۲۴۰۶۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خشک شدن تالاب‌ها عامل گسترش گردو غبار

عضو کمیسیون انرژی گفت: با خشک شدن تالاب‌های هورالعظیم و گسترش شوره‌زارها این مناطق تبدیل به کانون‌هایی برای گرد وغبار شده است.

باشگاه خبرنگاران: عضو کمیسیون انرژی گفت: با خشک شدن تالاب‌های هورالعظیم و گسترش شوره‌زارها این مناطق تبدیل به کانون‌هایی برای گرد وغبار شده است.

حبیب آقاجری عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگویی گفت: متاسفانه شرایط تالاب هورالعظیم و هورهای دیگر در خوزستان ناگوار است که از دلایل آن می‌توان از دخالت انسان در طبیعت، خشکسالی‌های اخیر، آبیاری سنتی در حوزه کشاورزی و ساخت سدهای گوناگون بر روی آب ورودی اشاره کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: با خشک شدن تالاب‌های و گسترش وسعت شوره‌زارها این منطقه به کانونی برای گرد و خاک برای استان و تغییر شرایط اقلیمی تبدیل شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: علاوه بر تالاب هورالعظیم، تالاب شادگان نیز با همین مشکل رو به رو است و در کنار آنها با خشک شدن رودخانه‌های فصلی شرایط برای این استان دشوار شده است.

آقاجری تصریح کرد: وزارت نیرو و جهاد کشاورزی برای بهبود شرایط محدودیت‌های کشت متنوعی را برای کشاورزان اعمال کرده است که این اتفاق خود نارضایتی کشاورزان را به دنبال داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس برای بهبود شرایط تالاب‌های کشور اعتبار ویژه‌ای را تخصیص داده و به دنبال آن پیگیری‌های را انجام می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج