جاباما
۲۴۰۵۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش ذوالفقارنسب به اظهارات کی‌ روش

کارشناس فوتبال ایران در مورد صحبت‌های کی‌روش و اینکه پس از برد مقابل گوام باز هم با کنایه حرف زده و نبود امکانات را مطرح کرده است گفت: صحبت‌هایی که سرمربی تیم ملی پس از بازی مقابل گوام انجام داده به خاطر نبودش در ایران است.

خبرگزاری فارس: کارشناس فوتبال ایران گفت: صحبت‌هایی که سرمربی تیم ملی پس از بازی مقابل گوام انجام داده به خاطر نبودش در ایران است.

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص پیروزی بر صفر ایران مقابل گوام اظهار داشت: ایران دومین بازی رسمی خود را بعد از جام جهانی انجام داد. تیمی که خیلی دگرگون شده و خون جدید در آن جاری شده است. ما در بازی اول در مقابل ترکمنستان به خاطر شرایط ویژه‌ای که وجود داشت نتوانستیم نتیجه‌ خوبی بگیریم اما در بازی مقابل گوام عملکرد فنی تیم قابل بحث است. احتمال دارد کیفیت تیم بهتر از این شود و هم‌اکنون خیلی زود است قضاوت داشته باشیم.

وی ادامه داد: در تیم گوام تغییرات زیادی انجام شده است با وجود اینکه ۶ گل از ما خوردند در خیلی از زمینه ها پیشرفت کردند. این نشان می دهد که ما باید از شیوه‌های سنتی و کهنه شده دوری کنیم و نظام فوتبالی ما به روز شود تا نتایج باثباتی بگیریم. عملکرد تیم ملی را در این بازی با توجه به بازیکنان جوان و کم تجربه خوب بود.

کارشناس فوتبال در خصوص حضور بازیکنان جوان در این دیدار تاکید کرد: جوانان در این بازی‌ها باید خود را نشان بدهند. در همه جا این مرسوم است به نظرم روش مثبتی برای ارزیابی است. باید بازیکنان بازی‌های دوستانه سنگینی را تجربه کنند تا آماده رقابت‌ شوند. این جوانان با عملکرد خوب می‌توانند آینده فوتبال ما را رقم بزند و آینده فوتبال ما را تضیمن کنند باید شخصیت و فرصت بازی کردن در داخل کشور و خارج از کشور داد تا در تیم ملی بدست آورند.

وی در مورد بازی‌های آینده تیم ملی یادآور شد: بازی‌های سختی در این مرحله در پیش نداریم به احتمال زیاد بدون دغدغه به مرحله بعد صعود می‌کنیم فرصت داریم که اردوهای بیشتری برگزار کنیم اما برای رسیدن به جام جهانی نه تنها ما بلکه همه تیم های مدعی تلاش خود را انجام می‌دهند و ما هم باید این کار را انجام بدهیم.

وی در مورد صحبت‌های کی‌روش و اینکه پس از برد باز هم با کنایه حرف زده و نبود امکانات را مطرح کرده است تاکید کرد: صحبت‌های کی‌روش منحصر به خودش است بخش عمده صحبت‌هایش به خاطر این است که او در ایران نیست و شرایط ایران را درک نمی کند وقتی او به مرخصی های ۷۰ روزه می رود همین می‌شود تیم ملی ما ظرفیت های بالایی دارد خیلی از مربیان خوب دنیا دوست دارند در ایران کار کنند کی‌روش هم فرصت خوبی که با کار در ایران رزومه خود را خوب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج