۲۴۰۸۳۷
۵۲۶۵
۵۲۶۵
پ

چگونه با آرايش، صورت گرد را كشيده ‏تر كنيم؟

با تكنيك سايه روشن و تيره مي‌توان قدم اول را براي گرد كردن صورت برداشت، طبق روال هميشه همه آرايش‌هاي صورت را با فون مورد نظر گريم بپوشانيد تا پوست يك دست شود.

چگونه با آرايش، صورت گرد را كشيده ‏تر كنيم؟
مجله سیب سبز:

چگونه با آرايش،صورت گرد را كشيده ‏تر كنيم؟

با تكنيك سايه روشن و تيره مي‌توان قدم اول را براي گرد كردن صورت برداشت، طبق روال هميشه همه آرايش‌هاي صورت را با فون مورد نظر گريم بپوشانيد تا پوست يك دست شود؛ سپس از قسمت برجستگي گونه به طرف فك كناري صورت سايه چرب تيره‌تر بزنيد و بعد روي قسمت استخوان‌هاي گونه را با فون، دو درجه روشن‌تر از رنگ زمينه كنيد. اين كار باعث مي‌شود صورت شما گرد‌تر به نظر بيايد.

چگونه با آرايش، صورت گرد را كشيده ‏تر كنيم؟

براي تركيب كرم پودر و پنكيك چه نكاتي را بايد در نظر گرفت؟ مثلا روي كرم پودر برنز باید چه رنگي از پنكيك را زد و چقدر؟

هميشه پنكيك بايد يك درجه تيره‌تر از رنگ پوست باشد تا رنگ خود را از رنگ پوست جدا كند. چربي كرم پودري كه استفاده مي‌كنيد، بايد متعادل باشد تا روي پوست شما به خوبي بنشيند. از كرم پودري كه زردي دارد، نبايد اصلا استفاده كنيد. ترجيحا كرم پودر بايد هم‌رنگ پوست باشد. شناخت نوع پوست هم در اين زمينه بسيار مهم است و بستگي به آرايش شب و روز شما دارد. به‌عنوان مثال روي كرم پودر برنز بايد از پنكيك‌هاي طلايي، آجري يا برنز استفاده كنيد. مقدار آن هم سليقه‌اي است.

مدت‏هاست سعي مي‏كنم سياهي و پف زير چشمم را از طريق كرم پودر بپوشانم اما بعد از ساعتي دوباره زير چشمانم سياه مي‏شود. چه كار كنم تا اين مشكل برطرف شود؟

براي برطرف كردن سياهي و پف زير چشم، راهي آسان را به شما پيشنهاد مي‌كنم. پنبه را داخل شير كم‌چرب آغشته كرده و شب‌ها قبل از خواب زير چشم‌هاي خود بماليد. اين كار باعث مي‌شود سياهي دور چشم‌هاي شما به مرور زمان كم‌رنگ‌تر شود. براي بر طرف‌كردن اين مشكل بايد بدانيد كه خواب، آرامش، ورزش و تغذيه مناسب از مهم‌ترين فاكتور‌هاي اساسي براي پوست شما هستند.

صورتم موي زائد دارد، براي رفع آن از چه روشي مي‏توانم استفاده كنم؟ آيا وكس مناسب است؟

رفع موهاي زائد فقط باید با ليزر و زير نظر متخصص پوست انجام شوند، اين اولين و مطمئن‌ترين راه براي این کار است. مي‌توان گفت وكس صورت در جايگاهي بعد از ليزر قرار دارد. وكس كردن صورت تا حدودي ضخامت مو را كم مي‌كند، ولي صددرصد باعث برطرف شدن آن نمي‌شود.

پوستم چرب است، از چه مداد چشمي بايد استفاده كنم؟

از بهترين مارك‌هاي مداد چشم استفاده كنيد زیرا چشم‌هاي شما حساس‌ترين قسمت صورت شماست. براي پوست‌هاي چرب، مداد‌هاي خشك اهميت ويژه‌اي دارند. بهترين مداد چشمی را که مي‌توان معرفی کرد آرت دكو است.

اكستنشن مژه به چه صورت است، مي‌خواهم در اين مورد اطلاعات بيشتري داشته باشم.

اكستنشن مژه مثل كاشت است با اين تفاوت كه مدت ماندگاري آن بالاتر است. تفاوت اين دو نوع در نوع چسبي است كه استفاده مي‌شود. در اكستنشن مژه، از مژه‌هاي تكي استفاده مي‌كنيم تا هر جايي را كه مي‌خواهيم پرپشت‌تر و بلندتر يا كوتاه‌تر نشان دهيم. اين كار دوام بيشتري دارد و زيبايي را دوچندان مي‌كند. ترميم اكستنشن مژه‌ها بايد هر ۱۵ روز يك بار يا در آخر هر ماه انجام شود. مژه‌اي كه در اين كار استفاده مي‌كنيم، بايد مخصوص و حتما ضدحساسيت باشد. در اين كار كم‌پشتي، پرپشتي، بلندي و كوتاهي مژه شما بسيار مهم است.

گردن كوتاهي دارم، به همين دليل هيچ وقت نمي‌توانم موهايم را شينيون كنم. به نظر شما بهترين مدل شينيون براي من چه مدلي است؟

براي گردن‌هاي كوتاه شينيون‌هاي بالاي سر و پشت سر پيشنهاد مي‌شود. شينيون بالاي سر به گردن و صورت شما كشيدگي و به سر و صورت تان شكل بهتري مي‌دهد. پيشنهاد من اين است که حتما از شينيون‌هاي جمع‌تر استفاده كنيد.

صورتم پهن و گرد است. مي‌خواهم براي عروسي خواهرم شينيون كنم. مدل فرق از وسط به من مي‌آيد؟ اگر نه چه مدلي بهتر است؟

مدل فرق از وسط در صورتي به شما مي‌آيد كه انتهاي موها به پشت گوش سنجاق نشوند و به حالت آزاد دور صورت شما قرار بگيرند. با اين شينيون از دو طرف پهناي صورت‌تان پوشيده مي‌شود و صورت‌تان كشيده به نظر مي‌آيد. بهتر است شينيون‌تان را زياد حجيم و بزرگ درست نكنيد. مدل‌هاي كلاسيك و ساده براي صورت‌هاي پهن بهترين انتخاب است.

ابروهايم خيلي كم پشت و خالي است. براي ترميم آنها تاتو بهتر است يا هاشور؟

تاتو و هاشور يك كار را انجام مي‌دهند. در واقع هاشور نوع ديگري از تاتوست ولي پيشنهاد من هاشور است. هاشور از تاتو طبيعي‌تر و زيباتر است.

چگونه با آرايش، صورت گرد را كشيده ‏تر كنيم؟

براي شينيون كردن حتما بايد موها را از قبل سشوار كشيد؟

سشوار كشيدن قبل از شينيون كردن بسته به نوع مدلي است كه شما انتخاب كرده‌ايد؛ مثلا اگر مويي وزكرده دارید حتما بايد موهاي‌تان را با سشوار صاف كرده و بعد شينيون كنيد. اگر شينيون‌هاي شل و اروپایي را دوست داريد، يك سشوار ضعيف و معمولي كافي است. در كل سشوار قبل از شينيون براي تميز‌تر به نظر آمدن آن ، گرفتن وز ، حالت دادن به موها و دوام بيشتر لازم است.

مدتي است ابروهايم را در خانه رنگ مي‌كنم. چه رنگ ابرويي براي موهاي تيره مناسب است؟ چند دقيقه بايد رنگ روي ابروها بماند تا به رنگ مورد نظر برسم؟

براي رنگ ابرو بايد از شماره‌اي كه دو تا سه درجه از رنگ موهاي‌تان روشن‌تر است استفاده كنيد. زمان ماندن رنگ روي ابرو هم بستگي به جنس موهاي ابرو دارد. از دو تا پنج الی شش دقيقه زمان مناسبي است. فقط حواس‌تان باشد مدام ابرو را چك كنيد، وقتی به رنگ دلخواه‌تان رسيديد، سريع رنگ را از روي ابرو پاك كنيد.

چانه‌ام مثلثي و كشيده است. با سايه زدن مي‌توانم چانه‌ام را كوچك‌تر كنم؟ چگونه بايد از اين روش استفاده كنم؟

روش سايه زدن مي‌تواند كمك كند بايد با استفاده از رنگ روشن كرم پودر يا پنكيك گوشه‌هاي صورت را پر كنيد. رنگ روشن كرم پودر به گوشه‌ها حجم مي‌دهد و باعث مي‌شود كشيدگي چانه به چشم نيايد.

براي اينكه پنكيك روي پوست صورتم خوب بخوابد و پوسته پوسته نشود، چه كار بايد بكنم؟

دو تا پنج دقيقه قبل از پنكيك، از كرم آبرسان به پوست استفاده كنيد. اين طوري پوست‌تان مرطوب مي‌شود و ديگر خشك نيست. پوست خشك پنكيك را جذب نمي‌كند و پوسته پوسته مي‌شود ولي اگر پوست را از قبل مرطوب كنيد، ديگر با اين مشكل مواجه نمي‌شويد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج