۲۴۰۶۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۴/۰۶/۱۴


فال روزانه 1394/06/14

فال روزانه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴


چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 14 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در چنین روزی سعی کنید وقت خود را با افرادی که به آنها علاقه دارید، بگذارید. فرصت خوبی است تا دوباره به عشق زندگی تان باز گردید و رابطه خود را بیش از پیش بهبود بخشید. شما لایق بهترین ها هستید بنابراین برای خود جشن بگیرید و تا می توانید خوش بگذرانید. دلت تان را باز بگذارید و دوباره به جهان سلام بگویید. در ماه جاری سعی کنید کمی با دقت و صبر بیشتر به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی کنید. نگران نباشید هر چه بیشتر بگذرد، سرعت شما در موفقیت نیز افزایش می یابد. بنابراین بی هیچ دغدغه فکری، به جلو پیش روید. آینده ای روشن در انتظار شما است.
فال روزانه 1394/06/14

امروز با افزایش خلاقیت خود می توانید از احساساتی که تجربه می کنید نهایت لذت را ببرید. این ابزار قوی تر از آنچه فکرش را بکنید، است. خلاقیت بخش بزرگی از زندگی شما را تشکیل می دهد، شاید باورتان نشود ولی در حد روابط اجتماعی شما اهمیت دارد. احساسات شما نیز وابسته به آن است و شما می توانید با استفاده از آن فواید بسیاری ببرید، کافی است تمرکز خود را بر آن بگذارید و خودتان را بیشتر بیان کنید. حرف زدن با دوستان نزدیک می تواند به شما کمک بزرگی کند. عشق زندگی شما فکری در سر دارد که به زودی با شما نیز در میان خواهد گذاشت. اگر شما هم آمادگی آن را دارید، کافی است جواب بله بدهید.
فال روزانه 1394/06/14
امروز از جانب شخصی که از نظر سطح اجتماعی بالاتر از شما است مانند معلم یا مدیر، جواب رد می شنوید. بهتر است به جای عصبانیت، حرف او را به خوبی گوش دهید زیرا نه تنها در زمینه شغلی که بر زندگی شخصی شما نیز تاثیر می گذارد. هیچکس نمی تواند جز شما به فکر منافع زندگی تان باشد پس بر کاری که انجام می دهید، آگاه باشید. امروز شخصی نظر شما را به خود جلب می کند اگر چه او را به خوبی نمی شناسید، احساس می کنید چون آهن ربایی به سمت او کشیده می شوید. ارتباط میان شما به زودی نزدیک تر از قبل خواهد شد.
فال روزانه 1394/06/14

تمام ما گاهی به تنهایی احتیاج داریم اما حواس تان باشد که چه زمانی را برای تنهایی و گوشه گیری انتخاب می کنید زیرا ممکن است این تنهای نابجا به شما آسیب برساند. اگر جواب شما به این که چرا تنهایی را انتخاب کرده اید، دوری از شخص یا چیزی باشد، بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنید زیرا با این شرایط اوضاع بدتر می شود. تنها راه حل مشکلات، دور ریختن و دور شدن از آنها نیست. رابطه عاطفی خود را با دوستان خود شدت بخشید تا اعتماد به نفس و شادی زندگی شما نیز افزایش یابد. اگر مجرد هستید یک ماه عسل، اگر هم متاهل هستید یک مسافرت در طالع شما دیده می شود.
فال روزانه 1394/06/14

امروز مراقب رفتارهای خود باشید زیرا ممکن است حس حسادت بر شما غلبه کند و نتیجه بدی برایتان داشته باشد. گاهی عدم احساس امنیت می تواند منجر به این احساس شود. بنابراین اگر در زمینه شغلی، خانواده یا روابط عاطفی خود احساس اطمینان و امنیت نمی کنید، بهتر است به دنبال دلیل آن باشید. به جای حسادت، به دنبال جواب سپس راه حل آن باشید. اگر می خواهید از فردی مهم در زندگی تان مانند مادر یا عشق تان قدردانی کنید، برای او هدیه ای بخرید. یک اثر هنری مانند مجسمه یا تابلوی نقاشی می تواند گزینه خوبی باشد و او را خوشحال کند.

فال روزانه 1394/06/14

امروز نسبت به ظاهر خود احساس خوبی ندارید و حتی دلیل آن را هم نمی دانید. به جای این که مدام خودتان را سرزنش کنید، به دنبال راهی برای بهبود آن و دریافت انرژی مثبت باشید. اگر این احساس به دلیل وزن، قد یا هر چیزی دیگری است، بهتر است بار دیگر در مورد خودتان بیشتر فکر کنید. اگر شما نتوانید خودتان را آنطور که هستید بپذیرید، هیچ تغییری احساس شما را عوض نخواهد کرد. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، در اماکن عمومی و میهمانی ها بیشتر شرکت کنید. اعتماد به نفس خود را نیز افزایش دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.
فال روزانه 1394/06/14
امروز حس حسادت شما بر انگیخته می شود که معمولا به دلیل عدم امنیت است. بهتر است به دنبال دلیل آن باشید. این احساس را نسبت به شریک زندگی خود یا حتی محیط کار دارید؟ چرا؟ توصیه می کنیم از این موضوع سرسری نگذرید زیرا ممکن است دلیل آن مشکلی بزرگ تری باشد که از آن بی خبر هستید. اخیرا نسبت به شخصی جذب شده اید اما از بیان احساس تان خودداری می کنید. بهتر است اعتماد به نفس و قدرت درونی خود را افزایش دهید و با اطمنیان خاطر به جلو پیش روید. آینده روشنی در انتظار شما است.
فال روزانه 1394/06/14
علاقه شما به هنرهای دستی امروز افزایش می یابد پس بهتر است دست به کار شوید زیرا اثر هنری شما هر چه باشد، چه در مراحل ساخت و چه در انتهای کار، موجب خشنودی شما خواهد شد. به خودتان این فرصت را بدهید تا با لایه های دیگری از توانایی هایتان آشنا شود. انرژی امروز شما توانایی هایتان را نیز بالا می برد. شما سعی دارید توجه شخصی را به خود جلب کنید. دوست دارید او نیز مانند شما از نگاه تان به خود بلرزد و آب شود. برای رسیدن به هدف تان سعی کنید فاصله ها را کمتر کنید و با روشی موثر وارد عمل شوید.
فال روزانه 1394/06/14
امروز حوصله ارتباط با دیگران را ندارید و سعی می کنید تنهایی را انتخاب کنید. شما کم صبر و زود رنج شده اید. اگر این احساس در شما شدت یافت، بهتر است مدتی را در تنهایی بگذرانید. ورزش می تواند در بهبود حال تان موثر باشد. از بحث کردن های بی جا نیز خودداری کنید. شما قادرید دل هر فردی را که می خواهید، به دست آورید اما خودتان را پشت یک دیوار قایم کرده اید. عشق زندگی شما از این مسئله ناراحت است زیرا دوست دارد بیشتر با شما در تماس باشد. بهتر است احساسات واقعی خود را برای دیگران نیز بیان کنید تا موجب ناراحتی شان نشوید.

فال روزانه 1394/06/14
از بی حوصلی و کلافگی امروزتان تعجب نکنید. امروز کمی حساس تر از روزهای دیگر هستید. اگر با گریه احساس سبکی می کنید، این کار را انجام دهید. به جای فکر های نابجا و بحث کردن با دیگران، بیشتر به خودتان و سلامت روح و جسم تان اهمیت دهید. شما به دنبال یک رابطه عاطفی رمانتیک هستید اگر چه وقت کافی برای این کار را ندارید. بهتر است کمی صبر پیشه کنید تا همه چیز بر وقف مراد شما پیش رود. نگران نباشید به زودی هیجان و شور و شوق به زندگی شما راه می یابد.
فال روزانه 1394/06/14
امروز باید تمرکز خود را بر چیزهای مهم زندگی مانند زمینه کاری، روابط عاطفی یا مسائل مالی بگذارید. از فکر تا عمل راه بسیار است بنابراین وقت خود را تلف نکنید و هر جه زودتر دست به کار شوید. اگر چند وقتی است تغییری در زندگی خود مشاهده نمی کنید و روزهایتان تکراری شده است، بهتر است در مورد این موضوع با فردی مشورت کنید و از او کمک بگیرید. او می تواند جنیه هایی از زندگی که از دید شما پنهان بود را به شما نشان دهد. در تمام مراحل زندگی عشق زندگی خود را فراموش نکنید زیرا او بیش از هر چیز دیگری به شما احتیاج دارد.

فال روزانه 1394/06/14

امروز مراقب رفتارهایتان و تصمیم هایی که می گیرید باشید زیرا یک قدم اشتباه می تواند تمام راه را برای شما ناهموار کند. قبل از این که قدم بردارید، جوانب کار را به خوبی بسنجید. اطلاعاتی را که در دست دارید، بارها و بارها بخوانید تا نکته ای از دست شما در نرود. در زمینه روابط عاطفی سعی کنید در اعتماد کردن به دیگران تعجیل نکنید تا از آسیب های آتی در امان باشید. بهتر است امروز احساسات خود را بی هیچ مانعی ابراز کنید تا اتفاقات خوبی در زندگی تان رخ دهد. تا اول مهر راه زیادی نمانده است، اگر به استراحت احتیاج دارید، برای سفر خود هر چه سریع تر برنامه ریزی کنید.

فال روزانه 1394/06/14

بهتر است امروز وقت خود را صرف حل کردن مشکلات تان بکنید. اگر تا به حال تلاش کرده اید و به نتیجه نرسیدید، دلسرد نشوید شاید باید راه دیگری را انتخاب کنید و تمرکز بیشتری بر آن بگذارید. قبل از اقدام به هر کاری خوب در مورد آن فکر کنید سپس وارد عمل شوید. امروز در زمینه عاطفی شانس با شما است بنابراین به سراغ عشق زندگی تان بروید و با او خوش بگذرانید. اگر مسئله ای است که شما را ناراحت می کند، در مورد آن صحبت کنید. دیگران به خصوص عزیزترین های زندگی تان می توانند کمک بسیاری به شما بکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج