۲۴۰۹۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونی اسطوره انگلیس می‌شود؟

کاپیتان انگلیس بر این باور است که با قهرمانی در جام جهانی می‌تواند همانند بابی چارلتون به اسطوره انگلیس بدل شود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، تیم ملی فوتبال انگلیس در رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۱۸ امشب (شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه میهمان سن مارینو است.

«سه شیر» از ۶ دیدار پیشین خود در مرحله گروهی، ۱۸ امتیاز کسب کرده است و در صدر گروه E رقابت‌ها قرار گرفته است. سن مارینو اما با کسب تنها یک امتیاز، در رده ششم قرار دارد.

وین رونی که مدتی است بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال انگلیس را به بازو می‌بندد، می‌تواند رکورد گلزنی‌های بابی چارلتون، اسطوره باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس را بشکند. چارلتون ۴۹ بار برای سه شیر گلزنی کرده و اگر رونی در رویارویی با سن مارینو بتواند دو گل بزند، رکورد چارلتون را می‌شکند.

بهترین نمایش رونی در ترکیب تیم ملی انگلیس به رقابت‌های یورو ۲۰۰۴ بازمی‌گردد. او در آن رقابت‌ها موفق شد چهار گل بزند اما پس از آن در هیچ رقابتی نتوانست آنطور که باید، موفق ظاهر شده و انتظارها را برآورده کند.

به هر حال، وین رونی در هیچ شرایطی تسلیم نشده است. او توانسته تیم ملی فوتبال انگلیس را در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برزیل در شرایط خوبی قرار دهد. او اکنون با لیونل مسی و دیگو مارادونا در ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین مقایسه می‌شود.

رونی در این زمینه گفت: چند سالی است که مردم می‌گویند لیونل مسی به هیچ وجه نمی‌تواند مانند دیگو مارادونا شود زیرا او نتوانسته قهرمانی در جام جهانی را در کارنامه داشته باشد. از نظر من اما مسی بازیکن بسیار بهتری نسبت به مارادوناست اما فوتبال همین است.

رونی اضافه کرد: در فوتبال همواره جام‌های قهرمانی هستند که اهمیت دارند. همه تیم‌ها به این شکل مورد قضاوت قرار می‌گیرند. بابی چارلتون این کار را انجام داده و با انگلیس در جام جهانی قهرمان شده است. من هم به اندازه کافی فرصت دارم که بتوانم تا این حد با تیم ملی فوتبال انگلیس موفق شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج