۲۴۰۸۰۰
۶ نظر
۵۰۶۹
۶ نظر
۵۰۶۹
پ

عطرهای مردانه خاص!

درست است كه مردها به اندازه خانم‌ها در خريد، مته به خشخاش نمي‌گذارند، اما در خريد برخي لوازم شخصي‌شان آنقدر حساس هستند كه گاهي هزينه بسيار زيادي برای آنها در نظر مي‌گيرند؛ مثل ادكلن.

عطرهای مردانه خاص!
مجله سیب سبز - شقايق جعفري: درست است كه مردها به اندازه خانم‌ها در خريد، مته به خشخاش نمي‌گذارند، اما در خريد برخي لوازم شخصي‌شان آنقدر حساس هستند كه گاهي هزينه بسيار زيادي برای آنها در نظر مي‌گيرند؛ مثل ادكلن. ادكلن‌ها در راس ليست خريد مردهاي خوش‌تيپ است و هر فصل براي خريد آنها برنامه‌ريزي خاصي دارند. اگر در ميان رايحه‌ها به دنبال جديدترين و خنك‌ترين آنها مي‌گرديد، بهتر است چرخي در پيشنهادهاي مردانه اين مطلب بزنيد، تا با اين رايحه‌ها در گرماي تابستان روزهاي دلچسب و خنكي را سپري كنيد.

قدرتمند شويد

قدرتمند بودن عطرهاي مردانه بيش از هر چيز به ظاهر و شيشه‌هاي تيره‌رنگ آنها باز مي‌‌گردد. شكل و شمايلي كه به خوبي خبر از آنچه درون خود دارد، مي‌دهد. با اين حال اگر به دنبال قدرت و تفاوت هستيد ما عطر مردانه له هوم لا نويي La Nuit de l`Homme Yves Saint Laurent را پيشنهاد مي‌كنيم. عطري با تركيب رايحه مركبات، گل‌ها و رايحه شرقي كه در آميخته شدنش با بوي هل و طراوت ترنج و اسطوخودوس رنگ و بوي ويژه‌اي در خود دارد. رايحه‌هايي سرشار از تضاد كه همين به ماندگاري بالا و پراكندگي بسيار خوب اين عطر كمك ويژه‌اي كرده است.

عطرهای مردانه خاص!

از سويي ديگر اين عطر در رايحه پاياني خود تركيبي از زيره سياه و خس‌خس دارد تا تلخي و شرقي بودن آن حس مردانگي را در شما صدچندان كند. با اين تفاسير ديگران هم انتخاب هوشمندانه شما را تحسين خواهند كرد.

حدود قيمت: ۳۵۰ هزارتومان ۱۰۰ ML

جسور باشید

گاهي شنيدن نام يك عطر، با سابقه خوبي كه در ارائه رايحه‌هاي پرطرفدار دارد، كافي است تا بي‌درنگ سراغش برويد. براي كساني كه برند تروساردي Trussardi را نمي‌شناسند بايد بگوييم اين نام بعد از سال‌ها توليد عطرهاي زنانه و مردانه متفاوت زير نظر بهترين متخصصان جزو معدود برندهايي است كه كيفيت خود را مثل سابق حفظ كرده است و حالا با ارائه عطر مردانه جديدي با نام بلك استيريم كه عطري اشرافي، تلخ و افسانه‌اي است در صدر پرفروش‌ترين‌ها قرار دارد.

عطرهای مردانه خاص!

اين عطر با تركيبي از ليموی تازه ايتاليايي، زنبق و آلو و در نهايت نت پاياني تلخي از خس خس، نعناع هندي و چرم پراكندگي بسيار خوبي دارد. اگر دنبال عطري با ماندگاري بالا هستيد اين عطر بهترين پيشنهاد است.

حدود قيمت: ۲۹۰ هزار تومان ۱۰۰ML

اسپرت و خنك

اگر در ميان عطرها به دنبال رايحه‌اي براي استفاده در محافل غيررسمي و جمع‌هاي دوستانه مي‌گرديد ما به شما عطر مردانه كروم يونايتد Azzaro Chrome United را پيشنهاد مي‌كنيم. رايحه‌اي خاطره‌انگيز از لحظات به ياد ماندني جمع‌هاي دوستانه كه سرشار از لذت و شادي است و با پراكندگي بسيار خوبي كه دارد همه انتظارات شما را از يك عطر ماندگار و خنك برآورده مي‌كند.

عطرهای مردانه خاص!

رايحه اوليه اين عطر مردانه از تركيبات ترنج، گشنيز و فلفل با بويي خنك است كه با برگ‌هاي چاي و بنفشه به عنوان رايحه مياني و در انتها هم عطر مشك و سدر ادامه می‌یابد. اين رايحه كه به دليل اسپرت بودنش طرفداران زيادي بين جوان تر‌ها دارد تا ساعت‌ها به همان تازگي ثانيه‌هاي اول روي پوست‌‌‌‌‌تان خودنمايي مي‌كند. پس در روزهاي گرم تابستان به كمك اين رايحه خنك شويد.

حدود قيمت: ۱۵۰ هزار تومان ۱۰۰ML

رايحه چوب و ادويه

فروشگاه‌هاي بزرگ عطر معمولا گزينه‌هاي زيادي را براي انتخاب پيش روي شما قرار مي‌دهند؛ پس كافي است كمي قبل از خريدتان اطلاعات لازم را در دست داشته باشيد و سراغ هماني كه مي‌خواهيد، برويد؛ مثلا اگر از طرفداران رايحه چوب و ادويه هستيد عطر مردانه نويت د ايسي Nuit d'Issey Issey Miyake را حتما امتحان كنيد. اين عطر با شيشه سياه خاص خود بسيار چشم‌نواز است و به دليل تركيبات خلاقانه عطاران آن دل هر مصرف كننده‌اي را با يك بار بوييدن خواهد برد.

عطرهای مردانه خاص!
رايحه‌هاي ترنج و گريپ فروت در ابتدا و عطر خوش چرم، فلفل سياه و سفيد، چوب و ادويه نت مياني اين عطر مردانه را تشكيل مي‌دهند. اما قسمت اصلي ماجرا رايحه‌اي متشكل از دانه تونكا، نعناع هندي، عود و چوب گران‌قيمت آبنوس است كه به هوشمندانه‌ترين شكل ممكن، عطر اين محصول را به عطري اعجاب‌انگيز تبديل كرده است.

حدود قيمت: 300 هزار تومان 125 ML

كلاسيك پسندان

براي كساني كه در روزهاي گرم تابستان به دنبال عطري خنك مي‌گردند پيشنهاد ويژه‌اي داريم. اين عطر محبوب مردانه در ماه فوريه سال 2015 وارد بازار شد تا بهترين خاطرات تابستانه قدم زدن در سواحل آرامش بخش مديترانه را در ذهن‌ها تداعي كند.

عطرهای مردانه خاص!

عطر تازه رونمايي شده آكوا دي جيو پروفوم جورجيو آرماني Acqua di Gio Profumo Giorgio Armani كه رايحه آن در مقايسه با نسخه‌هاي محبوب ديگر اين برند تندتر است، كار خود را با رايحه خنك نت‌هاي دريايي و ترنج آغاز و با رايحه آرامش‌بخش گل شمعداني، رزماري و مريم گلي در نت مياني مشام را مي‌نوازد و در انتها با رايحه عود و نعناع هندي كارش را به پايان مي‌رساند. اين برند كه سال‌هاست به برند محبوب مردهاي كلاسيك معروف است جايزه‌هاي متعددي به خاطر الهام‌بخش بودن رايحه‌هايش دريافت كرده است.

حدود قيمت: ۵۳۰ هزار تومان ۱۲۵ ML

يك مردانه تمام‌عيار

برخي برندها امتحانشان را پس داده‌اند؛ به همين دليل هم هست كه با بردن اسمشان خيلي‌ها ديگر كاري با جزئيات آن ندارند و از خريد آن مطمئن هستند. برند نام‌آشناي هرمس در سال ۲۰۱۴ با حفظ اصالت، ورژن متفاوتي از اين رايحه مردانه محبوب را به دنياي عطرها معرفي كرده است. عطر مردانه Hermes Terre d'Hermes Eau Tres Fraiche در نت ابتدايي خود رايحه‌هاي مركبات، اقيانوس و پرتقال و به عنوان نت مياني گل شمعداني را به خود اختصاص داده است و برگ بنفشه و رايحه‌هاي چوب و سرو، حسن‌ختام اين عطر مردانه را تشكيل مي‌دهد.

عطرهای مردانه خاص!

اين عطر براي مرداني كه عاشق بوي خاك و تازگي هستند پيشنهاد مي‌شود چرا كه عطر آن تداعي كننده جان بخشيدن به عنصر خاك است؛ همان طور كه خالقان آن در وصف عطرشان اين گونه مي‌گويند: «زمين را احساس كن، بر روي زمين دراز بكش و به آسمان زل بزن».

حدود قيمت: ۳۰۰ هزار تومان ۱۲۵ ML

به خنكي نسيم ارديبهشت

كمتر عطر و ادكلني در اين خرماپزان جواب مي‌دهد اما نااميد نباشيد. اگر از آن دسته مرداني هستيد كه عطرهاي مناسب فصل تهيه و استفاده مي‌كنند حتما پيش از اين از عطرهاي خوشبو و متعدد مونبلان استفاده كرده‌ايد. اين كمپاني در اين فصل گرم، سنگ تمام گذاشته و يكي از خنك‌ترين رايحه‌ها را با تركيباتي از معجزه‌هاي طبيعت ارائه كرده است.

عطرهای مردانه خاص!

عطر مردانه لجند اسپشيال اديشن مونبلان Legend Special Edition Montblanc ۲۰۱۴ با رايحه شاداب ليمو و نعناع آغاز و با رايحه سيب سبز و برگ‌هاي گل بنفشه و هل در ميان كار تركيب و در نهايت تكميل شده است. نت پاياني لجند هم مانند بسياري از عطرهاي محبوب اين برند با رايحه نت‌هاي چوبي به پايان مي‌رسد.

حدود قيمت: ۱۸۰هزار تومان ۱۰۰ ML
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amirabas

      با ما تا ۲۰هزار تومان حرف بزن , کی پول اینارو داره اخه ؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونم نخر الکل رنگیه بلا خره ی روز پول گیرت میاد به خودت حال می دی

    • بدون نام

      این عطر ا مخصوص خارجیاس مردای ایرانی با بوی جوراب و عرق و دهن معرفن حالم بهم خورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درس عبرتی بشه به خودتون برسین

      • کاربر قدیمی

        از خودت مایه گذاشتی و به ما ربطش نده .

    • سید حمید

      مردای ایرانی آخه اکثرا مجبورن واسه تامین معاش خانواده شون با گرگای بیابون مصاف کنن و از دل آهن سیاه و آتیش سرخ واسه عائله‌ی بیگناه و چشم به راه‌شون خوراک و پوشاک مهیا کنن . نبینم و نشنوم کسی به ساحت مرد اونم ایرانیش اسائه‌ی ادب کنه

      من خودم تا حدودی ادکلن باز هستم
      شنل بلو ، تام‌فورد بلک ارکید و فارنهایت و اینجور چیزا رو دارم ، ولی همش فدای همون بوی عرق لباس بابای خدا بیامرزم که خسته از سر کار میومد و کنار سینی چای خوابش میبرد . حواستو جمع کن هر کی و هر مقامی هستی پسر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج