۲۴۱۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قسمت اول

فنگ شویی چیست؟

معنای تحت اللفظی فنگ شویی به معنای "باد و آب" است. ترکیب ، جریان و کنش و واکنش این دو عنصر زندگی بخش، انرژی را که پایه و اساس فنگ شویی را تشکیل می دهد به بهترین نحو توصیف می کند.

فنگ شویی چیست؟



برترین ها : معنای تحت اللفظی فنگ شویی به معنای "باد و آب" است. ترکیب ، جریان و کنش و واکنش این دو عنصر زندگی بخش، انرژی را که پایه و اساس فنگ شویی را تشکیل می دهد به بهترین نحو توصیف می کند.

فنگ شویی چیست؟

به گزارش برترین ها فنگ شویی، که ریشه چینی دارد، به تعامل ما با محیط مربوط است. چون خانه شما بیشترین تاثیر را بر زندگیتان دارد (و چیزی است که می تواند تحت کنترل شما باشد)، فنگ شویی بر فضای زندگی افراد تمرکز می کند. البته فنگ شویی تنها به خانه مربوط نیست بلکه می تواند شامل محیط کارما، باغ ما و ... هم بشود. با دانستن ارتباط بین فنگ شویی و زندگی، خواهیم توانست چیزهایی را که بیشترین تاثیر را بر ما دارند تغییر و در نتیجه احساس مثبتی را در خود ایجاد کنیم.

فنگ شویی چیست؟

فنگ شویی چگونه عمل می کند؟

پیش فرض فنگ شویی این است که انسان توسط نوعی انرژی احساسی احاطه شده است که در اطراف و داخل بدن در جریان است. این انرژی در بدن انسان در نقاطی به نام چاکرا و مسیرهایی به نام مریدیان (نصف النهار انرژی) جریان پیدا می کند. این انرژی الکترومگنتیک افکار، ایده ها و احساسات شما را به هریک از سلول های بدنتان می رساند. این فرایند فرایندی دو طرفه است ، بنابراین طریقه استفاده از بدن نیز بر ذهن وقلب اثر می گذارد.

فنگ شویی چیست؟

علاوه بر آنچه در بالا گفته شد، این انرژی با جوی که در اطراف شما وجود دارد ترکیب می شود و در نتیجه در تفکرات و احساسات شما تغییرات کوچکی به وجود می آورد. این انرژی در درازمدت با انرژی های خارجی ترکیب شده و بر فیزیک شما تاثیر می گذارد. عوامل خارجی که بر انرژی شما اثر می گذارند عبارتند از طبیعت، شهرها، اطرافیان، محل کار، خانه ها، آب و هوا، منظومه شمسی و ماه.

فنگ شویی چیست؟

انرژی احساسی شما دائماً با انرژی خانه تان در تعامل است و در نتیجه، بعضی از احساسات شما منعکس کننده مکانی هستند که در آن زندگی می کنید. این انرژی ها وارد اتاق هایی که وقت خود را در آن می گذرانید می شوند و آن محیط را با بعضی از احساسات شما پر می کنند.

به طور خلاصه می توان گفت افکار، احساسات و ایده های شما با جهان اطراف شما ترکیب می شوند، و انرژی های مختلفی که در اطراف شما وجود دارند بر شما تاثیر می گذارند. در عین حال شما نیز انرژی را وارد محیط می کنید که در بر محیط اطرافتان اثر می گذارد.

فنگ شویی چیست؟

در قسمت های بعدی ابعاد دیگری از فنگ شویی و تاثیر آن بر خانه و خانواده را معرفی می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج