جاباما
۲۴۰۷۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بسیج ستارگان فوتبال علیه جنایت‌های داعش

ستارگان فوتبال دنیا می خواهند بسیج شوند بر علیه کشتار داعش. آنها می خواهند دنیا علیه این خونریزی بسیج شود.

خبر آنلاین: عکس ها این فدر دردناک است که دنیا را تکان داده و البته جنبشی را میان ستاره های سرشناس فوتبال جهان به پا کرده است. آیلان کوچک روی شن های ساحلی افتاده ، با شلوارک جین و پیراهن سرخ رنگش . خون سره او شاید عاملی باشد برای اتحاد. اتحادی برای ریشه کنی گروهی تکفیری و تندرو. آیلان یکی از هزاران قربانی جنایات داعش است. داعش که چون بختک به جان خاورمیانه افتاده. پسرک کردتبار ۴ ساله قربانی ترسی شد که داعشی ها به جان همسایگان ایران انداخته اند. خانواده ای که همه با هم سوار بر قایق رویاهای شان شده بودند برای فرار از کابوس مرگ اما مرگ در آب به کام شان کشید.

آیلان اما با مرگش شد رهبر یک جنبش. تصاویر دردناک مرگش را هزاران تصویر ساز به زیباترین کارتون های دردناک برای مبارزه با خشونت تبدیل کردند. بکام ستاره سرشناس فوتبال دنیا را با تلنگرش به سویی برد که دوباره یادش باشد برای کودکان گامی بردارد. پوگبا ستاره جوان و مسلمان فرانسه را وا داشت تا به سران عرب بتازد. آنها که از سر نفرت با رژیم سوریه ، با پول های نفتی شان این جنایت کاران را هر روز و هر روز بیشتر تقویت می کنند. رونالدو را بر آن داشت تا از کمیسیون اروپا برای سخت گیری هایش در پذیرش مهاجران انتقاد کند و باشگاه بایرن مونیخ را به فکر ساخت آکادمی فوتبال برای پناهجویان انداخت. این ها تنها گوشه ای از حنبشی است که تصاویر مرگ آیلان در فوتبال ایجاد کرده است. او که وریا غفوری ، پسر با استعداد کردستانی تیم ملی کشورمان در سوگش مرثیه ای نوشته بود. حتما نباید فرزند داشته باشی تا تصاویر نابودت کند. فاجعه این قدر دردناک است که تلنگری به هر بیننده اش می زند.

آیلان و هزاران کودک هم سن او ، همین نزدیکی ها قربانی می شوند. قربانی جنگی فرقه ای و سیاسی . می میرند برای هیچ و تنها گناه شان این است که گروهی دیگر بر سر قدرت می جنگند. فوتبال این بار می خواهد جنبشی باشد برای دفاع از خون آیلان و آیلان ها . برای شان فرقی نیست میان وریای ما ، پوگبای فرانسوی ها ، کریس رونالدوی پرتغالی ها یا بکام انگلیسی ها. خواسته آنها یک چیز است ، پایان کشتار داعش.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج