جاباما
۲۴۰۳۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتشار تصاویر محصول جدید هوآوی

محصول جدید هوآوی از قابلیت های فنی مانند دوربین۲۰ مگاپیکسلی و همینطور صفحه نمایش ۵.۷ اینچی برخوردار است.

خبرگزاری مهر: هوآوی در سال های اخیر تبدیل به یکی از کمپانی های فعالی شده که سلیقه کاربران خود را به خوبی شناخته و محصولات متفاوتی را تولید و روانه بازار فناوری کرده است. اسمارت فون هوشمند Mate ۷ در حالی در سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی شد که یکی از برترین فبلت های بازار فناوری نام گرفته بود.

اما نسل جدیدی از این محصول در نمایشگاه IFA ۲۰۱۵ میلادی معرفی می شوند. در این نمایشگاه محصولات متنوعی توسط شرکت های معروف و نیمه معروف در زمینه های مختلف ارائه می شود.

انتشار تصاویر محصول جدید هوآوی

هوآوی در حالی روزهای پر تب و تابی را سپری می کند که چندی پیش محصول جدید این کمپانی با نام Honor ۷i معرفی شده بود. این اسمارت فون از ظاهری همانند محصولات میان رده هوآوی برخوردار است. وجه تمایز این اسمارت فون نسبت به سایر محصولات هوآوی را می توان در چرخش ۱۸۰ درجه ای دوربین سلفی آن دانست. از محصولات پر مخاطب این کمپانی می توان به تبلت مدیا پد M۲ و P۸ اشاره کرد.

انتشار تصاویر محصول جدید هوآوی

محصول جدید این کمپانی با نام Huawei Mate S در حالی در نمایشگاه برلین رونمایی خواهد شد که تصاویری از این محصول منتشر شده است. تصاویر واضح و شفافی از محصول جدید این کمپانی چینی منتشر شده که نشان می دهد Mate S می تواند نگاه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

محصول جدید هوآوی دارای حاشیه هایی در اطرف خود است که شایعات گذشته مبنی بر عرضه محصولی بدون حاشیه را از بین می برد. بدنه این اسمارت فون از جنس فلز بوده و مجهز به سنسور اثر انگشت است. سنسور اثر انگشت در نسل جدید اسمارت فون های هوآوی همانند نسل قبلی در پشت اسمارت فون تعبیه شده تا تجربه جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

انتشار تصاویر محصول جدید هوآوی

این اسمارت فون به صفحه نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی و فناوری مشابه Force Touch، پردازنده ۶۴ بیتی و هشت هسته ای کربن ۹۳۵ با ۳ گیگابایت رم LPDD۴ مجهز شده است.Mate S از دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و همینطور دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از اندروید ۵.۱ از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج