۲۴۲۵۰۱
۵۱۱۶
۵۱۱۶
پ

با این ۱۰ ایده کاموایی دکوراسیون منزلتان را کوک بزنید!

استفاده از هنرهای کمتر شناخته شده در طراحی دکوراسیون داخلی می تواند فضای داخلی منزل شما را منحصر به فرد تر جلوه دهد.

با این ۱۰ ایده کاموایی دکوراسیون منزلتان را کوک بزنید!





وب سایت چیدانه: استفاده از هنرهای کمتر شناخته شده در طراحی دکوراسیون داخلی می تواند فضای داخلی منزل شما را منحصر به فرد تر جلوه دهد. چهره خانه شما زمانی متفاوت تر خواهد شد که شما جسارت استفاده از هنرهای کمتر شناخته شده را در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان داشته باشید. این هنر ها می اتوانند یاد آور خاطرات خوب گذشته باشند و شما با نگاه کردن به این لوازم که با چنین هنری ساخته و تزیین شده اند بازگشتی به اصالت هنرهای قدیمی داشته باشید.

با این ۱۰ ایده کاموایی دکوراسیون منزلتان را کوک بزنید

با این ۱۰ ایده کاموایی دکوراسیون منزلتان را کوک بزنید!

یکی از این هنرهایی که می شود از آن به نحوی زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی خانه بهره برد هنر کوک زدن روی وسایل دکوری به وسیله کامواهای رنگی و زیبا است، حالا که کم کم به فصل های سرد سال نزدیک می شویم، ایده استفاده از چنین هنرهایی می تواند خوب و کاربردی باشد. اگر کنجکاو هسستید تا با این هنر و نحوه ساخت وسیله های دکوری این چنینی آشنا شوید حتما با این مطلب جذاب از چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

خانه کوچک دربند در زمین ۸۲ متری!

با این ۱۰ ایده کاموایی دکوراسیون منزلتان را کوک بزنید!

عده زیادی از ما فکر می کنیم که اگر مساحت و متراژ خانه مان کوچک باشد نمی توانیم در آن احساس شادی و خوشبختی داشته باشیم. فکر می کنیم زیبایی فقط در خانه ای بزرگ و به اصطلاح دلباز معنا پیدا می کند. اما بهتر است بدانید که داشتن خانه ای کوچک اما زیبا امکان پذیر است. اگر خلاقانه بیاندیشیم و درست از همه امکانات فضا استفاده کنیم می توانیم در فضای کوچک خانه مان احساس خوشحالی و خوشبختی داشته باشیم. جهانگیر باقرلی و تی تی وکیلی در طراحی خانه کوچک دربند این موضوع را به خوبی ثابت کرده اند. همراه با چیدانه خانه کوچک دربند را ببینید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

رازهای چیدمان کوسن ها برای مبلمان در دکوراسیون منزل

با این ۱۰ ایده کاموایی دکوراسیون منزلتان را کوک بزنید!

کوسن ها در مبلمان جایگاه ویژه ای دارند و در کنار جنبه ی راحتی، حسی که به فضا منتقل می کنند بسیار تأثیرگذار است. به همین دلیل علاوه بر انتخاب دقیق رنگ و طرح و شکل آنها، چیدمان کوسن ها نیز بسیار مهم است. یک راه حل جالب و کاربردی برای چیدمان کوسن ها، اجرای نسبت ۲-۲-۱ است که ایده ای ساده برای دست یابی به نتایجی تماشایی می باشد. به سادگی دو کوسن مربع شکل هم سایز و هم الگو را در نقاط انتهایی کاناپه ی خود قرار دهید، دو کوسن کوچک تر با الگوهایی متفاوت از قبلی ها را کنار آنها بگذارید و در آخر یک کوسن مستطیل شکل برای مرکز انتخاب کنید.

اندازه بندی پله پله و رنگ و الگوهای مختلف جذابیت بالایی ایجاد می کند. این شیوه ی آسان و ارزان به شما کمک می کند مبل تان زیباتر از همیشه در دکوراسیون منزل تان جلوه کند. چیدانه با ارائه ی نمونه هایی زیبا برای ترتیب چیدن کوسن ها روی مبل و کاناپه تان در کنار شما خواهد بود. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

هشتی ایرانی را به ورودی خانه های امروزی بیاورید

با این ۱۰ ایده کاموایی دکوراسیون منزلتان را کوک بزنید!

اگر تا به حال گذرتان به خانه های قدیمی ایرانی افتاده باشد حتما می دانید که وقتی از در ورودی آنها داخل می شوید اولین جایی که تجربه می کنید فضایی بسته است که باید آن را پشت سر بگذارید و بعد به حیاط خانه برسید. به این بخش از خانه های ایرانی "هشتی" می گویند.

فضایی برای مهمانان غریبه که به داخل خانه راه داده نمی شدند اما به خانه دعوت شده بودند. هشتی فضای ورودی خانه ایرانی است که ویژگی های منحصر به فردی دارد. چیدانه قصد دارد در این مطلب به شما پیشنهاد دهد تا این ویژگی ها را بشناسید و به شکلی مدرن در طراحی فضای ورودی خانه های امروزی به کار بگیرید. برای اینکه خانه ای مدرن اما ایرانی داشته باشید با چیدانه همراه شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج