسان نه چون خودشونم میدونن احسان خواجه امیری یه چیز دیگست و خیلی زوده که بخوان بهش برسن یا رقابتی کنن باهاش.

      پاسخ ها

      • تینا

        دلتون رو با این حرفا خوش نکنین چه کار کنین؟

      • بدون نام

        اخ رامین جون بی مخ البوم من ان سیزدم استاد چاووشی رو شنیدی چرت میگی

    • مهدی

      رامین حرفات خیلی خنده دار بود بقول دکتر شریعتی اگه میخوای یه چیزی رو نابود کنی ازش بد دفاع کن هر چند این تیتراژ خوان خودش به کلی نابود شده چند ساله. فقط این دو تا نکته رو داشته باش:

      1. اینکه یه نفر چند سال موسیقی کار کرده مزیتی نداره. خب وقتی پدری مثل استاد ایرج داره همین میشه دیگه. ولی اینقدر استعداد نداشته پیشرفت کنه. حتی با وجود این همه سال کار کردن از چاوشی بزرگ که هیچ به گرد پای یگانه هم نمی رسه. شما معلومه چقدر موسیقی می فهمی که طرفدارشی!
      2. نظرسنجی ملیونی شبکه ایرانیان اتمام حجت بود که آقای تیتراژ خوان با خواری و خفت بعد سلطان چاوشی و یگانه قرار گرفت با اختلاف 100000 تا رای! ادعا داری تقلب شده باید سند بیاری. شما اینجورین کم بیارین میگین تقلب شده. به خداوندی خدا اول شده بودین نمی گفتین! آخه طرفدارش کجا بود! همینایی هم که رای دادن از سریالا می شناختنش آخه کی گوش میکنه آهنگاشو؟
      واقعا در شان یه طرفدار آدمی به عظمت استاد چاوشی خالق ابر شاهکارهای متاسفم سنتوری و... نیست با شما بحث کنه ولی تا همین حد داشته باشید فعلا.

      پاسخ ها

      • ramin

        همش تعصبه همش.
        شما به کسی اصلا احترامی واسه طرفداراش قاعل نیست میگی و حتی حاظر نیست بیاد با طرفداراش 1 ساعت باشه و همش خودشو یه جا حبس کرده نه کنسرتی نه.....
        بعدم گفتم طرفدارای احسان خیلی با ادب و با فرهنگ تر از این حرفاست که کسایی مثل مشا دم خور بشن یه خورده درست حرف بزن منم میتونم مثل خودت باهات حرف بزنم خود محسن چاوشی ادم خیلی خوبیه و احترام سرش میشه اما طرفداراش اصلا یه تیکه فرهنگ و اداب معاشرت ندارن.
        من فقط نظر سنجیه ایرانیان رو مثال زدم خیلی هایی دیگرم هستن که اصلا قبول ندارن هیچ کدوم شما بیار ثابت کن که تقلب نشده من خودم.منم میتونم بگم احسان با 1000000000000000 اختلاف اول بود.
        من حرفمو با سند میگم دوستم تهران یه اشنایی داره که با یکی از عوامل ایرانیان دوست بوده این خبرو اون بهش گفت که احسان خواجه امیری 3 روز قبل اعلا نتیجه با اختلاف خیلی زیاد طوری که اگه تا 1 ماه دیگم ادامه داشت باز احسان اول شد بعدم یهو نمیدونم چطور بعد 3 روز احسان 3 شد واقعا دلیلش چیه اینا همه الکیه عزیز من بیخودی تعصبی نباش.
        من میگم اصلا فکرشم خنده داره که شما میای چاووشی رو با احسان نقایسه میکنی من هرچی فکر میکنم وجه تشابهی بینشوت نمیبینم.

      • بدون نام

        فقط‏ ‏میتونم‏ ‏بگم‏ ‏ب‏ ‏خاطر‏ ‏این‏ ‏درک‏ ‏و‏ ‏فهم‏‏ ‏ک‏ ‏برات‏ ‏واقعا‏ ‏متاسفم.‏
        با‏ ‏اینکه‏ ‏تو‏ ‏کوچیکتر‏ ‏از‏ ‏اونی‏ ‏ک‏ ‏بخوام‏ ‏باهات‏ ‏دهن‏ ‏ب‏ ‏دهن‏ ‏شم‏ ‏ولی‏ ‏میخواستم‏ ‏بدونی‏ ‏تو‏ ‏و‏ ‏امثال‏ ‏تو‏ ‏تو‏ ‏این
        صفحه‏ ‏هیچگونه‏ ‏جایی‏ ‏نداره.‏ ‏توهمت‏ ‏از‏ ‏حد‏ ‏معمول‏ ‏گذشته‏ ‏آقای‏ ‏محترم...‏ ‏تو‏ ‏هم‏ ‏تا‏ ‏اینجاشو‏ ‏داشته‏ ‏باش‏ ‏...

      • شکیبا

        کاملا موافقم

      • ramin

        من حرفامو از روی واقعیت میگم نه تعصبی دارم و الکی سلطان سلطان میکنم.
        هر طرفداری خوانندش واسه اون سلطانه شما چاووشی واستون سلطانه طرفدرای احسان احسان واسشون سلطانه این دیگه دلیلی نمیشه که برم پست های دیگر هنرمندارن رو با نظرات الکی و پوچ بریزم به هم و بخوان تبلیغ خوانندمو بکنم تا کی میخوایید این روشو ادامه بدید بس کنید یه خورده طرز فکر و فرهنگتونو ببرین بالا.

      • سامان

        من یه عالمه آدم می شناسم که اسم چاووشی رو نشنیدن چه برسه صدای نخراشیدشو
        همه بلا استثنا اقای خواجه امیری رو می شناسن و صداشو هم دوست دارن.
        تو برو تو توهمت باش آقا پسر

      • Elham

        مهدی جان باهات موافقم

      • کیانا

        آقا رامین تو که اینقد ادعای ادب و فرهنگ میکنی لااقل یه جوری حرف میزدی که باورمون بشه شما باادب و بافرهنگید و ما بی ادب
        واقعا براتون متاسفم

    • آرش

      احسان جان خيلي دوست دارم هميشه آهنگهاي تو رو گوش ميدم انشاالله در كنار خانمت موفق باشي

    • شکیبا

      خواجه امیری صداش خوبه کارهایی که میخونه عالیه قیافه خوبی داره اما اینکه اصلا مردمی خیلی بده !
      به امید روزی که شهرت ادموخراب نکنه!

      پاسخ ها

      • narges-a

        مگه چی کار کرده که انقد ناراحت شدی؟
        ایشون که هیچ وقت کسیو ناراحت نمیکنن

    • بدون نام

      همانطور که گفتم این خواننده تیتراژ خون فقط در نظرسنجی مجله ای به اسم ایده ال که با سردبیرش رفیقه اول و جز 3 تا میشه و بقیه نظرسنجی ها حتی تو 3 نفر اول هم نیست جالبه بدونید تو نظرسنجی یه مجله دیگه که همین شماره جدیدش اعلام شد نتایج ایشون در رتبه هفتم نظرسنجی بود

      پاسخ ها

      • neda

        مجله های دیگه اصلا فروش ندارن ایده ال جزئ پر فروش ترین هاست وقتی خوانندتون رای نمیاره جر نزننین خودتونو

    • برديا

      آقا احسان شما يه دونه باشي الباقي غير قابل دركن

    • جلیل

      بااین نوجوونهاوجوونهای درپیتی وعشق رپ فعلی کشورمون نبایدهم بیشترازین توفع داشت.یه عده آدم های بی سلیقه. وقتی صدای چاووشی روگوش میدم حالت تهوع بهم دست میده. آخرشه احسان.شعراش همه عاشقونه ست . بهترین صدارو داره .

    • نازنین

      واقعا آقا احسان صدای خوب بی دارن خیلی با احساس میخونن من که هر وقت ترانه هاشو گوش میدم تحت تاثیر قرار میگیرم.مخصوصا ترانه هرچه ارزوی خوبه مال تو......................

    • lمنيژه

      حيف نان صدونودتوماني نيست كه بخوريدوهي يقه تان رابراي اين وان پاره كنيد.

    • احمد

      احسان خواجه امیری و محسن چاووشی دوتاشون عالی اند

    • MOHSEN

      پسر:
      ما نبوديم كشتو كشتاري بوده اينجا......
      جنگيه واسه خودش:
      بزن مشت اول 1000.

      پاسخ ها

      • فاخته

        بامزه بود.

    • مریم

      سلام
      ممنون
      آقای خواجه امیری خیلی صداتونو دوست دارم
      مرسی از اینکه استقلالی هستین.

      پاسخ ها

      • رضیه

        خب معلومه همه استقلالی هادوس داشتنی انداقای خواجه امیری دیگه جای خودداره

      • فاخته

        حالا یه جنگ داریم بین استقلالی ها و پرسپولیسی ها

    • asal

      asheghe ehsane khaje amiri hastam,kheyli adam hesabiye,kheyli naze,harvaght sedasho mishnavam geryam migire,kheyli ba ahangash khatere daram,eshalla ke hamishe movafagh bashe

    • mona

      آخه به شماها چی میرسه که مثل سگ و گربه می پرید بهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • شاهین

      موناجان حق باتوئه ولی خب بلاخره باید یه جوری این همه جوون بیکار وعلاف رو با این مزخرفات مشغول کرد کاش این قدر که به این خواننده ها و بازیگرها و بازیکنان اهمیت داده می شه به معرفی وشناساندن افراد موفق علمی و المپیاددیها هم توجه می شد . به نظر من سوپراستار واقعی ، قهرمان واقعی ونابغه آنها هستند نه اینها که فقط بلدند..........

    • نوشين

      احسان جان صدات خوبه ولي پر رو نشو بعدش هم استقلالو ولش كن فقط تراكتور

      پاسخ ها

      • narges

        دوست عزیز مواظب حرف زدنت باش
        با یه فرد مثل اقایخواجه امیری اینطوری صحبت نمیکنن

    • احسان

      آخه چاوشیم صدا داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      نمیدونم چرا بعضیا دوسش دارن ولی صدا نداره
      نوشین جان کی پر رو نشه؟
      در مورد صدای محسن و احسان داری بحث میکنین؟
      حوصله دارینا

      پاسخ ها

      • بهار

        په نه په احسان صدا داره؟؟؟؟

    • هدی

      با احترام به همه ی سلیقه ها

      احسان خواجه امیری تک ستاره ی درخشان در این شب تار موسیقی ایران
      بقیه اش همه حرف مفته

      پاسخ ها

      • narges a

        به شدت باهات موافقم

      • فاخته

        موافقم در حد لالیگا

    • saeedeh

      احسان خواجه امیری صدا وسبک خاص خودش رو داره وطرفداراش از همه گروههای سنی هستند .کمتر خواننده ای هست که کارهاشو هم مادر بزرگهادوست داشته باشند هم بچه ها وهم نوه ها(مثل خانواده ما).خوشحالم که شکر خدا هم جوونه و هم با انگیزه وحالا حالا ها می تونه برامون بخونه و خاطره خلق کنه.ا قااحسان آ منتظر آلبوم جدیدت هستیم انشاا له همیشه سالم و موفق باشی.

    • سارا

      به نظر من که صدای خواجه امیری خیلی زیباست و شخصیتش در برخورد با مردم هم جالب توجه می باشد.

    • arash

      دقت كردين خواننده هايي مثل محسن يگانه صداشون خيلي خاص نيست.مثلا صداي يگانه شبيه به صداي مرتضي پاشايي هست وليييييييي صداي احسان تكه

      پاسخ ها

      • فاخته

        آقایی به نام امیر فرجام از سبک احسان تقلید کرده ولی سرپیچ گیر میکنه و صداش میندازه تو دماغش معلوم می شه داره تقلید می کنه

    • عسل

      برای جناب آقای احسان خان خواجه امیری جایگزینی نخواهد بود.....
      شما فوق العاده هستین....تبریک میگم بهتون

    • سجاد

      بمیرم واسه احسان تکه واقعا حرف نداره بخدا

    • آرش

      آهنگ قسمت رو شديدا توصيه ميكنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چاوشی قشنگ میخونه ولی احسان از همه جوانب بهتره اگه مضمون ترانه برات مهم باشه معنی حرف منو میفهمی به هر حال احسان خیلیییییییییییییییییییییییییی گل کاشته با ترانه هاش

      • narges-a

        وست عزیز این اهنگ رو اقای خواجه امیری نخوندن

      • narges a

        ببخشید اشتباه نوشتم ارش عزیز اهنگ قسمت رو اقای خواجه امیری نخوندن

      • بدون نام

        chera etefaghan aghaye khajeh amiri khundan... vaghean ham alie. boro tu google beza ahange ghesmat az Ehsan Khajeh Amiri... vasat miaratesh!!

    • فروغ

      احسان واسه صدای خودش مشهور شد نه شهرت باباش گلم یه بار به دقت ترانه هاشو گوش کن شاید ملتفت بشی

    • سارا

      صدای آقای خواجه امیری واقعا قشنگه.من که اصلا اهل موسیقی نبودم ولی از وقتی صدای ایشونو شنیدم خوشم اومد .....خانومشون خیلی بامزه اس.راستی آلبوم جدیدش کی میاد بازار؟

    • بدون نام

      ohaaaaaaaaa
      به خاطر ی خاننده چقدر کامنت گذاشتید
      چه خبره؟
      چجوری حوصلتون شد این همه متنو بخونید من که دو جملش بیشتر نخوندم

      پاسخ ها

      • فاخته

        منم دیگه حوصلم داره سر میره

    • amirali

      لطفا اخبارهای جدیدوآهنگ های خواجه امیری رابه ایمیلم ارسال کنید ممنون میشم.

    • رایکا

      هرآسمانی یک ستا ره داره که از همه بزرگ تر وپرنورتروتک ستاره ی درخشان ومحبوب وهمه چی تموم آسمان موسیقی هم احسان

      پاسخ ها

      • فاخته

        به افتخارش یه کف مرتب بزنید که حرف درست زده

    • مریم

      احسان عزیز واقعا صدات بی نظیره من با صدات زندگی میکنم

    • رها

      با نظر مریم موافقم

    • وحيد

      سلام راستش من صداي اقاي خواجه اميريو دوست دارم و همينطور شخصيت اروم ايشونو ولي با اين حرفش به محسن توهين كرد حتى اكه دركم نميكرد نميكفت بهتر بود يه كم مغرورانه بود

    • بهاره

      بابا حالا بد بخت یه چیزی ازش پرسیدن اونم راستشو گفت.ول کنین این چاوشی رودیگه.برین اهنگ "کجایی" احسانو دانلود کنین وگوش کنین.من که هر دفه میگوشم دیوونه تر میشم

    • فری

      اگه اهنگ "کجایی"احسانو نشنیدین همین الان برین دانلود کنین.شاهکاره شاهکار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فری ترانهایی که احسان میخوان اکثران فقط قافیه داره مثل=ازین ور جاده تا اور جاد ولی استاد چاووشی سراسر معنی وصدای فوق زبیا

    • فاطمه

      احسان بهترین خواننده است از این بهتر هم وجود ندارد

    • رایکا

      آهنگ وموسیقی با الف احسان شرع وبای خواجه امیری به پایان میرسه پس درنتیجه واقعا احسان تکه ومثل احسان نه تنها در ایران بلکه در هیچ جای دیگه پیدا نمیشه(بافاطمه موافقم)

    • بهار

      اره شما راست میگین احسان تکه تو حقه بازی و دروغ شماها هنوز اونو نشناختین نمیدونین چه مارموزیه همه به ظاهر خوب دیده میشن

      پاسخ ها

      • narges

        برو بابا اخه تو اصلا میشناسیش که اینارو میگی؟
        اخه تو اصلا یه بارم دیدیش؟
        مثلا اومدی تو هم یه حرفی زده باشی؟
        اه اه اه میگن گربه دستت به گوشت نمیرسید میگفت پیف پیف بو میده

    • رایکا

      شدید با نرگس موافقم رفتار اقای خواجه امیری همیسه برام الگو بوده وهست اصلا مگه متین تر وبهتر از ایشون هم پیدامیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هر چند سوالم استفهام انکاری معلومه که پیدا نمیشه!!!!!!!!!

    • رعنا

      آخه شماچرا سر این این چیزهای بیخود بحث می کنید از توهین و بی احترامی به دیگران چه نفعی می برید یه کم شخصیت هم خوب چیزیه
      هر خواننده ای طرفدار خاص خودشو داره
      خوب من هم نمیتونم با آهنگ های چاوشی ارتباط درستی برقرار کنم ولی این دلیل نمیشه که بهش توهین کنم ولی با کار های احسان خواجه امیری هم خیلی حال می کنم شما هم از این کار های بیهوده دست بردارین چون سودی ازش نمی برین

    • یک چیز خاص

      دیر رسیدید دیگه بحث تموم هم مطلب قدیمی شده هم بحث

    • سبحان

      اهنگ های احسان از همه اهنگ ها بهتره.بترکه چشم حسود

    • سبحان

      اهنگ های احسان از همه اهنگ ها بهتره.بترکه چشم حسود

    • آوا

      احسان برای من تا وقتی عزیز است که خودش را نفروشد و همیشه خود احسان ایرانی در داخل ایران و برای مردمش باشد
      مردمی که به او عشق می ورزند و دوستش دارند

      پاسخ ها

      • فاخته

        کاملا موافقم

    • fatemeh

      be nazare man kheiliam ehsan khobe kasi hagh nadare poshte saresh harf bezane hhhhhaaaa vali nabayad migoft mokhatabam nojavona nistan mage nojavona cheshone beheh bar khord

    • بهاره 2

      منم هر وقت آهنگه سلام آخر رو مي شنوم اشكم در مياد

    • نسترن

      سلام ب همه اقا احسان و همسر شون خیلی ب هم میان ایشا الله خوش بخت شن.

    • بدون نام

      فقط احسان

    • محمد سجاد شیرازی

      به نظر من اقا احسان بهترین خواننده ای
      است که تا به حال وجود داشته و خواهد
      داشت. چون من هم از تیپ ایشون خوشم میاد وهم از صداش.

      و امید وارم برای من زمان و مکان کنسرت هایش را ایمیل کنید.
      با تشکَر

      پاسخ ها

      • sb abay

        واقعا دمت گرم .

    • رایکا

      هفت آسمون واحسان

      پاسخ ها

      • sb abay

        صد اسمونواحسان .نه. هزار اسمونو احسان. بیخی

    • هدا

      بابا واقعا که خیلی حوصله دارید که سر این مسائل جر وبحث میکنید بریم به دردمون برسیم که که هیچکی غصه مارو نمیخواد بخوره

    • مهسا

      اولا درجواب افرادی که به احسان جان توهین کردن باید بگم که ادم باید واقعیت پذیر باشه گذشته ازاین احسان فقط گفت نمیتونم درکش کنم همین,دوما خیلی مصاحبه ی توپی بود احسان که هیچی عاشق لی لا جونم شدم..با ارزوی خوشبختی واسه هردوشون.....

    • afsoon

      سلام به همه هواداران احسان جوووووووووووووووون
      من عاشق احسان هستم و بنظر من صدای فوق العاده ای داره و برای من همیشه جاودان میمونه. احسان جون هرچی بگن من قبول دارم. در ضمن بهش توهین نکنید هرکسی نظر خودشو داره.
      برای احسان عزیز و خانمش آرزوی خوشبختی می کنم

    • اميد

      ببينييد هر خواننده اي يه سري طرفداراي مخصوص خودشو داره و متاسفانه تعصب يه عده باعث شد ببينيم هي دارن كوركورانه به هم توهين ميكنن تو نظرات هم ديديم.ما كي ميخوايم درست بشيم نميدونم.خود من از احسان و محسن چاوشي و يگانه و ...و از همه اون خواننده هايي كه واقعا خوب ميخونن خوشم مياد و به همشون احترام ميزارم.

    • پوریا

      عشق است احسان خوجه امیری و تمامی خواننده های پارسی زبان دنیا.

    • محسن

      انصافا هر کی قشنگ میخونه نباید زد تو ذوقش خواهشا بعد از نظر من دیگه خفه . هر ایرانی که با زبان ایران میخونه قشنگه

    • بنفشه

      ای جونم احسان صداتو عشقه خوش تیپ خیلی دوست دارم با صدات حال میکنم در حد بوندس لیگا

    • امين

      نفسمي احسان

    • مهسا

      خییییییییییییییییلی وبلاگ جالبی داری

    • ستاره

      صدای احسان خیلی قشنگو دوست داشتنیه مخصوصا تو نابرده رنج
      راستی نظرتون راجع به فرزادفرزین چیه؟ ها؟(هه هه هه )

    • SB ABAY

      خواهشا نجنگید.چرا ؟بجنگید.بهرحال که احسان اولین وبهترین وآخرینه.گفته باشم من انزلیچی ام تعصب دارم.به احسان جووووووونم توهین کنین قاطی میکنما

    • asaljojo

      بچه ها خود احسان گفته طرفداراي من قشر باهرهنگ و تحصيلكرده ان
      اينجوري حرفشو خراب نكنيد با اين فحش و بدوبيراه ها
      خودتونو كوچيك نكنيد
      بذاريد طرفداراي محسن چاوشي هرچي دوس دارن بگن
      واللا

    • تنهای خزان

      سلام ممنون از محاصبه ی خوبتون خیلی دوست داشتم با همسر اقای خواجه امیری اشنابشم موفق باشن

    • sbآبای

      نمی گم احسان بخاطرباباش احسان شده.احساش بخاطرخودش این شده که هست وصدایی داره که هرگز فراموش نمیشه.راستی بچه ها من عاشقشم ولی تاحالا کنسرتش نرفتم.هربار امد گیلان خارج از استان بودم.تنها ارزومه.برام دعاکنین

    • شیدا

      lمن که هردوتاشون دوست دارم بااحسان موافقم شادمهرحیف شد!!!!!!

      پاسخ ها

      • sb abay

        خدا کنه باعث نشن احسانم از دست بره . حیفه بخدا

    • SB ABAY

      اونایی که به احسان توهین میکنن وبه زنش یاخودش گیر میدن میشه به من بگن از نظر خودشون کی صداش خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟بعضیاکلا توهمی ان عینه نخودم همه جا هستن فکر میکنن با نظرشون که اصلا مهم نیس وعددی به حساب نمیاد واقعیت تغییر میکنه و قوزمیتا مثلا میان وجای احسانومیگیرن.
      احسان هیچ اشکالی از هیچ نظری نداره وبهتره بعضیا برن کار کنن که الکی رو کسی و زنش عیب نذارن.

      پاسخ ها

      • هانا و سما

        یعنی الان شما دچار خود بزرگ پنداری شدی؟؟ یعنی الان نظر تو خیلی خیلی تاثیر گذار و مهم بوده؟؟؟
        یعنی الان همه فقط منتظر نظر جنابعالی بودن
        بعد منظورت از جمله ی آخرت اینه: برو کار میکن مگو چیست کار....

      • SB ABAY

        شما دوتا کلا بامن مشکل دارین.من یه چی نوشتم سانسورشد.مطمینی فهمیدی یا تکرار کنم؟

      • ehsan boogh

        sbجوون همینکه دوتا بزرگو خودپندار مثه شمارو تو قاره داره براش کافیه.فکر کنم شما تازه اسطلاحه -یعنی الان تو....-_روشنیده باشین.چون همه ی جمله هاتون همین یه اسطلاحه.هه هه.توگوگل سرچ کنی چیز دیگه هم جزاین اسطلاح هست.شاید به کارتون بیاد. (:

    • sbآبای

      اقاچرا هیچکی نظر نمیده جواب بدم. خسته شدما

    • مانا

      من واقعا عاشق احسان جووووون هستم خیلی هم اهنگ هاو صداشو دیوونه وار دوست دارم و ووووووووووووووووواقعا ارزومه1بار از نزدیک فقط واسیه1ثانیه ببینمش

      پاسخ ها

      • sb

        آرزو منو گفتی مانا جون.اگه بشه چی میشه

    • SB ABAY

      بپه ها من عاشق احسانم وتا اخرین قطره ی خونم ازش طرفداری میکنم. هرجاسخن از احسان است نام خواننده های دیگرنمیدرخشد

      پاسخ ها

      • هان و سما

        مگه وسط میدون جنگی آخرین قطره ی خون ...........................
        یعنی این نظرت تو حلقم

      • sb abay

        فقط یه چیزی اگه نظر من جنگیه نمیترسین حلقتون اسیب ببینه؟خظرناکه.لطفا نظر منو قورت نده میپره تو گلوت،خفه و اذیت میشی بعد من باید دیتو بدم. نکن این کارو.

    • PORIYA

      فقط میگم دوست دارم

      پاسخ ها

      • هانا و سما

        خیلی ممنون از ابراز علاقتون، یعنی احسان فقط منتظر بود تو دوسش داشته باشی، الان دیگه خیلی خوشحاله داره پرواز میکنه
        نگاش کن تو آسمون داره بای بای میکنه

      • ehsan boogh

        خیلی ممنون از اینکه مثلا سعی کردین یه خودی نشون بدینو مثلا دلتونو خوش کنین یکی رو ضایع کردین. یعنی اقا پوریا فقط بخاطرنظر شما اقا احسانو دوسداره.یعنی الان منتظر بود شما دوتا جوابشو بدین/!یعنی الان دارین پرواز میکنین و خیلی خوشحالین که مثلا یکی رو خیط کردین؟!میبینم شما دوتارو اون بالا از ذوق پرپر میزنین مبارک باشه

    • مازیار

      احسان جان امیدوارم روزی باهات همکاری کنم

    • دی دی

      خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جالب بود عاشقشم

    • فائقه

      احساس میکنم اهنگاش با دلم ارتباط دارن

    • sbآبای

      آخ دلم لک زده واس دعوا جان من میاین؟

    • نوشين

      بنظرمن ذهن هركس سبكي رو ميپسنده ما حق نداريم ب كسي توهين كنيم

      پاسخ ها

      • sb

        راس میگی خانومی.ای کاش ادمایی مثله من نفهم حرف تورو میفهمیدن.ولی خدایی احسان حقش نیس واس رک بودنش اینجوری باش برخوردشه

    • naghmeh

      اصلا صدای احسان باهیچ خواننده ای قابل مقایسه نیست صداش تکه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا تکه

    • احسان

      فقط احسان.بقیه کشکه

    • parva

      نظر من اینه که احسان خواجه امیری توی زمینه پاپ تکه!وموفقیتش ربطی به ایرج نداره

    • سپیده

      صدای احسان تکه حرف نداره*

    • بدون نام

      من اهنگ سلام اخرشو خیلی دوست میدارم. و صدای هر دوشونو دوست دارم. من خودمو محدود نمیکنم که فقط تر یه نوع صدا خوشم بیاد.

    • ehsan

      سلام صدای احسان عالیه

    • رعنا

      به نظر من احسان خارق العاده هست.اگر سایر خواننده ها سیاره باشند احسان خورشید اون هاست.

    • رعنا

      به نظر من احسان خارق العاده هست.اگر سایر خواننده ها سیاره باشند احسان خورشید اون هاست.

    • هاناوسما

      ما دو عدد ضایع هستیم.وای.دماغون خیلی سوخته.ما خیطیم.همه باید بدونن

    • مریم

      از صمیم قلبم ازدواج آقایاحسان رو تبریک میگم.
      آهنگهاش منو به اوج میرسونن ،هیچوقت از شنیدنشون خسته نمیشم.تنها باصدای احسان هستش که آرامش پیدا می کنم

    • مریم

      راستی خواستم بدونم راهی وجود داره که آقا احسان بتونن شخصا به ایمیلهای ما جواب بدن

    • حميد

      احسان صداش خوبه وگرنه خيلي هم قشنگ نميخونه اگه خيلي ادعاش ميشه يكي ازآهنگاشوبه طورزنده بخونه

      پاسخ ها

      • زهرا

        حمید خان تشریف بیارین کنسرت تا اجرای زندشونم ببینین...من و خانوادم که دیدیم و شنیدیم و بسیار لذت بردیم. پول بلیطمون هم نوش جون احسان جان و همکاراش...واقعا حلالش باشه.

    • fahime

      واقعا صدای قشنگی داره خستگی رو از تن ادم بیرون میکنه

    • آنا

      lمبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه خوش به حال زنش

    • ليلا

      براي هموطن هاي خودم متاسفم كه نميتونند براي نظر ديگران احترام قائل بشن.آقاي خواجه اميري حرف بدي در مورد آقاي چاوشي نگفته كه بعضيها شمشير رو از رو ميبندند.فقط نظرشو گفته.بياييد براي باهر مسئله اي شروع به تخريب شخصيت آدما نكنيم.

    • علیرضا

      مرسی که استقلالی هستی احسان جان
      من مست صداتم

    • mohsen

      salam faghat mitunam begam divunatam ehsan jun.kheyli dust daram biyam konsertet vali nemishe chandbaram khastam biyam ke sari bilitesh tamum shod.omidvaram be hamin zudi biyam.asheghetam ehsan jun

    • سها

      احسان واقعا يك خواننده ي درجه ك يكه

    • sina

      احسان= استاد عاشق
      احسان= بی نظیر
      احسان= رفیق بی همتا
      احسان= آرامش و عشق

    • sina

      البته آقا احسان 5 سال از من کوچیکترند ولی با این حال بزرگ ما هستند و من خیلی خیلی ارادت دارم خدمتشون
      و اینکه میگم احسان= رفیق بی همتا به خاطر همین ارادت هست که خودمو قاطیه دوستاشون جا میزنم.

    • sina

      البته آقا احسان 5 سال از من کوچیکترند ولی با این حال بزرگ ما هستند و من خیلی خیلی ارادت دارم خدمتشون
      و اینکه میگم احسان= رفیق بی همتا به خاطر همین ارادت هست که خودمو قاطیه دوستاشون جا میزنم.

    • مینا

      میدونید فرق احسان با خواننده های دیگه چیه ؟ این که یه دونه است.
      راستی یه سوالی از مخاطب ها داشتم میدونید در عروسی احسان خودش خونده یا رضا صادقی و یا کسای دیگه ؟

      خواهش می کنم اگه می دونی بگو رهاجون.

    • بدون نام

      احسان خواجه امیری *سلطان ارامش و عشق .*****************

    • نسیم

      من یکی از طرفداران احسان جان هستم.وتمام آهنگای ایشون ودارم وازشنیدنشون لذت میبرم.موفق باشید.دوووووووووووسسسسسستووووون دارم.

    • زهرا

      سلام احسان ولیلی برای 2تانون ارزوی موفقیت دارم ولی اقا کامی با نظر شما درباره چاوشی موافقم

    • مریم

      هر خواننده ای ی سبک کار داره به نظر من چه محسن چه احسان جعشون عالین

    • مریم

      هر خواننده ای ی سبک کار داره به نظر من چه احسان چه محسن جفتشون عالین و حرف ندارن من طرفدار خواننده های پاپ هسم همشونو دوس دارم

    • النا

      احسان خواجه امیری سلطا صداست از نظر من صدای فوق العاده ایه داره من که یکی از طرفدارای پرو پاقرصسشم

    • amir

      احسان صدای فوق العاده ای داره .فقط آهنگ های احسان گوش میکنم به من آرامش میده.

    • یه دوست

      سلام
      اول خودمو معرفی کنم:
      من هم متولد 7 آبان هستم(-:
      آبانی هارو هم خیلی دوست دارم چون آدمای موفقی هستن و به هر چی بخوان میرسن
      من از وقتی که شروع کردم به گوش کردن آهنگ و درک موسیقی با صدای آقای خواجه امیری آشنا شدم
      صدای ایشون فوق العاده است ....
      سبک خوندنشونو دوست دارم ....
      متن شعر هاشون هم عالیه...
      من اگر هر آهنگ ایشونو 1000000 بار هم گوش بدم خسته نمیشم و باز برام جالب و قشنگ و جدیده...
      شعر هاشون مختص یه سری نوجوون و جوون نیست که هیچی از شعر و موسیقی نمیفهمن...همه و توی همه ی سنین شعر هاشونو دوست دارن ....لااقل توی اطرافیان من که اینطوره
      به هر حال ازشون تشکر میکنم و براشون آرزوی موفقیت و خوشبختی دارم...
      سلامت و پاینده باشید....خدانگهدار

    • sajjad

      2taishun alian yeki ayeki behtar, aslan lazem nis yekio khrab konim k unyeki bekhad bere balatar

    • سونیا

      بچه ها ی سوال:
      ینی الن محسن چاوشی انقدر بزرگو پر اهمیت شده که دارین یا سلطان موسقی پاپ ایران احسان خواجه امیری مقایسش میکنین؟؟!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • یک هوادار داغ

        آی گل گفتی سونیا جون

    • بدون نام

      امیدوارم خوشبخت بشید

    • اتوسا

      خیلی اهنگاتو دوست دارم صداتم خیلی دوست دارم.کلا ادم باشخصیتی هستی.البته جای برادری.

    • زهرا

      سلام یه سوال داشتم زن اقا احسان {لیلا جون}اهل رشت ان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه فرقی میکنه

    • حسین

      فقط شادمهر و بس. بقیه برن غاز بچرونن.
      واقعا حیف شد که شادمهر رفت. اسطوره ی موسیقی پاپ ایرانی...

      پاسخ ها

      • Ehsan khajeh amiri

        فقط احسان خواجه امیری ... به افتخار اقا احسان مهربان / بزن دستو بی امان...

      • فاخته

        وااااای نظر بالایی رو واقعا خود احسان گذاشته یا خواسته جو بده که اسمشو نوشته احسان خواجه امیری؟ ولی به هر حال من که به افتخارش دست زدم

    • مهتاب

      باسلام به اقای خواجه امیری من صدای شماروخیلی دوست دارم وازشنیدن ترانه های زیبایی که میخونید واقعالذت میبرم بهتون تبریک میگم شماخواننده ی موفقی هستیدچون من هرصدا وهرترانه ای رونمی پسندم

      پاسخ ها

      • یه طرفدار

        مرسی مهتاب خانوم واقعا گل گفتی...احسان با صدا و طنین زیبایی که داره طرفداراش رو بد عادت کرده و دیگه طرفداراش به صدای متوسط و بد راضی نمیشن...واقعا همه طرفداراش بهش افتخار میکنن .

      • مهتاب

        مهتاب خانوم نظرت عالی بود عاشقتم

    • فرح

      خیلی خوب وآموزنده بودمن صدای خیلی خوب وبه موسیقی علاقه زیادی دارم اماایران نمیدونم چیکارکنم چون خانومم.

    • پریا دانشور

      آقای خواجه امیری من عاشق شما هستم همیشه هم تو کنسرت هاتون میام خیلی دوستون دارم

    • مریم

      سلام به همه؛کاش مدیراین سایت نظراتو میخوند و بعد تایید میکرد،طرفدارای گرامی خواهشا نظرتونو بگید نه اینکه توهین کنین؛باخودتتون نمیگین این توهینایی که به احسان جان میکنین ممکنه دل خیلی ازطرفداراشونوبشکنین وازرده خاطرشون کنین؛من خودم احسان خان رو الگوی زندگیم قرار دادم بزرگترین قهرمان زندگیمه وتحمل شنیدن این نظرات توهین آمیزوندارم این فقط حرف من نیست خیلی ازطرفدارای ایشون که کاراشونودنبال میکنن همین نظرودارن؛طرف صحبتم با طرفدارای احسانه که جنسشون از طلاست لطفا جواب اگه واعا هوادارین در شان شمانیست که بخواین بحث بی نتیجه کنین چون خودتون میدونین منظور احسان جان چی بوده,من خودم اصلا نمیتونم بااقای چاووشی ارتباط برقرار کنم. گوشای من فقط باصدای احسان خان عادت کرده؛
      میریت سایت لطفانظرات رواصلاح کنین اشک من یکی که با خوندن این نظرا دراومدبخدا
      "بزارخیال کنم هنوزترانه هامو میشنوی هنوز هوامو داریو هنوز صدامو میشنوی"

    • علیرضا

      حسین خواجه امیری به ترین خواننده است

    • زهرا

      بهترین خوش صدا ترین تیپ ترین و.....
      احسانه
      بهتره محسن هم هست
      تو این شکی نیست

    • بدون نام

      سلام

    • سارا

      کسی غلط میکنه از چاووشی ایراد بگیره هر کی باشه از خر بدتره!!

      پاسخ ها

      • narges a

        شما صحبتات رو برای خودت نگه دار . خوشم میاد طرفدارا چنین خواننده ای شخصیت خودشون رو با حرفاشون نشون میدن

      • بدون نام

        فدایی داری سارا جون

      • کیانا

        شما حرف نزن من تضمین میکنم کسی برات سیاه نمی پوشه

    • فاطمه

      خیلی آرامه آهنگ های آرام و غم هرروز گوش میکنم هر کجا باشم.راستش از چاووشی آهنگاش خوشم نمیاد.

    • رضیه

      به نظرمن اد م توی زندگی شخصیش توی رویاهاش ازهرکسی ازهرصنف وگروهی یه الگویی داره اقااحسانم بهترین الگوی یه خواننده خوب وعالیه البته توی زندگی من

    • محیا

      ساراجون شعور خوب چیزیه
      ن احسان و ن چاووشی بلکه فقط یگانه رو عشقست

    • حانيه

      توصيف ناپذيرههههههههههههه...

    • هستی

      محیا خانم یکی باید به خودت بگه همچین آدمی مثل تو باید بره دستشو بکنه تو پریز برق احسان واقعا عشق

    • نسرین

      از وقتی یادم میاد آهنگای احسان رو با عشق گوش می دادم و به هر سختی بود
      تو شهر ِ کوچیکمون سی دی آلبوماشو می گرفتم
      و با تک تک آهنگاش زندگی می کردم
      الانم همینجوریه
      من آدمی ام ک ِ اگه احسان آلبوم نده بیرون یا آهنگ نخونه دیگه موسیقی با کلام گوش نمیدم !
      به شدت و با تعصب هوادار صدا و آهنگاشم
      از شنیدن خبر ازدواجش هم خیلی خوشحال شدم اتفاقن خانومش خیلی هم نازه !
      ایشالا خوشبخت باشن همیشه !

    • محیا

      هستی جون چرا بی ربط حرف میزنی؟
      خودت هم فهمیدی چی گفتی؟
      احسان خوب میخونه اما نه به اندازه یگانه

    • پروین

      تو محشری

      پاسخ ها

      • یک هوادار داغ

        باهات موافقم پروین جون و اقای خواجه امیری به جز محشر بودن پدیده ی موسیقی پاپ ایران و جهان هستن

    • هستی

      محیا خانم یکی باید به خودت بگه همچین آدمی مثل تو باید بره دستشو بکنه تو پریز برق احسان واقعا عشق

    • هستی

      محیا خانم یکی باید به خودت بگه همچین آدمی مثل تو باید بره دستشو بکنه تو پریز برق احسان واقعا عشق

    • شمیم

      به نظر من هر سه شون خواننده ها ی خوبی هستن,این به حسو حال ما بر میگرده که با کدومشون تو اون لحظه حال کنیم )-;

    • علی

      سلام و عرض ادب دارم خدمت همه هنرمندان از جمله ( هنرمند چاوشی و اسطوره خواجه امیری ) و تمامی اون جمله از ادمایی که الان دارن نظر من رو میخونن ، ممکنه من به شخصه یه خواننده نباشم اما همه خواننده ها رو دوست دارم و زبان موسیقی رو تا یه حدی میتونم درک کنم که تو اینجا باید به همه موزیسین ها خواننده ها احترام کذاشت چرا که به قول احسان جان هر کار سختیه خودشو داره به جز بابا پول داری من تمامی کارهای احسان و محسن رو گوش دادم و از هر دو کارهای این دو هنرمند برجسته خاطره خوب و از جمله سبک های خوبی یاد گرفتم ، یاد گرفتم که کجا باید چیکار کرد مثلا زیر و بمی صدا یا ریتم و یاد گرفتم که دزدی کردن فقط شی نیست بلکه افکار طرف رو هم میتونه شامل شه حتی مهمتر ملودی یک گروه و از جمله اخلاق خوب رو ، من خودم چند ساله که یه ساز رو می نوازم و میدونم که نوع ساز مهم نیست چون این ساز نیست که یک فرد رو پیام رسان عاطفی یا ... به مخاطب میکنه بلکه این احساس و اون گروهه که عاشقانه شنونده رو میبره به یک فضای دیگه بهتره که به تمامی هنرمندان و ... احترام گذاشت چون ممکنه از هر خواننده ای شما کلی مطلب و یا چند جمله یا حتی یک جمله خوب یاد بگیرید که این ممکنه برای شما امیدی باشه برای بهتر زیستن و یا نوری! منم هدفم اینه که روزی به این جایگاه متعالی برسم که بتوانم همچو خواننده های عالی مملکتم ایران به مردمم خدمت کنم

    • سارا

      صداي احسان واقعا زيبا است بي نظيره هيج كس نميتونه اين واقعيت رو انكار كنه حتي مخالفاش وسبك ترانه هاش بسيار متفاوته خاصه عاشقش ترانه هاشم تنها خواننده ايرانيه كه دوستش دارم

    • فرزاد

      سلام به همه.من که از صدای احسان خواجه امیری خوشم نمیاد.من فقط عاشق صدای جاودان عشق استاد معین هستم و دیگر هیچ...

    • رضا

      گل گفتی فرزاد جان .استاد معین واقعا یکی از بهترین هاست.براش آرزوی سلامتی و طول عمر میکنم. امیدوارم هر چه زود تر به کشور برگردند.

    • بدون نام

      به جان خودم یه عکسی داره که پرسپولیسیه ... نمیدونم این مصاحبه صحت داره یا نه !!!!!!

    • محمد اکبری

      سلام اقای خواجه امیری؟

      آهنگ های شما واقعا عالی است.

      واقعا استعداد عجیبی دارید
      من طرفداره شماره یک شما هستم.
      محمد

    • آسمان

      سلام صداي بسيار زيبايي دارن البته اين نظر شخصيه من...ولي چند باري كه از تو تلويزيون صحبتشون و ديدم خيلي از طرز برخوردشون خوش نيومد يكم مردمي تر باشن...ممنون از صداي زيباتون

    • farzad

      احسان هميشه مراقب استاد ايرج باش

    • farzad

      احسان هميشه مراقب استاد ايرج باش

    • آیهان

      با عرضه سلام. من می خوام یه چند تا حرف بزنم وهر کی این حرف منو دیدبره انجام بده. ازتون عاجزانه خواهش می کنم برین موسیقی های علی عبدالمالکی مرتضی پاشایی و نسیم ببینین صدای اینا قشنگه یا محسن چاوشی و احسان تو رو خدا احساسی رای ندین با این که من خودم به آهنگ های احسان و محسن گوش می دم ولی تااین حد اونارو برتر نمی بینم. خوانده باید صداش خوب باشه نه این که فقط سواد موسیقی داشته باشه

    • النا

      احسان یک خواننده ی کاملا تواناییه و صدای منحصر به فردی داره براش آرزوی موفقیت میکنم.

    • zahra

      احسان کارش حرف نداره...متاسفم برای کسانی که بهش حسادت میکنند...هیچ فایده ای براشون نداره....من یکی از طرفدارای همیشگی آقا احسانم.کنسرتاشم شرکت میکنم..چون واقعا ارزش صرف کردن وقت و هزینه را داره...امیدوارم همیشه و در همه حال خدای مهربان پشت و پناهش باشه.از صمیم قلب براش موفقیت و سلامت آرزو میکنم.

    • مريم 15ساله

      فقط از اسمت خوشم مياد

    • Erfan

      هیچ کس به محسن چاوشی و احسان خواجه امیری و رضا صادقی نیرسه البته تو ایران حالا من در تعجبم محسن چاوشی رو درک نمی کنه!!!

    • یگانه

      احسان همیشه عالی بوده من خیلی خیلی دوسش دارم لطفا شما که سواد موسیقی ندارید توحین نکنید

    • زهرا

      احسان بی نظیره و هیچ کس در موسیقی به گرد پا هم نمی رسه موزیک و صدای احسان قابل مقایسه با سایر خواننده ها نیست. انتخاب شعرش نشون می ده که چقدر برای صداش و کارهاش ارزش و احترام قادله و هر کار جدیدش بی نظیر تر از قبلیه

    • نسرین

      خیلی دوسش دارم بی نظیره

    • نيلوفر

      لطفا يه ديقه صبر كنيد ..............حالا 1.2.3 بزنيد زود سريع همديگرو بزنيد

    • مریم

      من واقعا عاشق احسانم.تنها آرزوم اینه ی بار از نزدیک ببینمش،همین

      پاسخ ها

      • یک طرفدار داغ

        مریم جون من یک بار برای چند لحظه ایشون رو دیدم حالت رو درک میکنم

    • زهره

      بانظرمریم جون موافقم،از قیافه چاوشی میشه فهمید صداش چه جوریه هرکی یه بار ببیندش از زندگی کردن سیر میشه

    • سیندرلا

      عالی بود از شما ممنونم

    • مرجان

      هم احسان و هم محسن چاوشی خواننده های محبوب ایران هستند با ایجاد تفرقه هیچ چیز درست نمیشه

    • مهتاب

      من یکی از طرفدار های احسان هستم و به نظرم کاملا حق با اونه

    • نگین

      خواننده ی خیلییییییییی مسخره ای هستش/بااون صدای.........

      پاسخ ها

      • کیانا

        میخوام بدونم صدای خودت چه جوریاست؟
        لابد فرصت نداشتی وگرنه الان از استادان موسیقی جهان بودی نه؟

      • فاخته

        ببین خانم جان حتما تو ازین ترانه مسخره های رپ گوش می کنی که تو حموم ضبط می کنن برو همونا به دردت می خوره لازم نیست راجع به اساتید موسیقی نظر بدی

    • zeynab

      doset daram amo EHSAN ashegetam leila khanom bosssssssssssssssssssssssssssssss

    • الی

      حالا چرا با هم دعوا می کنید؟
      هر کی نظر مخصوص به خودشو داره
      به عقاید هم احترام بذارید

    • مری

      مرسی ممنون امامغزخرنخوردم این همه نوشته روبخونم

    • زینب

      بچه ها من اولین بار بود مصاحبه رو خوندم چند ساله اهنگای اقا احسانو گوش میدم و حس خاصی بهش دارم ولی هر کی باشه ارزششو نداره اینقدر دعوا کنید

    • مریم

      کار های احسان فوق العاده است .

    • نهال

      من یکی از طرفدار های شما هستم و هرموقع کنسرت داشته باشید حتی اگر هزینه ی آن یک میلیون باشد به کنسرت شما می آیم اما تابه حال فرصت نکردم باتشکر از آهنگ های زیبای شما.

    • نهال

      باسلام مجدد من بسیاراز آقای خواجه امیری ازشخصیت واز صداش خوشم میاد در نظر قبلی هم گفتم که به کنسرتش نرفتم ولی درتلویزیون دیدم که میگم که از شخصیتش خوشم میاد ولی از صدای آقای چاووشی اون قدر نه ولی 2تا ازآهنگاش رودوست دارم ولی حق که چنین حرفی بزنه چون فقط با این کار خودش رو زیر سوال مبره واین روبدنه هم از طرفدار هاش کم میشه هم بدون کهآقای خواجه امیری طرفدار داره واونا پشت سرشن وداره به همکار خودش توهین می کنه.

    • forouzan

      من همه جوره قبولش دارم,ب نظر من احسان یکی از بهترین و باهوش ترین و تخصصی ترین خواننده های پاپ ایران هستش.

    • نهال

      سلام اقای خواجه امیری کی کنسرت دارید اهواز که زودتر بلیط بگیریم؟

    • احسان

      فوق العاده بود.احسان عالي بود بانظرش راج به چاوشي موافقم

    • بدون نام

      ایشالله خوشبخت بشن

    • تنها

      فقط احسسسسسسسسسساااان

    • الناز

      عالیه

    • مونا

      من که عاشقشم هم صدای بسیار دلنشینی داره و هم دوست داشتنی و خوش تیپو جذابه.عاشقتممممم.

      پاسخ ها

      • فاخته

        آره موافقم واقعا جذابه ولی دیگه باید بگیم به جای برادری

    • iهستی

      صدای احسان بی نظیره به جرات میتونم بگم تو ایران بهترینه

    • مسعود

      عالی بود احسان ادامه بده

    • طرفدار احسان جون

      واقعا خوب گفت منم نمیتونم محسن چاووشی درکش کنم آخه اصلا ارزش درک کردن نداره

    • خاطره

      خیلی از خواننده ها هستن که هم صداشون و می پسندم و هم ترانه هاشونو و احسان هم جزءشونه ترانه ها ی احسان خواجه امیری خاصه هیچ خواننده ی پاپ دیگه نمی تونه مثلش بسازه به دل می شینه من هرچی آرزوی خوبه رو از همه بیشتر می پسندم تیتراژ فیلم قشنگ غریبانه بود
      من تیپ صداهایی مثل فرزاد فرزین و مهدی مدرس و بیشتر می پسندم مردونه و کلفته
      در مورد چاوشی چندتا از ترانه هاش و دوست دارم اما در کل صداشو دوست ندام چون توصداش حسی که من انتظار دارم باشه وجود نداره مثلا حسی که تو ترانه ی رفیق من و مادر و دوست داشتم وجود داره تو همه ی ترانه هاش دیده نمی شه امید وارم به سلیقه ی کسی توهین نکرده باشم

    • خاطره

      راستی یادم رفت
      این و برای کسیانی می گم که فکر می کنن چون احسان تو ناز ونعمت بزرگ شده(که نشده و تو دورانی که باید با همبازیاش فوتبال بازی می کرد پول درمیاورد)پس موفقیتاش مال خودش نیست و از پدرشه درصورتی که خیلی بچه مایه ها هستن که حتی دیپلمم ندارن چون دستشون توجیبه باباشونه ونیازی نمی بینن که تلاش کنن چرا فکر می کنید هرکی پولدار بود دیگه از آدمای دیگه جداست و استعدادخاصی نداره و همه چیز و با پول به دست میاره؟محبوبیت چیزی نیست که با پول به دست بیاد فرقی نمی کنه فقیر یا پولداری باشی و یا بزرگ زاده یا رایت زاده تا خودت تلاش نکنی به جایی نمی رسی

    • مهدی

      به نظر من صدای احسان خواجه امیری عالی هست ولی در انتخاب همسر بسیار بد سلیقه بوده

      پاسخ ها

      • مائده

        صداشم عالیه همسرشم عالیه نمی دونستی بدون

    • مائده

      اقای خواجه امیری صداش عالیه مگه نه
      :) :) ♥ ♥ :D :D

    • کبری

      ای کاش یه روز برم کنسرتش...

    • الهام

      من اصلا قسط توهین ندارم ولی شما که سواد موسیقی ندارید غلط می کنید در باره بهترین خواننده ایران یعنی احسان نظر می دهید

    • مهدیس

      من با چاوشی کار ندارم اما اینو بگم که احسان تو موسیقی ایران بهترینه ولی هر چیزی اوج وفرودی داره.

    • معصومه

      به نظرمن لی لا واحسان خیلی به هم میان از نظر ظاهر جفتشون قیافه بانمکی دارن ... از نظر فکری هم خوب همدیگه رو درک میکنن

    • لیلا

      خواجه امیری مممممممممممممممممااااااااااااااااااااههههههههههههههههههههههههههههههه.

    • بدون نام

      فقط محسن یگانه

    • منم ناشناسم

      احسان یه دونه ای همین و بس

    • شیدرخ

      احسان خواجه امیری اسطوره ی صدای ایرانی ست نه این خواننده هایی که بر هیچ اصل و منطقی آهنگ می خوانند...درست است که قیافه تاثیراتی را دارد ولی صدا مهم ترین اصل برای انتخاب خواننده است که احسان دارد.زندگی بدون حاشیه هم نظر من را نسبت به احسان کشاند و فقط میتوانم بگویم:زنده باد احسان خواجه امیری،سلطان صدای ایران....
      با آرزو ی موفقیت برای این حنجره ی طلایی

    • بدون نام

      احسان جان موفق باشی هم تو کارت هم تو زندگیت

    • فائزه

      دوستان من نمیدونم چراتوایران کم میاریم به هم توهین میکنیم ای بابااحسان ومحسن نداره که یه سری اونودوست دارن یه سری اینوچرابه هم توهین میکنیداخه..عجبااااا..عیسی به کیش خود موسی هم به کیش خود..اقااحسان من که عاشقتم به دل نگیر...بچه ان دیگه...خخخخخخخخخخخ

    • فاطمه

      احسان تو تکی عزیزم بهترینی

    • فاطمه

      به نظر من احسان خواجه امیری فوق العاده است من به غیراز آهنگ های احسان آهنگ دیگه ای گوش نمیدم

    • فاخته

      سلام خیلی خوب بود مدت ها بود که یه مصاحبه درست حسابی نخونده بودم. ما شنیده بودیم این دو از هم طلاق گرفتن ولی حالا خدا رو شکر که با هم هستن ان شاء الله خوشبخت بشن ما منتظر خواننده کوچولوی خانواده خواجه امیری (آرشان کوچولو) هستیم. با آرزوی موفقیت برای همه خانواده دوست داشتنی خواجه امیری.

    • اتش

      خودشو بهترین خواننده pop میدونه حتی فکر میکنه از خوانند های کار کشته ای مثل گوگوش و داریوش و سیاوش قمیشی و غیره که حالا به هر دلیل در خارج از کشور اقامت دارن برتره

      پاسخ ها

      • فاخته

        خوب معلومه اونا یه سری فراری هستن که ارزش کشورشون رو نمی دونن و اون خانم ها هم که دین و ایمان ندارن همون بهتر که رفتن اونور

    • یلدا

      احسان خواجه امیری یکی از خواننده های مورد علاقه من است من همیشه آهنگی که در پایان فیلم نابرده رنج پخش شده بود را گوش میدهم و گریه میکنم خیلی زیباست ،خیلی،همه می گویند من انسانی خشک هستم چون اصلا احساساتی نیستم اما این یک چیز عجیب است که من با گوش کردن این آهنگ گریه میکنم،ممنون از آقای خواجه امیری به خاطر خواندن این آهنگ

    • sajad

      فقط اینو میگم که یه سنتوری محسن کل خواجه امیری رو یه جا قورت میده حالا بقیه البوماش بماند که هرسال جزو پرفروشترینا هستن...

    • نوشین

      احسان امیری حـــــــــــــــرف نداره . سواد موسیقی داره. اگه محبوب و معروفه به خاطر صدای قشنگشه و اینکه هیچوقت چرت و پرت نخونده واسه اینکه آلبومش فروش بیشتر داشته باشه !
      اونایی هم که اومدن اراجیف گفتن درموردش برن بزرگ بشن بعدا بیان نظر بدن.
      منم نمیتونم با چاووشی ارتباط برقرار کنم(همش ناله میکه و نفرین و .... صداشم که به شدت آزاردهنده س . اینم شد خواننده آخه ؟ )

      پاسخ ها

      • یک طدفدار داغ

        آی نوشین که حرف دل منو زدید

    • نوشین

      احسان امیری حـــــــــــــــرف نداره . سواد موسیقی داره. اگه محبوب و معروفه به خاطر صدای قشنگشه و اینکه هیچوقت چرت و پرت نخونده واسه اینکه آلبومش فروش بیشتر داشته باشه !
      اونایی هم که اومدن اراجیف گفتن درموردش برن بزرگ بشن بعدا بیان نظر بدن.
      منم نمیتونم با چاووشی ارتباط برقرار کنم(همش ناله میکه و نفرین و .... صداشم که به شدت آزاردهنده س . اینم شد خواننده آخه ؟ )

    • زریا

      بچه ها چرا نظراتتان را جنگجالی می کنید با منطق نظر دهید اولا خواننده ها برای یک اثر هنری زحمت کشیده اند ثانیا نیازی نیست که بر سر هنرمندان دعوا راه بیندازید در ضمن چاوشی توانایی خاصی در استعدادش دارد که تقلیدی نیست و متفاوت و جالب است یا خواجه امیری باز هم استعداد داردو
      هر خواننده ای با صدایش یک جور حسی در به مخاطب القا می کند

    • فاطمه

      بهترین خواننده دنیا احسان خواجه امیری.باعث افتخار ماست.عاشقشم

    • سارا

      هیچ خواننده ای مثل احسان نمیشه .احسان واقعا عالیه،هیچکی به گرد پاش نمی رسه

    • يه طرفدار

      شرمنده ها گنده تر از دهنتون حرف ميزنين
      احسان يه دونه است

    • Rozhan

      احسان جان همیشه عالی هستی حتی در موقعی که صدات گرفته باشه

      ارزو میکنم همیشه سلامت باشی و اهنگ های زیبا بخوانی ودل مردم رو خوشحال کنی و ما از اهنگ هایت لذت ببریم

      خواننده خوش صدا ما بهت افتخار میکنیم

      بابت استقلالی بودنتم ایول مرد پاییزی

    • الناز

      آخه چرا اینقدر سنگ اینا روبه سینه میزنن من نمی دونم نه این نه اون هیشکدوم ارزش وقت گذاشتن ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج