۲۴۲۵۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خاکپور: امکانات اردوی هلند حرفه‌ای بود

محمد خاکپور می‌گوید تیم ملی امید اردوی آماده‌سازی باکیفیتی را در هلند پشت سر گذاشته و منتظر قرعه‌کشی نهایی مسابقات انتخابی المپیک است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال امید در پایان اردوی آماده‌سازی هلند، گفت: فکر می‌کنم تیم فوتبال امید ایران یکی از بهترین اردوهای تدارکاتی خود را طی چند سال اخیر تجربه کرد و توانست در کشور هلند که مهد فوتبال اروپاست تمرینات با کیفیت خودش را برگزار کند.

محمد خاکپور افزود: بابت برپایی این اردو و امکانات فوق العاده ای که در اختیار تیم امید قرار گرفت باید از مدیریت تیم آقای کاشانی تشکر کنم. در اردوی هلند تمامی امکانات لازم بصورت کاملا حرفه‌ای در اختیار تیم بود و خوشبختانه کوچکترین کم و کاستی و دغدغه ای وجود نداشت.

خاکپور درباره برگزاری بازی‌های تدارکاتی و پیروزی‌هایی که مقابل تیم‌های هلندی و بلژیکی کسب شد، اظهار کرد: قبل از شروع اردو برای نوع بازی تیم در بازی های تدارکاتی هدفگذاری کرده کرده بودیم و بر اساس همین اهداف تمرینات طراحی شده بودند. خوشبختانه در سه بازی تدارکاتی که انجام دادیم، برنامه های تاکتیکی به خوبی در زمین اجرا شد و با ارائه فوتبال منطقی و حساب شده توانستیم هر سه حریفمان را شکست دهیم.

او ادامه داد: در این مقطع از اردو به حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد از اهدافی که داشتیم رسیدیم و بازیکنان به سطح مطلوبی از آمادگی فنی و روحی روانی رسیدند که مطلوب و امیدوار کننده بود.

سرمربی تیم امید درباره حضور آریا هاشمی دروازه‌بان ایرانی الاصل در اردوی هلند گفت: آریا هاشمی به عنوان یک ایرانی که در خارج از کشور فعالیت ورزشی دارد این فرصت را پیدا کرد تا در این اردو حضور داشته باشد و کادرفنی عملکرد فنی او را زیر نظر بگیرد تا در صورت نیاز و جلب رضایت فنی او را به تیم اضافه کنیم.

خاکپور با تمجید از حضور علی کفاشیان و حبیب کاشانی در اردوی هلند گفت:حضور متولی فوتبال ایران در اردوی تیم امید انگیزه خوبی به بازیکنان ما داد. ضمن اینکه آقای کاشانی نیز مثل تمامی اردوها در کنار تیم حاضر شدند که جا دارد یکبار دیگر از حضور رییس فدراسیون و مدیر تیم امید در اردو تشکر کنم.

او با ابراز رضایت از همکاری با مربی بدنساز اسکاتلندی بیان کرد: استید مربی با تجربه و کارامدی است که در این اردو در کنار تیم حضور داشت و خوشبختانه ارتباط خوب و نزدیکی هم با کادر فنی و بازیکنان برقرار کرد‌ و عملکرد رضایت بخشی داشت.

وی افزود: استید که به عنوان مربی بدنساز تخصصی رشته فوتبال تجربه و مهارت لازم را در اختیار دارد و در تیم های مختلف باشگاهی و ملی فعالیت داشته است، طبق توافق صورت گرفته در ادامه راه نیز در کنار تیم امید حضور خواهد داشت و به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم امید درباره نهایی شدن لیست تیم و انتخاب بازیکنان اصلی گفت: کادر فنی به شناخت نسبتا کافی از بازیکنان دست یافته و قطعا در مسابقات غرب آسیا که فرصت بسیار مناسبی است، نفرات اصلی خودمان را محک خواهیم زد. البته تمامی نفرات مد نظر کادرفنی که در اردوها حضور داشته اند را تا زمان برگزاری رقابت های مرحله نهایی انتخابی المپیک، زیر نظر خواهیم داشت و با مربیان آنها در ارتباط خواهیم بود تا شایسته ترین ها را به مسابقات نهایی اعزام کنیم.

خاکپور درباره قرعه کشی رقابت های غرب اسیا و همگروهی با عربستان و بحرین گفت: به نظر من فرقی نمی کند که با چه تیم هایی همگروه هستیم. ما باید روی برنامه، آماده سازی و قدرت تیم خودمان تمرکز کنیم تا حریفان از ما بترسند. البته قطعا بازی حریفان را انالیز می کنیم و با شناخت و آگاهی کامل به مصاف آنها می رویم.

سرمربی تیم امید در ادامه به برنامه های آتی آماده‌سازی تیم امید اشاره کرد و گفت: ما منتظر قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی المپیک هستیم که قرار است ۲۱ شهریور ماه برگزار شود و بعد از آن با توجه به حریفان ما و قرعه برنامه ریزی لازم برای برپایی اردوها و برگزاری بازی های تدارکاتی را انجام می دهیم.

سرمربی تیم امید به تمجید از تعامل خوب باشگاه‌ها و مربیان داخلی با تیم امید پرداخت و گفت: از همه مربیان و همکاران داخلی که در کشور فعالیت می کنند کمال تشکر را دارم. ما نماینده مربیان داخلی در تیم امید هستیم و قطعا حمایت آنها کمک شایانی به موفقیت تیم امید خواهد کرد. اولین حمایت آنها بازی دادن بازیکنان تیم امید در تیم های باشگاهی شان بود که باعث شد نسبت به اردوهای قبلی بازیکنان اماده و با تجربه تری را در اختیار داشته باشیم که جای تشکر و قدردانی دارد.

خاکپور در پایان خاطرنشان کرد: بعد از بازگشت به ایران قطعا تعامل بیشتری را با مربیان داخلی خواهیم داشت و با حضور در تمرینات و مسابقات عملکرد بازیکنان تیم امید را به دقت زیر نظر خواهیم گرفت. همچنین خوشحال می شویم که مربیان تیم ها اگر ایراد و اشکال و نکته خاصی در کار ما می بینند به ما گوشزد کنند و قطعا از کمک مشورتی آنها استقبال می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج