کد خبر: ۲۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۵۵۴
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
شروری که به بهانه کنتورنویسی وارد منازل شده و اقدام به تجاوز به عنف می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.
خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: شروری که به بهانه کنتورنویسی وارد منازل شده و اقدام به تجاوز به عنف می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

غلامرضا سلطان‌پور اظهار کرد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان مرند در پی اطلاع از اقدام به ورود به عنف شخص ناشناسی به منازل مردم با جعل عنوان مامور کنتورنویس اداره گاز، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

عوامل یگان مذکور تحقیقات جامعی را آغاز کردند و در این میان زنی با مرکز فوریت‌های 110 تماس یافته و اعلام داشت فردی به بهانه مذکور وارد خانه وی شده و در حین درگیری با مرد شرور، وی تلفن همراهش را گرفته و از محل متواری شده است.


سلطان‌پور افزود: با ردگیری گوشی موبایل مسروقه شخصی به نام "ر-م" 29 ساله در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به آگاهی دلالت شد.

متهم که در ابتدا تمام اتهامات وارده را انکار می‌کرد نهایتاً با مواجه حضوری به اقدامات خود اعتراف و اظهار داشته که با استفاده از عنوان ثبت کنتور به منازل مردم وارد و در صورت مواجه با زنان تنها قصد تجاوز به عنف می‌کرده و در چند مورد نیز موفق بوده است.


سلطان‌پور افزود: در این خصوص تعداد 19 فقره شکایت اعلام شده و با بازسازی صحنه‌ها همگی مورد تایید قرار گرفته است و تعدادی نیز برای حفظ آبروی خود تا کنون شکایتی نکرده و به مرکز 110 نیز اطلاع نداده‌اند.   
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
برچسب ها: تجاوز ، تعرض ، حادثه
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
0
14
دستگاه قضا این گونه افراد را بدون معطلی از روی زمین ، بدون سر و صدا محو ونابود کند . درنگ کردن ندارد .
جفا بر پلنگ تیز دندان جفا بر گوسفندان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
0
7
اين نشون دهنده آخر بي فرهنگي و بي ادبي يه فرد توي جامعه است
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
0
11
قبلا هم همچين مواردي داشتيم ولي باز هم داره تكرار ميشه بايد حكم اين موارد اعدام باشه تا ...........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
1
10
با سلام، من هم با نظر دوستان موافقم ، چنین افراد شیطان صفتی باید در ملاء عام روی آتش زنده زنده سوخته شوند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
0
0
باسلام خدمت زحمت کشان مجله برترینها.منوی برترینها که برای من فرستاده بودیدتاروی نوارابزارنصب کنم حذف شده ممنون میشم اگه دوباره واسم بفرستید.
GERMANY
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
پاسخ
0
3
من هم موافقم؛بايد اشد مجازات انجام شود اما چه حيف که بعد از چند ماه حبس ازاد ميشد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
پاسخ
0
5
اخه من موندم چرا تجاوززززززز اخه چرا چرا باید به زور به زن های مردم که هیچ گناهی ندارن حمله کنن و مورد ازار و اذیت قرارشون بدن واقعا این جور افراد و باید بندازن توی چرخ گوشت انسان تا عذاب بکشن. لعنت به این افراد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
پاسخ
0
6
من و شما فقط کلمه تجاوز را میشنویم و ساعتی بعد یادمان میرود ولی کسی که این فاجعه برایش اتفاق افتاد تا آخر عمر دچار افسردگیست و چه کسی باید جوابگو باشد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
0
0
قبلا در یکی از شهرهای خوزستان دقیقا این جنایت انجام شده لطفا دستگاه قضا برای این گونه جرم های شرم اور فکری کند .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
0
0
شخصی به نام "ر-م" 29 ساله !!!!!!!!!

آقا چرا اسم این فرد را نمینویسید ؟ فکر آبروش هستید ؟ بخدا این افراد آبرو ندارن . چرا با آبروی مردم بازی میکنند .اگر امروز اسامی این افراد معلوم شود مردم خوشحال ترن .فکر آبروی کسانی باشیم که با آبرو زندگی میکنند نه این اشخاص . طبق معمول چندین سال حبس بعد هم اعدام . قوه قضائیه این افراد را باید بلافاصله اعدام کند نه اینکه یک مدت از آنها در زندان پذیرایی شود . پول همین بیت المال که به آنها تجاوز شده خرج این ها شود .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
پاسخ