جاباما
۲۴۰۷۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرگوسن: رونی دو بار پیشنهاد ما را رد کرد

سرمربی پیشین سرخپوشان منچستر می‌گوید پیش از اینکه موفق به جذب کاپیتان فعلی شیاطین سرخ بشود، این بازیکن دو بار پیشنهاد این تیم را رد کرده بود.

مشرق: وین رونی که فوتبالش را از تیم زیر ۱۴ سال اورتون آغاز کرد، پیش از اینکه در سال ۲۰۰۴ در ازای ۲۵.۶ میلیون پوند به منچستریونایتد ملحق شود، دو بار پیشنهاد این تیم را رد کرده بود. او توسط جیم رایان، سرمربی وقت تیم‌ ذخیره منچستریونایتد کشف شد که او را در یکی از بازی‌های تیم زیر ۱۴ سال اورتون دیده بود.

سر الکس فرگوسن در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «ITV» در خصوص ماجرای چگونگی به خدمت گرفتن کاپیتان فعلی این تیم گفت: یک روز جیم رایان پس از یکی از بازی‌های آکادمی ما در رده‌های ۱۴ سال پیش من آمد و گفت یک بازیکن را دیده‌ام به نام وین رونی. بعد از آن بود که سعی کردیم در پایان فصل که یک هفته فرصت جذب بازیکن داشتیم، او را به خدمت بگیریم. رویکرد ما اضافه کردن رونی به ترکیب آکادمی خودمان بود ولی موفق نشدیم او را به خدمت بگیریم. او می‌خواست در اورتون بماند چون عاشق اورتون و هوادار واقعی این تیم بود.

وی افزود: وقتی رونی ۱۶ ساله شد بار دیگر اقدام به جذب او کردیم. نگرش ما این بود که وین را به تیم زیر ۱۶ سال منچستریونایتد اضافه کنیم ولی یکبار دیگر او پیشنهاد ما را رد کرد. پس از آن بود که فکر می‌کنم همه گل فوق‌العاده او به آرسنال را دیدند و همان گل دقیقاً مهر تأییدی بر حرف جیم رایان بود. این پسر باید بازیکن منچستریونایتد می‌شد.

سرمربی پیشین شیاطین سرخ با اشاره به پیروزی ۴ بر ۳ منچستریونایتد مقابل اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک در فوریه ۲۰۰۴ اظهار داشت: وین یک موقعیت گلزنی مسلم را در آن بازی از دست داد ولی او در آن زمان تنها ۱۷ سال سن داشت. پس از آن بازی بود که والتر اسمیت، دستیارم به من گفت که باید این پسر را بگیریم. سپس فرایند جذب رونی بلافاصله آغاز شد و سرانجام پس از بازی با اورتون هم این انتقال در دفتر کاری من نهایی شد. در مذاکرات برای به خدمت گرفتن رونی هم افرادی همچون بیل کن‌رایت، مائوریس واتکیسن و دیوید مویس حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج