۲۴۰۸۵۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شرط اسنودن برای بازگشت به آمریکا

مقاطعه کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا گفت: تنها در صورتی به خاک ایالات متحده آمریکا پا می گذارم که مطمئن باشم دادگاهی که قرار است در آن حاضر شوم، عادلانه است.

خبرگزاری ایسنا: مقاطعه کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا گفت: تنها در صورتی به خاک ایالات متحده آمریکا پا می گذارم که مطمئن باشم دادگاهی که قرار است در آن حاضر شوم، عادلانه است.

"ادوارد اسنودن،" مقاطعه کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره به مساله بازگشتش به آمریکا اشاره کرد و گفت تنها در صورت تضمین برگزاری دادگاهی عادلانه به کشور بازمی‌گردد.

اسنودن جوان در سال ۲۰۱۳ اطلاعات محرمانه درباره جاسوسی و شنود گسترده و غیرقانونی مکالمات و جمع آوری اطلاعات اینترنتی میلیون ها تن از شهروندان آمریکایی و مقام های جهان را توسط آژانس امنیت ملی آمریکا افشا کرد و باعث خشم سران این کشور شد.

در صورتیکه وی به آمریکا بازگردد، به اتهام خیانت به کشور، جاسوسی و افشای اطلاعات محرمانه دولت آمریکا به ۳۰ سال حبس محکوم می‌شود.

این مقاطعه کار جوان آژانس امنیت ملی آمریکا ادامه داد: من باز هم می گویم که تنها چیزی که از دولت واشنگتن در ازای بازگشتم به ایالات متحده می خواهم، تضمین برگزاری دادگاهی عادلانه است.

وی همچنین گفت که نه خودش و نه مردم و دولت آمریکا علاقه ای به یک دادگاه نمایشی که در حال حاضر در دستور کار دولت است، ندارند.

در ژوئیه سال جاری میلادی، وکیل اسنودن به اسپوتنیک گفته بود که موکلش به دنبال بازگشت به آمریکا است اما نمی تواند تنها به گفته های مقام های مسئول در برگزاری یک دادگاه آزاد و عادلانه بسنده کند.

در ۲۰۱۳، اسنودن پناهندگی موقت در روسیه را کسب کرد و یک سال بعد موفق شد تا اقامت سه ساله دائمی در این کشور را دریافت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج