۲۴۰۹۴۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آشپزخانه را به فضایی منحصر به فرد تبدیل کنید

آشپزخانه ها قلب تپنده خانه و فضایی هستند که خانم های خانه دار بیشتر وقت خود را در آن سپری می کنند پس خیلی مهم است که این فضا طراحی ای داشته باشد.

آشپزخانه را به فضایی منحصر به فرد تبدیل کنید





وب سایت چیدانه: آشپزخانه ها قلب تپنده خانه و فضایی هستند که خانم های خانه دار بیشتر وقت خود را در آن سپری می کنند پس خیلی مهم است که این فضا طراحی ای داشته باشد که استفاده طولانی مدت از آن نه تنها انسان را خسته نکند بلکه باعث شود از بودن در چنین فضایی یعنی آشپزخانه لذت هم ببرید.

چگونه آشپزخانه را به فضایی منحصر به فرد تبدیل کنیم؟

آشپزخانه را به فضایی منحصر به فرد تبدیل کنید

همین مساله باعث می شود که طراحی آشپزخانه ها به نوعی از طراحی دیگر فضاها خانه کمی مهم تر و احتیاج به تخصص بیشتری داشته باشد، در این مطلب چیدانه با کارشناسان طراحی کابیت، همراه شده است تا ببیند آن ها چگونه آشپزخانه را به فضایی خاص و منحصر به فرد تبدیل می کنند. این مطلب جذاب را از دست ندهید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

۱۵ ایده ترغیب کننده برای فضای میز تحریر کودک!

آشپزخانه را به فضایی منحصر به فرد تبدیل کنید

کم کم به روز های آخر تابستان نزدیکتر می شویم و بوی پاییز همه جا را پر خواهد کرد. فصل بازگشایی مدارس در راه است و باید به فکر نظم و ترتیب دادن به کارهای کودکان دانش آموزمان باشیم. یکی از مهمترین نکات برای دانش آموزان داشتن فضایی در اتاق شان است که بتوانند در آن به راحتی به مطالعه بپردازند. میز تحریر کوچکی برای نوشتن تکالیف و البته راه حل هایی برای حفظ نظم و جذابیت آن فضا برای کودکان!

در این مطلب از چیدانه می خواهیم به پیشواز مهرماه برویم و فضایی جذاب و دلپذیر را فراهم کنیم تا کودکان دانش آموز به درس خواندن در خانه بیشتر علاقمند شوند. ایده های ما را دنبال کنید و نتایج مثبت آن را ببینید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

۱۱ دیوار سبز جذاب در منزل و دفتر کار شما

آشپزخانه را به فضایی منحصر به فرد تبدیل کنید

دیوار های سبز در معماری و دکوراسیون داخلی بسیار پر طرفدار شده اند و روش های ایجاد، نگهداری و ترکیب آنها با ساختمان بهبود و گسترش زیادی یافته است. ما پیش از این نیز شما را دعوت کرده بودیم که با با دیوار سبز طراوت را به دکوراسیون منزل خود بیاورید! بخش های سبز عمودی دو گونه هستند: تاک هایی که از میله های فلزی بالا می روند؛ یا دیوار هایی که حاوی خاک و گیاه در پنل هایی روی نمای خارجی هستند.

انتخاب هر کدام از اینها به ظاهر مطلوب شما، آب و هوای محلی، شرایط رشد و عوامل دیگر بستگی دارد. ملاحظات فنی دیوار های سبز به ویژه دیوار های زنده با خاک، بسیار زیاد است. چیدانه در این مطلب به اثرات به کار بردن این دیوار ها در فضاهای بیرونی و داخلی پرداخته است.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

نکات کلیدی در خرید کاغذ دیواری شیک و زیبا

آشپزخانه را به فضایی منحصر به فرد تبدیل کنید

امروزه کاغذ دیواری ها در طرح ها، رنگ ها، ابعاد و جنس های مختلفی تولید می شوند. این موضوع شما را با طیف عظیمی از گزینه ها در هنگام انتخاب و خرید مواجه می کند. اما چگونه باید بدانیم که کدام کاغذدیواری برای دکوراسیون منزل ما مناسب تر است؟! نحوه صحیح انتخاب کاغذ دیواری کدام است؟! در این مطلب قصد داریم با شما در این باره صحبت کنیم و ببینیم در زمانی که قصد خرید کاغذ دیواری داریم، باید چه اطلاعاتی داشته باشیم. با چیدانه همراه شوید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج