۲۴۲۰۵۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

۷ سالن سینمای عجیب و متفاوت در جهان

سینماها یکی از فضاهای فرهنگی پر طرفدار هستند که می توان لحظات خوب و به یادماندنی ای را به واسطه فیلم هایی که در آن ها پخش می شود تجربه کرد.

۷ سالن سینمای عجیب و متفاوت در جهان





وب سایت چیدانه:

۷ سالن سینمای عجیب و متفاوت در جهان

۷ سالن سینمای عجیب و متفاوت در جهان

سینماها یکی از فضاهای فرهنگی پر طرفدار هستند که می توان لحظات خوب و به یادماندنی ای را به واسطه فیلم هایی که در آن ها پخش می شود تجربه کرد. اما گاهی خود فضای سینما هم می تواند شگفت انگیز و خاطره ساز باشد. در سراسر دنیا سینماهایی یافت می شود که سالن های آن که اصلی ترین فضای سینما هستند طراحی های عجیب و فوق العاده ای دارند. اگر شما هم کنجکاو شده اید تا با این سالن های عجیب و غریب آشنا شوید، پس این مطلب جذاب چیدانه را از دست ندهید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

معماری متفاوت ساختمان موسسه آموزش عالی پیام‌ گلپایگان

۷ سالن سینمای عجیب و متفاوت در جهان

یکی از شاخص‌های رشد در جوامع متمدن، میزان بهره‌مندی مردم آن کشور از حداقل سواد نوشتن و خواندن است. سازمان‎ آموزشی، علمی و فرهنگی ملل‎ متحد "یونسکو" ۱۷شهریور برابر با ۷ سپتامبر را روز جهانی مبارزه با بی‌سوادی نامگذاری کرده است. به این بهانه چیدانه قصد دارد تا شما را با معماری یک فضای آموزشی آشنا کند و سری بزند به ساختمان موسسه آموزش عالی پیام‌ گلپایگان که توسط دفتر طراحی کاز و معمارانش مهدی علیرضایی و سمیه ابراهیمی طراحی شده است، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

کفپوش بتنی با جلوه ای متفاوت از بتن!

شاید وقتی نام بتن به میان می آید، همه ی ما همان ظاهر خنثی و خشن همیشگی به ذهنمان بیاید. اما در دنیای امروز و با پیشرفت های عظیمی که در زمینه ی ساختمان و مصالح اتفاق افتاده، بتن رنگ و روی دیگری به خود گرفته است و علاوه بر ظاهر طبیعی اش می تواند با پرداخت های متنوع در فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

۷ سالن سینمای عجیب و متفاوت در جهان

کف های بتنی نه تنها می توانند رنگی باشند، بلکه شما می توانید انتخاب کنید که در نهایت به کاشی، تخته سنگ، سنگ مرمر یا مصالح دیگر شبیه باشند. ضمنا می توان طرح های تزیینی و گرافیکی مختلف به آنها داد. شاید هیچ کفپوش دیگری مانند این پوشش های بتنی، به شما در این حد آزادی عمل در طراحی ندهد.

اگر از طرفداران مواد و مصالح و کاربرد آنها در دنیای معماری و طراحی داخلی هستید، پیشنهاد می کنم با این مطلب چیدانه همراه باشید تا بیشتر درباره ی این کفپوش های بتنی زیبا بدانیم...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

ساخت لوستر چشمگیر با کاغذهای شیرینی

۷ سالن سینمای عجیب و متفاوت در جهان

وقتی مشغول تغییر دکوراسیون خانه تان هستید شاید به وسایلی دور ریختنی برخورد کنید که بشود با ایجاد اندک تغییراتی، دوباره از آن ها در تزیین و طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد. مثلا می توانید با استفاده از کاغذهای شیرینی لوستر زیبای خود را که در بالای میز غذاخوری تان نصب کرده اید را چهره ای متفاوت ببخشید. با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

نکاتی که باید برای طراحی پارکینگ بدانیم!

در زندگی پر رفت و آمد امروزی داشتن یک اتومبیل برای هر خانواده ضروری به نظر می رسد. یکی از دغدغه های طراحان ساختمان های مسکونی در نظر گرفتن فضای پارکینگ به شکلی است که هر واحد از ساختمان حداقل یک فضای پارک و نگهداری از اتومبیل را داشته باشد.

۷ سالن سینمای عجیب و متفاوت در جهان

طراحی فضای داخلی پارکینگ متناسب با دیگر بخش های ساختمان بوده و رضایت خاطر ساکنان آن را جلب کند. در این مطلب از چیدانه با نکاتی در خصوص طراحی پارکینگ ساختمان های مسکونی آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج