جاباما
۲۴۱۱۸۶
۵۰۷۲
۵۰۷۲
پ

۷ نکته طلایی برای تاجران موفق

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا بعضی از کسب و کارها در شروع با شکست مواجه می شوند؟ وقتی به یک تجارت موفق فکر می کنید اولین موردی که به ذهنتان خطور می کند تکنیک های مرتبط با درآمدزایی و تجارت است، اما برای داشتن یک مدیریت مالی موفق یک موضوع مهم را از قلم انداخته اید و آن اوقاع فراغت شماست.

7 نکته طلایی برای تاجران موفق



هفته نامه زندگی مثبت - طاهره محمدی: تا به حال به این فکر کرده اید که چرا بعضی از کسب و کارها در شروع با شکست مواجه می شوند؟ وقتی به یک تجارت موفق فکر می کنید اولین موردی که به ذهنتان خطور می کند تکنیک های مرتبط با درآمدزایی و تجارت است، اما برای داشتن یک مدیریت مالی موفق یک موضوع مهم را از قلم انداخته اید و آن اوقاع فراغت شماست.

اینکه شبانه روز خود را مشغول کارتان کنید به هیچ وجه رمز موفقیت نیست. بلکه باید بدانید در اوقات فراغت چگونه توان از دست رفته خود را برگردانید و خود را شارژ کنید. شما ساعت های بیکاری خود را چگونه می گذرانید؟

7 نکته طلایی برای تاجران موفق

ورزش کنید

ورزش هم برای جسم و هم برای روان شما بسیار مفید است. نتایج مطالعات نشان می دهد کسانی که در هفته ۵ بار و در هر بار ۳۰ دقیقه ورزش می کنند، از سلامت ذهنی بهتری برخوردار هستند. استرس کمتری دارند و خلاقیت بیشتری از خود نشان می دهند. ورزش بهترین گزینه ای است که شما را همیشه هوشیار و باهوش نگه می دارد. علاوه بر این، باعث می شود در دنیا تجارت همیشه خلاق باقی بمانید.

سرگرمی را دست کم نگیرید

اگر دقت کرده باشید اکثر افراد موفق خارج از حوزه فعالیت خود به یک سرگرمی خاص مشغول هستند. کنار فعالیت خود به یکی از موضوعات مورد علاقه تان بپردازید. سرگرمی باعث می شود استرس و فشار کاری از شما دور شود و علاوه بر این، در موضوعات کاری تان خلاقیت بیشتری از خود نشان دهید.

افکار مزاحم را دور کنید

داشتن یک ذهن آرام و بدون افکار مزاحم باعث می شود خلاقیت بیشتری در کار داشته باشید. یوگا یکی از ورزش هایی است که می تواند در این زمینه کمک زیادی به شما کند. علاوه بر این داشتن یک ذهن آرام میزان بازدهی شما را حین انجام فعالیت های روزانه تان بالا خواهدبرد و شاهد نتایج بهتری خواهیدبود.

مدیتیشن و یوگا ۲ فعالیتی هستند که به شما پیشنهاد می کنیم آن را کنار دیگر برنامه های روزانه تان جای دهید تا تاثیر شگفت انگیز آن را درکارتان مشاهده کنید. اگر یوگا و مدیتیشن هم انجام نمی دهید روزانه ۲ بار در یک جای آرام بنشینید و همه مسائل کاری و غیرکاری را فراموش کنید. با این کار ذهنتان را از افکار مزاحم دور کرده اید و به تدریج باعث افزایش خلاقیتتان خواهیدشد.

موضوعات جدید یاد بگیرید

نتایج تحقیقات نشان می دهد وقتی افراد موضوعات جدیدی را می آموزند تا ۳۷درصد باعث بالارفتن بازدهی کاری و همچنین ارتقای خصوصیات شخصی خود می شوند. عده ای دوست دارند این کار را با یادگیری زبان های جدید انجام دهند و عده ای دیگر دوست دارند در حوزه کاری خود با موضوعات جدید و به روز آشنا شوند. یادتان باشد موفقیت در سایه عشق به یادگیری به وجود می آید.

7 نکته طلایی برای تاجران موفق

خدمت کنید

گاهی اوقات لازم است به افرادی که از لحاظ مالی و اجتماعی از شما ضعیف تر هستند خدمت کنید تا با مشاهده مشکلات آنها از فشار و استرس مشکلات خود کم کنید. علاوه بر این، وقتی به اجتماع باز می گردید ممکن است مواردی را تجربه کنید که به شما در روند بهبود کیفیت کارتان کمک زیادی کند.

بخوانید

خواندن بیوگرافی افراد موفق، دنبال کردن اخبار مختلف روز و خواندن کتاب می تواند شما را با تازه های دنیای تکنولوژی آشنا کند و از این طریق در زمینه کاری خلاقیت بیشتری داشته باشید.

قدرت بزرگ خانواده

خانواده می تواند یک منبع بسیار مهم در زمینه کسب و کار شما محسوب شود. ساعت هایی در هفته را فقط به خانواده تان اختصاص دهید و فارغ از دنیای کار شوید. افراد موفق به خوبی می دانند وقت گذراندن کنار افرادی که دوست دارند، آنها را در مقابل موانع موفقیت در امان نگه می دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج